Audi RS3 autovehicule second-hand cumpărați pe AutoScout24

Găsiți-vă autovehiculul de vis

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

În 1999 au apărut pe piaţă predecesorii Audi RS3

Motorizare de vârf, tracţiune integrală, caracteristici sportive: spoilerul, aripile late sau oglinzile din aluminiu. Cu aceste caracteristici, Audi S3 intră pe piaţă în 1999 ca modelul de top din clasa compactă a producătorului din Ingolstadt. Disponibil iniţial doar în versiune cu două uşi, subsidiara sportivă a grupului VW prezintă abia în 2008 a doua generaţie Audi S3, disponibilă şi în variantă Sportback cu cinci uşi. Mulţi clienţi se întreabă acum de ce producătorul oferă clasicul compact doar în versiune S.

Audi RS3, înaltă performanţă pentru noul model de top din clasa compactă

Mai marii Audi A4 sau Audi A6 ridică ștacheta mai sus: încă din 1994, odată cu prezentarea Audi RS2, seria Audi RS reprezintă în clasa medie finisarea high-performance absolută a combi-urilor, sedanelor şi cabrioletelor. În 2010, versiunii de înaltă performanţă i-a luat 12 ani să ajungă şi pe modelul din clasa compactă. În primăvara anului 2011 ajung pe stradă primele modele Audi RS3 Sportback.

Design sportiv pentru Audi RS3

Audi RS3 îşi demonstrează rolul de conducător în clasa compactă la o primă privire: grila în formă de fagure Single-Frame şi elementele din aluminiu de lângă admisiile de are domină design-ul sportiv şi dinamic al modelului în cinci uşi. Spatele este caracterizat de un difuzor argintiu, care integrează şi ţevile de evacuare duble, cromate. Opţional, elementele din aluminiu pot fi comandate într-un negru strălucitor. O altă caracteristică a sportivului Audi RS3 este spoiler-ul de pe acoperiş, uşor decupat, care ar trebui să asigure un downforce optim. Standard, modelul vine echipat cu jante de 19 inch din aluminiu şi un sistem de frânare de 18 inch.

Audi RS3 primeşte interiorul unei maşini sport

Chiar şi în interior, Audi RS3 se diferenţiază de exemplarele „normale” din serie. Pentru un feeling sportiv, au fost montate scaune concepute special pentru suport lateral, disponibile cu accente roşu-negre. Pe lângă asta, interiorul de un negru pur este dominat de elemente decente din aluminiu. Tot aici este şi volanul sportiv din piele cu padele, aşa cum întâlnim şi în motorsport. În aceeaşi idee, producătorul a dotat Audi RS3 cu pedale atrăgătoare din aluminiu.

Motorul sportiv de sub capota Audi RS3

Pentru motorizarea Audi RS3, cei din Ingolstadt au folosit un benzinar turbo din clasa motoarelor în cinci cilindri. Motorul de 2,5 litri produce 250 kW (340 CP) şi are un cuplu maxim de 450 Nm, care asigură sportivitatea necesară. Sprintul până la 100 km/h este atins în 4,6 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h. Acest motor de înaltă performanţă vine echipat cu un sistem de recuperare al energiei la frânare, iar Audi RS3 are un consum mediu de 9,1 l/100 km. Această valoare corespunde unor emisii CO2 de 212 g/km. Motorul este cuplat la o cutie cu dublu ambreiaj în 7 trepte pentru schimbarea treptelor în timpi optimi.