Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

BMW 760

BMW 760 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului BMW 760, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

BMW este unul dintre cele mai populare branduri auto din lume în momentul de față. Mașinile lor sunt recunoscute pentru calitatea deosebită a componentelor și pentru design-ul inovator, specific fiecărei serii în parte. Dintre toate modelele lansate de BMW de-a lungul timpului, Seria 7 încununează întreaga iscusință a inginerilor germani. Aceasta a debutat în anul 1977 și se află în momentul de față la cea de-a șasea generație. Fiecare iterație a adus numeroase inovații interesante care au fost integrate ulterior în cadrul celorlalte serii BMW. Astăzi vom analiza unul dintre modelele cele mai impresionante ale seriei 7: BMW 760Li. BMW 760Li vedere din fata

Prima Generație

Prima apariție a modelului 760Li a avut loc în anul 2003 în cadrul celei de-a patra generație a Seriei 7, cu toate că versiunile cu ampatament lung apăruseră încă de prin anul 2000. Dotările de care dispunea erau pur si simplu uluitoare. Sub capotă putea fi găsit un motor V12 de 6.0 litri DOHC cu 48 de valve, capabil de 438 cai putere. Împreună cu o cutie de viteze automată cu șase trepte, acest sedan de lux putea să accelereze până la 100 km/h în doar 5.4 secunde. 760Li beneficia totodată de sisteme inovatoare la acea vreme, precum Valvetronic, Double VANOS sau iDrive, satisfăcând până și cele mai ridicate așteptări din partea entuziaștilor auto. BMW 760Li vedere din lateral

Generațiile Ulterioare

În mod inevitabil, odată cu lansarea celei de-a cincea generații a Seriei 7, iubitorii automobilismului au avut parte de un nou model 760Li, adus la zi cu dotările. Fiind versiunea de top a seriei, BMW a depus eforturi uriașe pentru a dezvolta o nouă variantă a motorului V12 care excela deja în generația precedentă. Deși noul motor era cu 22% mai puternic, consuma cu 5% mai puțin decât versiunea mai veche și era construit în întregime din aluminiu. În plus, BMW a montat pentru prima dată două turbocompresoare pe un motor V12 ajungând la 544 cai putere, iar acest lucru se simțea în momentul în care pedala de accelerație era apăsată mai tare. Împreună cu noul motor a venit și o nouă cutie de viteze automată cu 8 trepte, dezvoltată de germanii de la ZF Friedrichshafen. Cu o asemenea configurație, e lesne de înțeles că 760Li excela în ceea ce privește performanța. Pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h, mașina avea nevoie de doar 4.6 secunde, astfel încât atingerea vitezei maxime de 250 km/h se petrecea într-un timp record. Următoarea iterație a continuat tradiția îmbunătățirilor, cu toate că diferențele nu au fost la fel de mari față de modelele precedente. Deși motorul V12 de 6.0 litri producea 535 de cai putere, timpii de accelerație erau mai mici, atingând 100 km/h în doar 4.3 secunde. Dotările opționale erau numeroase, dintre acestea făcând parte sistemul de asistare la parcare, sistemul audio Bang & Olufsen sau camera cu infraroșu. Modelul BMW 760Li este poate cea mai reprezentativă mașină pentru compania germană, sintetizând perfect toate caracteristicile care au făcut din BMW unul dintre liderii mondiali ai industriei auto.