Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
Chevrolet Camaro Front

Chevrolet Camaro

Chevrolet Camaro Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Chevrolet Camaro, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

De aproape 40 de ani, maşina sport Chevrolet Camaro, produsă pentru prima dată în 1966, caracterizează clasa muscle car din istoria automobilelor americane. Modelul produs în variantă coupé şi cabriolet de către subsidiara General-Motors, Chevrolet, reuşeşte să rămână pe piaţă în ciuda perioadei de după anii 1970, în care se părea că vremea motoarelor supra dimensionate e de mult apusă. După ce constructorul începe în 2002 producţia celei de a patra generaţii Camaro, Chevrolet surprinde în 2009 cu noua ediţie a modelului, care ar trebui să continue succesul legendei maşinii sport. Chevrolet Camaro vedere din fata

Chevrolet Camaro este introdus în formă coupé şi cabriolet

Chevrolet a oferit prima generaţie Camaro din 1966 până în 1970, în variante coupé şi cabriolet echipate cu numeroase motoare în 6 cilindri sau V8. Modelul de bază avea o capacitate de 3,8 litri ce producea 103 kW (140 CP). Pe lângă modelele intermediare, cu o capacitate de 4,1 până la 5,7 litri, exista şi varianta de vârf cu un motor de 6,5 litri şi 313 kW (425 CP). Viteza maximă era, în funcţie de motorizare, între 150 km/h şi 230 km/h. Camaro era cuplat la o cutie de viteze manuală în 4 trepte sau la una automată în 3 trepte.

În anul 1970, muscle car-ul primeşte un design mai elegant

A doua generaţie Chevrolet Camaro, produsă între 1970 şi 1981 exclusiv în variantă coupé, are un design al caroseriei considerabil mai elegant, care sporeşte totuşi caracterul de muscle car al modelului. În timpul perioadei de producţie, aspectul exterior este de mai multe ori schimbat datorită modificărilor aduse bărilor de protecţie şi a farurilor. Din 1978, modelele primesc un spoiler frontal. Noua variantă de bază Camaro vine cu un motor de 4,1 litri şi 114 kW (157 CP). Varianta de vârf dispune, după 1973, de doar 5,7 litri şi 184 kW (250 CP). interiorul Chevrolet Camaro

Downsizing-ul motoarelor datorită condiţiilor impuse

A treia generaţie Chevrolet Camaro, produsă între 1982 şi 1993, este caracterizată de blocul de lumini adâncit şi secţiunea frontală mai pătrăţoasă. Pe lângă varianta coupé era oferită şi cea decapotabilă. În timp ce alţi producători s-au decis să înlăture complet maşinile muscle car din gama de modele oferite, datorită vânzărilor slabe cauzate de preţul din ce în ce mai mare al benzinei, Chevrolet decide să adapteze gama de motoare Camaro prin reducerea capacităţii cilindrice. Pe lângă varianta de top Camaro Z 28 cu un motor de 5,0 litri, existau şi versiuni cu motoare mai economice cu o capacitate de doar 2,5 litri. Sunt introduse noi cutii de viteze manuale în 5 trepte şi automate, astfel încât fanii înflăcăraţi Camaro rămân fideli modelului.

De la muscle car la coupé elegant şi confortabil

Cu un aspect cuneiform şi curb totodată, cea de a patra generaţie Chevrolet Camaro, devenit între timp un coupé elegant şi confortabil lung de 4,9 metri, este disponibilă pe piaţă între 1993 şi 2002. Cererile fac ca în 1994 să fie reintroduse clasicul coupé, precum şi varianta decapotabilă a modelului. Atunci, modelul de bază avea un motor de 3,4 litri şi 118 kW (160 CP); modelul de vârf Camaro Z 28 de 5,7 litri produce acum doar 202 kW (275 CP). Facelift-ul din anul 1998 aduc modelului Z 28 un motor nou din aluminiu cu 212 kW (288 CP). Chevrolet Camaro privit din spate

În 2009 apare noua generaţie Camaro

După încetarea producției în 2002, inginerii Chevrolet dezvoltă o complet nouă imagine a modelului Camaro, care începe să fie produs în serie în anul 2009. Chevrolet Camaro este întâi prezentat în formă coupé, ulterior ca decapotabil, şi se orientează după design-ul primei generaţii Camaro. Cu dotări standard ca sistemul de control al tracţiunii, ESP, dotări complete de airbag-uri, noua generaţie este adusă la zi din punctul de vedere al siguranţei. Modelul este pus în mişcare de un motor V6 de 3,5 litri şi 224 kW (304 CP), precum şi de un motor V8 de 6,1 litri cu funcţia de dezactivare a cilindrilor, ce produce 313 kW (426 CP). Cutiile de viteze disponibile sunt cea manuală în 6 trepte şi cea automată, tot în 6 trepte.