- Pagină de start
- Auto
- Corvette
Oferte actuale pentru Corvette
-
Corvette C6 Convertible Cabrio 6.0 V8 auto
€ 100,-- 175.000 km
- 07/2005
- 297 kW (404 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
13 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-96100 Siracusa -
Corvette C5 Targa, deutsches Modell
€ 19.990,-- 139.667 km
- 07/1999
- 253 kW (344 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
13,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
306 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-49377 Vechta -
Corvette Z06 *TIKT-PERFORMANCE*670 PS*C6 Coupé 7.0
€ 82.000,-- 5.000 km
- 12/2007
- 493 kW (670 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-90411 Nürnberg -
Corvette C7 6.2L 1LT STINGRAY Automatik Targa Leder Bose
€ 56.900,-- 91.871 km
- 03/2018
- 343 kW (466 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-30855 Langenhagen -
Corvette C7 6.2 V8 Stingray Targa/BOSÈ/WIFI/APPLE/R19/20
€ 56.950,-- 6.514 km
- 07/2019
- 343 kW (466 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-56744 Rennerod -
Corvette Z06 6.2 V8 Targa Stingray/Headup/360°Einzelstück
€ 74.990,-- 15.995 km
- 07/2018
- 485 kW (659 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-81243 München -
Corvette C7 LT1 6.2 V8 MT7 Stingray Targa Z 51
€ 49.996,-- 8.021 km
- 07/2016
- 343 kW (466 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
12 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
279 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-51688 Wipperfürth -
Corvette C6 ZR 1 |Akrapovic
€ 99.900,-- 49.300 km
- 02/2013
- 476 kW (647 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-48301 Nottuln -
Corvette C7 6.2 Stingray Cabrio*BOSE*SP.SITZE-MEMORY-20"
€ 55.750,-- 32.631 km
- 01/2014
- 343 kW (466 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
12,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
283 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-72160 Horb
În 1953, odată cu prezentarea primului Corvette de către Chevrolet, companie ce aparţine acum grupului american General Motors (GM), începe istoria unui model bazat pe inovaţii tehnologice, schimbări de serie periodice şi care redenumeşte mai mult sau mai puţin industria auto. În ciuda perioadelor de criză din anii '70 şi '80 cu vânzări mărunte, GM păstrează Corvette şi tradiţia primei maşini sport, care a ajuns maşină de cult datorită aspectului exterior pregnant şi unic, manevrabilităţii sportive şi, nu în ultimul rând, datorită preţului de-a lungul deceniilor cu mult mai mic comparativ cu maşinile de lux. Un statut foarte binecunoscut de compania „mamă”, care decide în 2005 să stabilească modelul tradiţional ca marcă proprie – pe pieţele europene, cel puţin – în timp ce coupé-urile şi decapotabilele de pe pieţele americane sunt vândute în continuare ca Chevrolet Corvette.
A treia generaţie Corvette devine imaginea caracteristică a seriei
Primele două generaţii, din 1953 până în 1962 şi din 1963 până în 1967, disponibile doar în variantă decapotabilă, aveau ca model autoturisme italiane şi se orientau după design-ul sportiv de succes al concurenţilor contemporani din Marea Britanie. Stilul Corvette, tipic agresiv, a marcat imaginea maşinii sport americane. Acest design al maşinii cu două locuri, a cărei caroserie conţine mari părţi din fibră de sticlă, a fost prezentat prima dată în 1968 şi este produs cu mici modificări până în 1982, reprezentând a treia generaţie Corvette. Compartimentul pasagerilor poziţionat foarte în spate, capota extrem de lungă şi aripile curbe devin semnul distinctiv al coupé-urilor şi cabrioletelor Corvette – asemănător este şi cazul motoarelor V8 cu puteri de până la 400 CP şi capacitatea cilindrică de peste şapte litri, produse în anii 1950.
Design nou şi motoare mai mici pentru Corvette-ul din anii ’80
Motoarele cu capacităţi cilindrice mari au de suferit în anii 1970, iar de vină este criza de petrol, care face ca vânzările Corvette din America de Nord să se prăbuşească. Constructorii de la GM reacţionează şi dotează modelul Corvette din a patra generaţie, introdus pe piaţă în 1984, cu motoare mai mici şi modernizate tehnolgic, design contemporan. Cu noul motor V8 din aluminiu, Corvette-ul din a cincea generaţie, produsă din 1997, se apropie ca maşină de serie de magica viteză de 300 km/h.
A şasea generaţie Corvette are performanţele unui supercar
În 2005 este introdusă pe piaţă cea de a şasea generaţie Corvette. Mai mic şi mai scurt, Corvette pare acum mai cuminte, faţă de agresivitatea cu care ne-a obişnuit până acum. Modelul este şi primul de la începutul producţiei care nu are faruri rabatabile. Sub capota coupé-urilor şi decapotabilelor se ascunde din nou un motor V8 mare de peste 6,0 litri, care în varianta de top produce 325 kW (442 CP) şi îi permite Corvette-ului, care atinge o viteză maximă de peste 300 km/h, să intre în clasa supercar-urilor.