Ford C-Max autovehicule second-hand cumpărați pe AutoScout24

Găsiți-vă autovehiculul de vis

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Ford C-MAX este modelul de bază al producătorului din clasa van-urilor

Van-ul compact Ford C-MAX a fost prezentat în 2007 ca succesor al modelului Ford Focus C-Max, produs încă din 2003. Ca şi înainte, Ford C-Max se bazează pe platforma sedanelor din seria Focus. Însă noul nume evidenţiază clar caracterul independent al seriei de maşini de familie compacte Ford. Autoturismul în 5 uşi cu portbagaj mare este modelul de bază Ford din clasa van-urilor, clasă în care Ford este prezentă încă din 1995 cu spaţioasele sedane Ford Galaxy, precum şi din 2006 cu Ford S-Max.

Sisteme de propulsie alternative pentru Ford C-Max

Schimbările, comparativ cu predecesorul, sunt în cazul Ford C-Max date de partea frontală mai dinamică, faruri noi şi stopuri LED, precum şi un interior optic modernizat. Variantele de echipare Ambiente, Style, Titanium şi Ghia sunt disponibile şi în noua serie. În 2008, Ford C-Max poate fi echipat din fabrică cu sistem GPL. Sistemul poate fi montat pe motorul pe benzină de 2,0 litri, în versiunea ce produce 104 kW (141 CP). Alternativ, Ford oferă van-ul compact cu sistem GPL şi cu un rezervor de gaz de rezervă, aflat sub podea, precum şi cu alte rezervoare de gaz mai mici, aflate sub portbagaj. Astfel, capacitatea totală ajunge la 17 litri de gaz, ceea ce conferă van-ului o autonomie de aproape 300 km, folosind doar gaz. Autonomia în cazul propulsării hibride, cu gaz şi benzină, ajunge la 1000 kilometri. Ford oferă C-Max cu un motor Flexifuel de 1,8 litri, care produce 92 kW (125 CP) şi consumă în medie 7,1 litri de bio-etanol (169 g/km CO2). Ford C-Max Flexifuel poate fi alimentat cu benzină, bio-etanol sau cu o combinaţie dintre amândouă.

Modelele pe benzină Ford C-Max

Ne stau la dispoziţie trei motoare pe benzină. Varianta de bază are un motor de 1,6 litri ce produce 74 kW (100 CP) şi consumă în medie 6,9 l/100 km (164 g/km CO2). Motorul de 1,8 litri aduce cu el 92 kW (125 CP) şi mănâncă aproximativ 7,1 l/100 km (169 g/km CO2). Motorul mai puternic, cu o capacitate de 2,0 litri şi 107 kW (145 CP), poate fi cuplat, după bunul plac, la o cutie de viteze manuală în 5 trepte, sau la una automată în 4 trepte. Consumul mixt este, în funcţie de transmisia selectată, între 7,2 şi 8,0 l per 100 km, care corespunde unor emisii CO2 între 171 g/km CO2 şi 189 g/km CO2.

Ford C-Max ne pune la dispoziţie patru motoare diesel

Ford oferă van-ul compact cu patru motoare pe motorină. Toate, cu excepţia celui mai mic dintre ele, sunt dotate cu filtru de particule. Cea mai economică variantă Ford C-Max dispune de un motor diesel de 1,6 litri, care aduce cu el 66 kW (90 CP) şi consumă 4,7 l/100 km (124 g/km CO2). Cu 80 kW (109 CP) vine 1,6 TDCi-ul mai puternic, care consumă 4,8 l/100 km (126 g/km CO2). Gama de motoare este completată de motorul diesel de 2,0 litri. Acesta are 81 kW (110 CP) şi cutie de viteze automată PowerShift, consumând, astfel, 5,9 l/100 km (159 g/km CO2). Varianta mai puternică de 2,0 litri aduce 100 kW (136 CP) şi este disponibilă atât cu transmisie manuală în 6 trepte, cât şi cu una automată. Consumul mediu între 5,7 şi 5,9 litri per 100 km corespunde unor emisii CO2 între 149 şi 159 g/km.