- Pagină de start
- Auto
- Ford
- Ford Explorer
Ford Explorer Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Ford Explorer, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Ford Explorer
-
Ford Explorer V6 Automaat trekhaak Weinig kms Uniek!
€ 4.995,-- 85.678 km
- 01/2003
- 157 kW (213 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-4891 PM RIJSBERGEN -
Ford Explorer 4.6L 2008
€ 2.950,-- 334.022 km
- 01/2008
- 217 kW (295 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-7825 AG EMMEN -
Ford Explorer EXPLORER 3,0L EcoBoost 4x4 ST-Line/360°/6 SITZE
€ 45.900,-- 44.701 km
- 07/2020
- 298 kW (405 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-57482 Wenden -
Ford Explorer ST-Line Plug-in-Hybrid 4x4
€ 54.900,-- 37.000 km
- 11/2021
- 336 kW (457 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
-
66 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, DE-94374 Schwarzach -
Ford Explorer Facelift LPG | Navi | Kamera | 7-Sitzer
€ 25.990,-- 67.200 km
- 07/2019
- 216 kW (294 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-52428 Jülich -
Ford Explorer RANGER
€ 2.800,-- 250.000 km
- 04/2009
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
10,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
372 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-7304 Großwarasdorf -
Ford Explorer XLT 2.0 EcoBoost Aut./LEDER/GSD/7-Sitze
€ 17.980,-- 85.899 km
- 01/2013
- 178 kW (242 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-58285 Gevelsberg -
Ford Explorer 2.3 Ecoboost AWD perfecte staat
€ 37.250,-- 31.000 km
- 01/2021
- 206 kW (280 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-3024ED Zorawina-Poland -
Ford Explorer V6 3.5 EcoBoost 4WD SPORT LEDER*PANO*MULTI-LENKRAD
€ 15.845,-- 259.390 km
- 10/2012
- 272 kW (370 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-25436 Moorrege
Cu atributele externe ale unui adevărat vehicul off-road și o lungime de aproximativ 4,70 metri, Ford Explorer a fost oferit în 1993 pentru prima oară spre vânzare în Europa ca reprezentantul tipic al segmentului SUV, devenind foarte popular. În ciuda aspectului și a tracțiunii integrale selectabilă opțional, Ford Explorer avea doar o capacitate limitată de abordare a terenurilor grele. Modelul de la care au plecat designerii atunci când au proiectat Ford Explorer a fost Ford Ranger, orientat mai degrabă către confort și pentru condus pe șosele. Cu aceste caracteristici, Ford Explorer a fost unul din cele mai bine vândute vehicule din clasa sa în Statele Unite, țară de origine a SUV-urilor. Ford a echipat diferitele generații de modele produse în fabrica din Köln cu unitatea V6 cu patru litri capacitate cilindrică și 116 kW (155 CP).
Noi sisteme de siguranță pentru Ford Explorer, începând din anul 2006
Din 2001, Ford Explorer nu a mai fost oferit pe piețele europene prin rețeaua de dealeri Ford. Motivele: vânzările din Europa au fost sub așteptări, iar Explorer a fost criticat din cauza deficiențelor constructive și a unei serii de accidente cauzate de anvelope. Folosirea altor anvelope și afișarea standard a presiunii, precum și sistemul ESP instalat pe modelele livrate începând cu anul 2006, au contribuit la îmbunătățirea siguranței rutiere.
Noua generație Ford Explorer cu trei uși și benă pick-up
În Statele Unite, producătorul a introdus pentru prima dată în anul 1990 Ford Explorer - succesor al Ford Bronco II, ca model cu cinci uși și varianta Explorer Sport cu trei uși. Prima generație Explorer a fost înlocuită cu cea de a doua serie în 1995, oferită până în 2001. Aspectul a fost schimbat fundamental, căpătând forme mai rotunjite. O noutate în cadrul gamei a fost un motor V8 mai puternic, cu cinci litri și 157 kW (210 CP), care a fost disponibil atât pentru versiunea cu cinci uși construită în Köln și echipată cu motorul V6, precum și pentru Sport Explorer. Sub numele Ford Sport Trac, a fost lansată în 2000 o versiune pick-up scurtă.
Mai mult spațiu și performanțe mai bune la Ford Explorer începând din 2002
În a treia generație, între anii 2002-2005, Ford a scos din program începând cu 2003 versiunile cu trei uși ale Explorer. În noua serie, producătorul a oferit opțional un al treilea rând de scaune pentru Ford Explorer, astfel încât SUV-ul oferea acum spațiu pentru până la șapte pasageri. Noul model de top a fost echipat cu un motor de 4,6 litri cu 178 kW (239 CP). În 2006 a fost prezentată a patra generație, lungimea crescând la aproape 4,90 metri, Ford Explorer primind un nou motor V8 cu 24 de valve și 218 kW (292 CP). În 2007, versiunea pick-up Ford Explorer Sport Trac a fost lansată în ediție nouă.