Ford Focus C-Max autovehicule second-hand cumpărați pe AutoScout24

Găsiți-vă autovehiculul de vis

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Ford Focus C-MAX este introdus în 2003 pe piață

Ford Focus C-MAX este un compact-van cu cinci uși în stil hatchback, iar el este produs începând cu anul 2003. Modelul a ajuns între timp la a doua generație: prima generație poartă denumirea Focus C-MAX și a fost dotată, printre altele, cu motoare cu gaz natural, GPL și bio-etanol. În 2007, modelul primește un facelift optic și o nouă denumire, C-MAX.

A doua generație Ford C-MAX 10 intră în producție în 2010, iar seria este extinsă cu o versiune mai lungă, Ford Grand C-MAX, dotată cu uși glisante. În 2013, pe piață este introdusă o versiune Plug-In-Hybrid cu acumulatori litiu-ion, denumită C-MAX Energi.

Ford Focus C-Max vedere din lateral

Prima generație: Ford Focus C-MAX

Prima generație era disponibilă cu motoare pe benzină care livrau între 74 kW și 107 kW, cât și cu motoare diesel (66 kW – 100 kW). Pe lângă acestea, mai există varianta cu GPL și 107 kW, precum și motorul bio-etanol de 92 kW. În 2008 este introdusă o versiune hibridă cu autogas ce se bazează pe motorul pe benzină de 2,0 litri. Cele două surse de energie oferă împreună o autonomie de 1100 km.

Facelift-ul din 2007 aduce cu el un nou design al blocurilor de lumini, o nouă grilă frontală, și, per total, o optică mai agresivă și mai sportivă. În Euro-NCAP-Crashtest, Ford Focus C-MAX a obținut patru din cinci stele.

interior Ford Focus C-Max

A doua generație: Ford C-MAX 10 și Grand C-MAX

A doua generație cuprinde motoare pe benzină (77 kW până la 134 kW) și motoare diesel (70 kW – 120 kW). Versiunea lungă, Grand C-Max, este cu 14 centimetri mai lungă ca varianta normală C-MAX 10 și este dotată cu două uși glisante, precum și cu un al treilea rând de scaune, disponibil contra-cost.

Ca dotări extra de siguranță, modelul poate fi echipat, tot contra-cost, cu Blind Spot Assist – asistent de supraveghere a unghiului mort. Acesta observă prin intermediul senzorilor radar dacă se află un alt vehicul în punctul mort și avertizează șoferul prin intermediul unui bec poziționat pe oglinda exterioară.

În Euro-NCAP-Crashtest, atât C-MAX 10, cât și Grand C-MAX, au obținut cinci din cinci stele, adică nota maximă.