Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
hyundai-range-l.jpg

Hyundai

Istoria companiei Hyundai Motor începe cu modelul Pony. Acesta a fost primul model dezvoltat de Hyundai, construit prima oară în Korea și prezentat publicului la al 55-lea Salon Auto Internațional din Turin. Începând cu 1982, a intrat în producție succesorul acestui model, și anume Pony 2. De asemenea, Hyundai a produs camioane, iar începând cu jumătatea anilor '80 și TIR-uri. Hyundai este astăzi cel mai mare producător coreean de camioane. În 1983 a început exportul modelului Pony în Canada și America Centrală, iar cu un an mai târziu și în Statele Unite ale Americii. După înființarea companiei de către Chung Ju-yung în 1967, primul model produs a fost Ford Taunus (Cortina), de atunci continuând constant să își dezvolte gama de produse. Bazându-și primele vehicule pe modelele Mitsubishi, Hyundai a început să își dezvolte modele complet independent de la începutul anilor '90. Hyundai Pony În 1991 Hyundai a început să exporte în Germania, devenind curând producătorul auto cu cea mai rapidă expansiune din Republica Federală. Aproximativ 420.000 de unități au fost vândute până în prezent pe teritoriul Germaniei. Cota de piață a Hyundai Motor Germany GmbH, care are sediul în Neckarsulm, este de 1,55%. Între timp, Hyundai a dezvoltat 13 modele de vehicule dintre care clienții pot alege. Gama de modele variază de la cele din clasa mică, cum ar fi Getz, cel mai bine vândut model în 2005, la modelul compact MPV Matrix, la familia Trajet sau robustele van-uri H1. Cu modelul de lux Grandeur, grupul țintă se va diversifica. De reținut este faptul că Hyundai va încerca să se remarce în special pe segmentul cu creștere rapidă SUV (Vehicule sportive-utilitare). Astfel, compania oferă modelul Tucson, un SUV compact, precum și versiuni mai sport cum ar fi modelul Santa Fe sau off-roader-ul Terracan. La succesul acestor vehicule contribuie, de asemenea, raportul bun calitate/preț, design-ul inovator și îmbunătățirea continuă a calității producției. Proiectele de cercetare necesare pentru asigurarea calității și dezvoltare sunt desfășurate în Rüsselsheim. În acest oraș bine cunoscut ca sediu pentru compania germană producătare de mașini Opel, Hyundai își deschide în 2003 sediul central european ce găzduiește atât centrul european de cercetare și dezvoltare, cât și studio-ul de design Hyundai. Alte studio-uri de design sunt situate în Japonia și SUA. Acestea reprezintă un avantaj, deoarece Hyundai își poate adapta rapid modelele pe piețele relevante. Hyundai Tucson În anul 2005 în statul Alabama a fost deschisă o uzină de producție pentru modelul Sonata, iar acum se produc anual 300.000 de vehicule pentru piața americană. Pe lângă aceasta, încă 11 alte țări produc modele Hyundai. În anul 2005 au fost produse aproximativ 2,53 de milioane de vehicule, dintre care majoritatea au fost vândute în afara Coreei. Alte uzine de producție sunt în curs de pregătire în următoarele țări: Egipt, China, India, Indonezia, Malaezia, Pakistan, Rusia, Taiwan, Turcia și Venezuela. Expansiunea companiei Hyundai a dus la achiziția în 1998 a producătorului auto sud-corean KIA. A avut de asemenea o colaborare cu Daimler-Chrysler, dar aceasta s-a limitat la intervalul dintre 2001 și 2004. Hyundai este astăzi unul dintre primii 7 cei mai mari producători de autoturisme din lume.