Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
hyundai-galloper-side

Hyundai Galloper

Hyundai Galloper Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Hyundai Galloper, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Aproape cinci milioane de automobile şi vehicule comerciale sunt produse anual de sud-coreenii de la Hyundai. De-a lungul celor cinci decenii de la înfiinţare, compania s-a remarcat prin curajul de a produce noi tipuri de vehicule şi prin capacitatea de a încheia alianţe ce i-au permis dezvoltarea. Prima maşină produsă, Cortina, a fost realizată tot în urma unui parteneriat, cel încheiat cu Ford. Similar, pe categoria de SUV-uri, MPV-uri şi crossover, Hyundai şi-a demarat producţia bazându-se pe parteneri. Galloper, primul SUV asamblat de Hyundai, era versiunea rebranduită a lui Mitsubishi Pajero, iar Hyundai Terracan a avut la bază acelaşi vehicul Mitsubishi. Similar, minivanul Hyundai Entourage era construit pornind de la cea de-a doua generaţie Kia Carnival, care folosea un motor de 3.8 litri Lambda V6, conceput de Hyundai. Colaborarea cu Kia, devenită subsidiară, a fost rodnică şi în cazul SUV-ului Hyundai Santa Fe, care s-a bucurat de un enorm succes în SUA, vehiculul fiind construit şi la fabrica Kia din statul american Georgia. Astăzi, vehiculele Hyundai sunt comercializate în 193 de ţări, prin intermediul a peste 5.000 de dealeri şi showroom-uri. Hyundai Galloper

Două generaţii

SUV-ul de clasă mijlocie, Hyundai Galloper, a fost lansat de sud-coreeni în 1991; nu era conceput de ei, ci era asamblat în urma obţinerii licenţei de la Mitsubishi. Din punct de vedere tehnic, Galloper era aproape identic cu Mitsubishi Pajero (produs încă din 1981), preluând de la acesta motorizarea, suspensiile, cutia de viteze şi alte componente. La capitolul îmbunătăţiri, sud-coreenii au contribuit prin includerea de nervuri de oţel în uşi pentru a micşora efectul negativ ale unei coliziuni, precum şi prin volanul modernizat, scaunele mai confortabile, cu cotiere. Propulsarea era asigurată de un motor pe benzină de 3.0 litri V6 sau pe diesel de 2.5 litri D4BH I4; puterea ambelor motoare a fost crescută în timp, cele pe benzină, de exemplu, ajungând de la 141 CP la 161 CP. Motorizarea diesel a fost recunoscută pentru consumul mic de combustibil, sub cel al altor vehicule din clasa sa. Ca dotare standard, Galloper a beneficiat de tracţiune pe spate, dar exista posibilitatea includerii şi a tracţiunii pe faţă. Cea de-a doua generaţie a fost lansată în 1998 la Paris Motor Show, noul Galloper prezentându-se cu linii mai puţin angulare ale designului, cu faruri noi, dar a păstrat neschimbată partea tehnică.

Nivelul de echipare

La lansare, SUV-ul a fost disponibil în versiunea cu trei uşi şi cinci locuri, pentru ca mai târziu să fie introdusă versiunea cu cinci uşi şi şapte locuri. Spaţiul de depozitare era unul generos, mai ales că exista posibilitatea de a rabata locurile din rândurile 2 şi 3. La capitolul echipare, Galloper a fost conceput în patru versiuni: GL – nivelul de bază, GLX – cu climatizare; GLS – cu ABS şi climă; Innovation – o serie limitată ce beneficia de multiple facilităţi. Astăzi, un Hyundai Galloper second hand înseamnă accesul la un SUV fiabil, cu aer retro şi preţ accesibil, mai scăzut decât cel al altor vehicule concurente, precum Ford Expedition, Honda CR-V sau Toyota RAV4.