Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
infiniti-l.jpg

Infiniti

Constructorul auto japonez a trebuit să îndure critici și ironii când a adus în anii ’70 primele modele pe piața europeană. Atât de competitive erau mașinile în raport cu prețul de vânzare, încât de multe ori erau destul de simplu construite și aveau un design modest. De atunci, vremurile s-au schimbat radical. Atunci când constructorul japonez Nissan a introdus în 1989 noua marcă de lux Infiniti pe piața nord-americană, el a transpus tradiția japoneză Zen în aspectul modelului pentru a transmite cumpărătorilor stilul sedan-urilor sale sportive, coupé-urilor și decapotabilelor din clasa medie și superioară. Începând cu anul 2002 Nissan a lansat gama de vehicule sport utilitare (SUV), modele crossover, o serie coupé, din 2007 promovând Infiniti ca brandul său premium în Europa. Din anul 2009, Infiniti are filiale în Germania. Infiniti M30 vedere din fata

Modelele timpurii ale Infiniti din clasa medie și superioară

În timp ce Nissan, prin programul său destinat pieței de volum avea o ofertă completă, cuprinzand toate clasele de vehicule, Infiniti ar fi trebuit să se diferențieze prin modele înalt echipate și puternic motorizate. Proiectul a fost demarat în 1989 -1990 cu un model Infiniti M30 coupé și cabrio, oferit pe piața americană, alături de Infiniti Q45, care a fost plasat ca un sedan de lux cu motor V8. Seria a fost completată prin prima gama de sedanuri Infiniti de dimensiuni medii, Infiniti G20, care a fost produsă în două generații până în 2002, precum și prin seria cuprinzând sedanul mai mare de Infiniti J30 și succesorul ei Infiniti I30.

Repoziționarea gamei de modele Infiniti din anul 2006

După încheierea producției celei de a treia generații a modelului de elită, Infiniti Q45, în 2006, Nissan s-a concentrat în segmentul de lux pe introducerea de noi modele, inițial în mare măsură pe coupé sport și variantele sedanurilor de dimensiuni medii. În acest segment, japonezii au prezentat în 2006 a doua generație a modelului Infiniti M35 și M45, după care au urmat în 2010 - 2011 două modele noi din clasa M: Infiniti M56, cu un motor V8 dezvoltând 313 kW (420 CP), și M37 Infiniti, cu un motor V6 de 246 kW (330 CP). Modelul de bază a rămas inițial Infiniti G35, care, în 2009 - sub numele Infiniti G37, a lansat pe piață o nouă generație cu un motor cu capacitate mai mare. În plus față de seria Infiniti sedan și coupé, a fost prezentată pentru prima dată de la începutul anilor ’90 o mașină decapotabilă sport. Infiniti G35 privit din fata

Coupé, cabrio și SUV de la Infiniti

După ce primul coupé s-a bazat pe modelul Infiniti M30, producătorul și-a construit modelul sportiv cu două uși până în anul 2007, ca Infiniti G35 cu un motor V6 de 3.5 litri. În anii 2008 - 2009, coupé-ul japonez a evoluat cu un nou motor de 3.7 litri care dezvoltă 245 kW (328 CP) și care a fost utilizat un an mai târziu pe sedan-urile din seria Infiniti G37. Nou venit în program în 2010, Infiniti G37 Cabrio, cu capotă retractabilă metalică. Începând cu anul 2009, producătorul a oferit pe piața europeană seria SUV Infiniti EX cu motorizare de 3.7 litri. Programul a fost finalizat cu crossoverul Infiniti FX și SUV-ul mai mare Infiniti QX, produs în primul rând pentru piața americană.