Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
iveco-l.jpg

Iveco

Alianţe, preluări şi fuziuni marchează istoria mărcii de autovehicule utilitare Iveco, producător italian de autoutilitare şi motoare ce aparţine acum grupului Fiat. Încă de la înfiinţarea „Industrial Vehicle Corporation” din anul 1975, Fiat a fost forţa care a făcut din Iveco un grup mondial capabil să acopere tot spectrul de utilitare de la autobuze, la camioane din toate clasele de greutate şi până la autospeciale pentru pompieri. În 2007, Iveco extinde gama de produse cu pick-up-uri şi maşini de teren.

Formarea grupului Iveco

Nucleul Iveco este fuziunea dintre divizia de vehicule utilitare Fiat Lancia şi Alfa Romeo, precum şi producătorul de camioane italian, OM. Sunt adăugate producătorul de camioane german Magirus-Deutz şi cel francez Unic. Mai târziu sunt încorporate şi divizia de autobuze Renault şi cea de camioane Ford Europa, precum şi marca de camioane de origine spaniolă, Pegaso. Autobuzele sunt aduse mai târziu pe piaţă şi poartă numele Irisbus. Pentru autobuzele mici şi camioane este folosit propriul nume, Iveco, după ce, până în anii 80, unele modele au fost vândute sub numele producătorului iniţial. Brand-ul istoric Magirus este păstrat de Iveco doar pentru autospecialele destinate pompierilor. Iveco Daily vedere din lateral

Istoricele serii de camioane Iveco

Datorită structurii complicate de preluare, Iveco, după înfiinţarea sa din 1975, păstrează în program diferite modele ale diferitelor companii partenere. Aceste modele, de la clasa uşoară şi până la cea grea, produse într-o parte până în anii 1990, constituie modelele de bază din Iveco seria X. Aceste camioane uşoare erau încă produse de subsidiara Fiat, OM, şi vândute în Germania sub numele Magirus-Deutz. Rămân în program camioanele din seria MK Magirus-Deutz, care acoperă clasele de greutate de la 6,6 şi până la 13,0 tone, precum şi camioanele cu benă din seria PA produse până în 1992. Camioane de greutate medie şi mare sunt oferite de Fiat cu seriile M şi T, precum şi cu modelele TurboTech şi TurboStar.

Iveco: Propria dezvoltare în producţia de camioane din 1992

Din 1992, Iveco introduce noi modele de camioane în toate clasele de greutate, modele care provin din dezvoltare proprie şi vândute, deci, sub propriul nume. În clasele de la 6,5 şi până la 26 de tone Iveco oferă modelele EuroCargo, oferite în trei dimensiuni ale cabinei diferite. În clasa de greutate de peste 26 de tone Iveco prezintă modelele EuroStar şi EuroTech, înlocuite în 2002 de seria Iveco Stralis. Gama de modele oferite este completată de un vehicul de construcție cu tracţiune integrală, Iveco EuroTrakker, ulterior doar Iveco Trakker. Iveco Massif privit din fata

Micile camionete şi vehicule de teren Iveco

Din 1978, Iveco oferă în clasa camionetelor modelul Iveco Daily. Cu diferite construcţii, ca şi microbus sau ca furgonetă, Iveco Daily acoperă segmentul de la 3,5 până la 6,5 tone. În 2007, Iveco se foloseşte de cooperarea cu producătorul spaniol, Santana, pentru a aduce pe piaţă un vehicul de teren. Iveco Massif a fost conceput ca un vehicul de teren cu tracţiune integrală, şi era disponibil şi ca pick-up.