Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
lancia-l.jpg

Lancia

Bloc motor din aluminiu, motoare V6 produse în serie, acestea sunt caracteristicile tehnice ale automobilelor din clasa superioară, vândute de către producători ca cele mai moderne dezvoltări high-tech. Astfel, din 1954, ca premieră mondială, exista în Lancia Aurelia un motor V6. Astfel de descoperiri inovatoare sunt cele care au propulsat producătorul auto italian, Lancia, înfiinţat în 1906, la rangul de al doilea cel mai important producător auto din Italia, înainte să fie depăşit în 1969 de liderul de pe piaţă, Fiat.

Imaginea sportivă a brand-ului Lancia

Timp de două decenii, Lancia a oferit o gamă largă de autoturisme frumoase, puternice: sedane care aparţin clasei mijlocii sau segmentului superior al clasei mijlocii, decapotabile şi coupé-uri. Aici se numără şi modelele Lancia Flaminia, Flavia şi Fulvia, precum şi Lancia Gamma, Prisma şi Thema, din anii 70 şi 80. Conform imaginii sportive, Lancia a putut sărbători mari succese în lumea raliului. Versiunile de curse ale modelelor Lancia Beta şi Lancia Delta au fost două din cele mai de succes maşini de raliu din perioada aceea. Neimpresionată de istoria strălucitoare din lumea motorsportului, compania Fiat se decide la sfârşitul anilor 1980 să înlocuiască Lancia, ca producător de maşini sportive, cu brand-ul proaspăt venit în grup, Alfa Romeo. Lancia Flaminia

Noua orientare Lancia, cu standarde ridicate în materie de design

Marca, cu modelele sale tradiţionale denumite după alfabetul grecesc, se reorientează. Noile maşini Lancia marchează anii 1990 cu confort, aptitudini de maşină de familie şi dotări standard peste medie. Autoturismele din clasa mijlocie din seriile Lancia Delta, Kappa, Dedra (sau succesorul Lancia Lybra), sunt apreciate de către clienţii obişnuiţi cu confortul – datorită dotărilor high-end, cum ar fi scaunele din piele alcantara. Însă cel mai mic model Lancia este cel care se arată a fi cel mai de succes, probabil datorită design-ului curajos. Lancia Y, proiectat de designer-ul italian Enrico Fumina, argumentează faima Lancia ca producător de autoturisme orientate pe design.

Lancia individualizează modelele oferite

Cu trecerea în secolul al XXI-lea, Lancia lansează o iniţiativă ofensivă, dată de design-ul tradiţional italian avangardist. Cu farurile oblice, grila frontală trapezoidală mare şi stopurile mici, amplasate sus, Lancia ar trebui să fie acum mult mai uşor de recunoscut pe stradă. Culoarea în două tonuri de pe modelul Lancia Ypsilon sau de pe minivanul Lancia Musa, precum şi micile fineţuri inteligente în materie de design, cum ar fi bordul acoperit cu material, devin noul simbol al producătorului Lancia. Individualizarea în masă a automobilelor, aşa ar suna maxima dezvoltatorului. Clienţii Lancia pot customiza modelele lor în peste 100 de culori diferite. Firma mamă, Fiat, adoptă cu succes strategia pronunţată de individualizare pentru varianta retro Fiat 500. Lancia Musa

Extravaganţa interioară şi exterioară a modelelor Lancia

Design extravagant cu dotări interioare pe măsura, aceste două trăsături sunt în prim plan după prezentarea din 2002 a modelului din segmentul superior al clasei mijlocii, Lancia Thesis. În Germania, strategia era să oferi maşini pentru individualişti, însă Lancia Thesis nu şi-a găsit aici nici măcar 100 de clienţi, în anul 2007. În segmentul superior, Lancia nu reuşeşte să atingă succesul cu strategia aplicată şi în cazul maşinii mici, Lancia Ypsilon. Exact acest succes sperau sa îl atingă, succesul atins de noua ediţie Lancia Delta, prezentată în 2008. Vehiculul compact, bazat pe Fiat Bravo, a fost oferit în două versiuni pe benzină şi trei motoare pe motorină; toate corespund normelor Euro 5.