Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
mitsubishi-l.jpg

Mitsubishi

S-ar putea spune că acestui producător auto din Tokyo i-a mers totul prea ușor: timp de decenii întregi, vehiculele de la Mitsubishi au convins printr-o înaltă calitate și au oferit facilități destul de confortabile, la un preț moderat. Mitsubishi este unic în lume, în special în Asia de Sud-Est și pe piața din SUA, printre marii producatori. Prezența mărcii în această țară este deja cunoscută, totuși îi mai lipsește încă un mic efort până la pătrunderea decisivă pe piaţă. Mitsubishi oferă vehicule fiabile, robuste, căutate inclusiv ca maşini second-hand: defecte mici, probleme rare, comportament bun pe şosea, vehiculele mai vechi cu motoare puternice sunt în continuare descrise ca fiind sprintene și pline de viață. Mitsubishi Outlander

Modele de la Mitsubishi: fiabile, convingătoare şi ca vehicule de ocazie

Oricine caută modele Mitsubishi între Kiel și Constance, vede doar o mică parte din gama de oferte. Şi aceasta deoarece japonezii au multe modele numai pentru piața internă sau în țările învecinate. Alte serii sunt furnizate numai pentru o perioadă limitată de timp în Europa, în timp ce anumite importuri au fost ajustate din cauza lipsei de cerere. Doar câteva modele Mitsubishi din clasa mijlocie superioară și clasa superioară sunt importate. Cu toate acestea, unele variante, cum ar fi mica maşină electrică i-MiEV, şi-au găsit drumul spre piaţa din vest. Totuşi, este mai simplu de cumpărat - ca maşină de ocazie - modele Mitsubishi oferite de Mitsubishi Motors Germania. Vă prezentăm trei dintre modelele cele mai populare până în prezent, înainte de a trece la o analiză mai detaliată. Mitsubishi Outlander : SUV-ul este produs din anul 2001, acum ieşind de pe banda de producţie a 3-a generație de Mitsubishi Outlander. Ca bază inițială de dezvoltare s-a folosit platforma de Mitsubishi Lancer, care a fost proiectat împreună cu Daimler. Pentru a 2-a generație - care a fost produsă între 2006-2013 - Mitsubishi a lucrat cu Citroen şi Peugeot, motiv pentru care există similitudini puternice cu Citroen C-Crosser și Peugeot 4007. Acest model de Mitsubishi Outlander este încă foarte popular în rândul cumpărătorilor de mașini second hand. Motivul: cutie de viteze automată fără trepte. Din 2012, generația a 3-a este acum disponibilă, echipată cu o varietate de sisteme de asistență și o tracțiune integrală. În luna mai 2014 a fost introdusă în Germania varianta plug-in hibrid. Mitsubishi Pajero : Sunt mai bine de 30 de ani de când SUV-ul este disponibil, fiind una dintre cele mai distinctive modele clasice de la Mitsubishi. Numit Mitsubishi Pajero, după denumirea unei pisici sălbatice din America de Sud „ pajero ”, numele modelului a fost un eșec în țările vorbitoare de limba spaniolă datorită conotaţiei vulgare pe care cuvântul o poartă. În Marea Britanie, Mitsubishi a folosit numele Shogun - nu în ultimul rând, probabil, din cauza succesului obținut de filmul cu același nume cu Richard Chamberlain în rolul principal. Pajero s-a făcut, de asemenea, cunoscut prin succesele sale sportive: pe cel mai dur raliu din lume, Paris-Dakar, mai multe echipe au câștigat la volanul acestor fiabile Mitsubishi off-road prin deșert. În prezent este oferită a 4-a generație Pajero. Este disponibilă atât varianta cu trei uși, precum și un model cu cinci uși - având un ampatament extins. Mitsubishi ASX : Modelul crossover de la Mitsubishi se bazează foarte mult pe concept-car-ul Concept cX, care la Salonul Auto International (IAA) din 2007 de la Frankfurt a fost prezentat de constructorul auto japonez. Mitsubishi ASX este disponibil într-o versiune pe benzină şi două versiuni cu un motor diesel. Chiar și o versiune cu tracţiune integrală este disponibilă, dar numai în combinație cu un motor diesel. La sfârșitul anului 2012 a beneficiat de o îmbunătăţire a aspectului la secţiunea faţă şi spate. ASX Mitsubishi este, de asemenea, o alegere bună şi ca mașină de ocazie, o spun ascultătorii postului GTU și precum cititorii publicației AUTO-ZEITUNG (Ziarul Auto). În ghidul destinat maşinilor second-hand din 2015, ASX este cotat în categoria "SUV/ Maşini de teren, vechime de 1 la 3 ani" pe un excelent loc doi.

Începuturile Mitsubishi: De la vapoare cu aburi la avioane de război

Istoria companiei se întinde pe mai bine de 140 de ani. Încă din 1870, Iwasaki Yatarō înfiinţează o companie de transport maritim compusă din trei vapoare. Trei ani mai târziu, compania este denumită Mitsubishi, ceea ce tradus înseamnă "trei diamante". Un diamant pentru fiecare navă, trei diamante pentru companie - astfel arăta logo-ul concis, care împodobește Mitsubishi din 1875. După moartea lui Yatarō în 1885, fratele său, Iwasaki Yanosuke, a preluat conducerea companiei. Acesta a organizat Mitsubishi ca pe o corporație: compania şi-a consolidat nu numai activitățile în transportul maritim, dar, de asemenea, şi-a extins activitatea în industria construcțiilor navale. S-a înfiinţat apoi divizia de minerit, iar mai târziu, servicii bancare, comerț și imobiliare. Mitsubishi Eclipse În 1940 Grupul Mitsubishi cuprindea mai mult de 200 de companii. De asemenea a fost lider în industria de apărare. Avionul de vânătoare Mitsubishi A6M (numit "Zero") este unul dintre cele mai cunoscute avioane din cel de-al doilea război mondial. În timpul ocupației americane din Japonia după 1945, grupul a fost rupt în bucati și împărțit în societăți individuale din cauza participării sale în activitățile din industria de apărare în perioada anterioară. Este corectă observația cum că toate poartă același logo Mitsubishi și sunt afiliate economic, dar din punct de vedere juridic, ele își desfășoară activitățile în mod independent. Această formă specială de legatură este numită în Japonia, "Keiretsu" ceea ce în sens strict în cazul Mitsubishi, înseamnă că numai 30 de companii aparţin keiretsu. Restul de 170 de societăți, fundații și alte organizații sunt conectate diferit la Mitsubishi. Grupul Mitsubishi este încă activ în diferite sectoare: de la minerit şi industria grea, până la finanțe.

Mitsubishi Motors Company: Producător auto cu ambiţii

Cine cumpără un vehicul de la Mitsubishi – fie autoturisme noi sau second-hand - cumpără de la Mitsubishi Motor Company. Compania a fost înfiinţată în anul 1970, deși grupul Mitsubishi produce vehicule din 1917 – ceea ce înseamnă o experienţă de aproape 100 de ani. Înainte de 1970, divizia de automobile a acționat ca ramură de afaceri a industriei grele. Vehiculele produse au fost lansate cu succes după 1960 pe o piață enormă: Mitsubishi 500 nu a fost doar primul Mitsubishi de după război, el s-a impus ca o mașină din clasa mică pentru piața de larg consum, și a pregătit baza pentru viitoarele modele. Mitsubishi se impune ca unul din cei mai mari producători de autovehicule japoneze. Marele succes în Japonia a venit cu primele versiuni ale Mitsubishi Colt: Colt 600 şi Colt 1000. Entuziaștii cumpărători aparțineau clasei de mijloc, care doreau o mașină japoneză şi şi-o puteau permite datorită creșterii economice. Odată cu înfiinţarea Mitsubishi Motor Company, noua unitate de afaceri a trebuit să fie înglobată. Mitsubishi a intrat într-o alianță cu Chrysler, ceea ce a însemnat că americanii au introdus Mitsubishi Galant ca Dogde Colt pe piața din America. După ce primele vehicule sunt exportate în Germania în 1977, în această țară în special Mitsubishi Colt se vinde cu succes: Aproximativ 20.000 de vehicule au fost vândute în primii doi ani; chiar şi astăzi apare ocazional câte un Mitsubishi din această epocă pe piața auto second-hand. De asemenea, în anii ’80 constructorul japonez s-a bucurat de destul succes în Republica Federală: Pajero a cucerit inimile germanilor și Mitsubishi a fost primul producător de autovehicule care a oferit 3 ani garanție până la 100.000 de kilometri. În anii 1990, economia s-a prăbușit în Japonia din cauza unei bule imobiliare speculative, iar producătorul auto a fost afectat în mod indirect. Mitsubishi a jucat un joc riscant : a mizat pe impunerea SUV-urilor și a câștigat primul loc. Mitsubishi Airtrek Dar, în 1997 o dată cu începutul crizei din Asia, vânzările Mitsubishi încep să scadă. Mai multe încercări de a acoperi greşelile și defecțiunile autovehiculelor au ajuns la urechile publicului și au deteriorat imaginea Mitsubishi. În 2001, Jürgen Schrempp, CEO-ul de atunci al DaimlerChrysler, a preluat compania Mitsubishi, intenţionând înființarea unei corporații la nivel global - "World AG". Dar redresarea profiturilor nu s-a produs, Daimler Chrysler refuzând plățile de ajutor, iar Mitsubishi s-a confruntat cu falimentul. Numai introducerea noului Colt în 2004 şi a 2-a generație de Outlander au marcat doi ani mai târziu, un punct de cotitură. Un joint-venture a fost stabilit cu Daimler Chrysler şi Hyundai pentru producția de motoare, iar cu grupul PSA francez s-a concretizat în 2005-2015 într-un parteneriat pentru dezvoltarea unor platforme comune. Pentru viitor, Mitsubishi se bazează tot mai mult pe surse de energie alternativă. Până în 2020, 20 până la 25 la sută din toate mașinile noi vor avea un motor electric Hybrid sau pur electric. Un produs Mitsubishi, care este de asemenea, disponibil pe piața auto second-hand.

Selecţii ale anunțurilor cu modele convingătoare de la Mitsubishi

Clasa Model Perioadă de producție Caracteristici
Compactă Mitsubishi Colt 2004 bis 2012 Generaţia a 6-a, dezvoltată împreună cu Smart Forfour
Compactă Mitsubishi Space Star din 2012 Succesor neoficial al Mitsubishi Colt, oferit ca „Mirage” în afara Europei
Medie inferioară Mitsubishi Lancer din 2007 Generația a 8-a, platformă comună cu Mitsubishi Outlander, versiunea combi hatchback oferită sub numele de „sportback”
SUV Mitsubishi ASX din 2010 Bazat pe concept-car-ul Mitsubishi CX, echipat cu pachetul ClearTec pentru a reduce emisiile de CO2, cu acelaşi design ca Citroën C4 Aircross și Peugeot
SUV Mitsubishi Outlander din 2012 Generația a 3-a, crossover de dimensiuni medii, cu motoare mai economice și o concentrare mai mare asupra siguranței, vândute în Japonia ca Mitsubishi Airtrek
SUV Mitsubishi Pajero din 2007 A 4-a generație, disponibil cu 3 și 5 uși, cu un ampatament extins, vândut din motive lingvistice în țările vorbitoare de limbă spaniolă ca Mitsubishi Montero
Pick-up Mitsubishi L200 din 2015 A 5-a generație, disponibil şi în versiunea cu cabină dublă, desemnat de revista auto „Allrad” în mod repetat ca "Pick-up-ul de teren al anului"