Opel Antara autovehicule second-hand cumpărați pe AutoScout24

Găsiți-vă autovehiculul de vis

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

În anul 2006 este introdus pe piață compactul SUV Opel Antara

Producătorul german Opel, în perioada apartenenței sale la grupul General Motors (GM), a apelat în special la cunoștiințele partenerilor asiatici pentru producția de vehicule de teren. Constructorul japonez Isuzu produce primul offroader al mărcii, comercializat între 1991 și 2003 drept Opel Frontera. Acesta, datorită tracțiunii integrale robuste folosite, se descurcă foarte bine și în afara drumurilor asfaltate.

Modelul Opel Monterey, primul Sport Utility Vehicle (SUV) al producătorului din Rüsselsheim, produs între 1992 și 1999, se bazează tot pe o dezvoltare Isuzu. Toate modelele au în comun faptul că au designul frontal similar cu cel al modelului Opel Blitz, însă producția are loc în Japonia. Acest lucru se va schimba după ce strategii GM au demarat proiectul unui nou SUV.

Compact în dimensiuni și cu designul unui crossover (design între offroader și sedan), noul model urmează să fie dezvoltat în regie proprie. Pentru a reduce costurile, GM decide ca noul SUV compact să fie produs de către subsidiara sa din Coreea de Sud, Daewoo. În Europa, soft-offroader-ul a fost introdus pe piață în 2006, purtând denumirea Opel Antara.

Opel Antara vedere din lateral

Noul Opel Antara are un look de offroad decent

Aspectul exterior al modelului lung de 4,57 metri este caracterizat de elementele tipice unui offroader. Bările de protecție late și protecția anti-împănare din aluminiu domină aspectul estetic Opel Antara. Modelul este protejat de pietre datorită unor protecții din plastic aflate în zona aripilor roților.

Per total, Opel Antara are un aspect de offroader mai degrabă decent. Aceasta este o aluzie la faptul că în ciuda gărzii la sol mai mari cu 20 de centimetri și a faptului că modelul este în continuare potrivit uzului pe drumurile neasfaltate, accentul este pus mai degrabă pe aspectul de lifestyle al SUV-ului.

Opel Antara este disponibil, opțional, cu o tracțiune integrală permanentă

Sistemul de tracțiune integrală permanentă, disponibil opțional pentru Opel Antara, are ca scop îmbunătățirea manevrabilității în condițiile nefavorabile și dificile. Pe lângă asta, modelul vine dotat cu un sistem de control al tracțiunii și un asistent la pornirea din rampă. La capitolul siguranță, modelul dispune de ESP, ABS, precum și de airbag-uri laterale și la nivelul capului, atât în față, cât și în spate.

Opel Antara dispune de loc pentru până la cinci pasageri și un portbagaj de 420 litri. Dacă scaunele din spate se pliază, volumul crește la 865 litri. Volumul maxim al modelului, dacă se umple până la refuz, este de 1420 litri.

Opel Antara vedere din fata

Opel Antara vine echipat cu două motoare pe benzină și două motoare diesel

Opel Antara poate fi achiziționat, după preferințe, cu unul din cele două motoare diesel sau unul dintre cele două motoare pe benzină. Modelul de bază este echipat cu un motor în patru cilindri de 2,4 litri, care produce 103 kW (140 CP), având un consum de 9,3 litri benzină/100 km. Această valoare corespunde unor emisii CO2 de 222 g/km. Modelul de top vine cu un motor V6 de 167 kW (227 CP), accelerând modelul până la viteza maximă de 203 km/h.

Motorul diesel de bază are o cilindree de 2,0 litri, produce 97 kW (127 CP) și consumă 7,3 l/100 km (194 g/km CO2). Varianta mai puternică are 110 kW (150 CP) și consumă 7,4 l/100 km (195 g/km CO2). Motoarele puteau fi cuplate, după preferințele clientului, ori la o transmisie manuală în cinci trepte, ori la una automată în cinci trepte.