Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
opel-ascona-front

Opel Ascona

Opel Ascona Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Opel Ascona, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Peste un milion de vehicule – toate sinonime cu calitatea, fiabilitatea şi inovaţia specifică germanilor sunt construite anual de Opel. Este unul dintre cele mai apreciate branduri din industria auto mondială, dovadă stând seriile longevive şi foarte bine vândute. De la modelul sport GT comercializat în 103.463 exemplare la mica maşină Olympia vândută în 156.870 exemplare, Opel a progresat la serii cu milioane de exemplare lansate pe pieţe din întreaga lume: Opel Manta, un coupe sport care s-a bucurat de un enorm succes între anii 1970-1988, a fost comercializat în 1.100.000 exemplare; Opel Kadett, o maşină mică de familie, a fost construită în peste 9.335.000 exemplare între 1962-1991. Recordul absolut este deţinut însă de Opel Corsa, vândută în peste 18 milioane de exemplare de-a lungul celor cinci generaţii, situându-se astfel în top 5 al celor mai bine vândute serii din istorie. Opel Ascona vedere din fata

Aproape 700.000 de exemplare construite în prima generaţie

Ca un concurent direct pentru seria de mare succes Ford Taunus a fost concepută maşina mare de familie Opel Ascona. Miza constructorului a fost una de succes, căci Ascona s-a dovedit a fi un automobil foarte apreciat de publicul larg şi specialişti. A fost produsă în trei serii, între anii 1970-1988. Doar în prima serie au fost construite aproape 700.000 exemplare. Maşina era disponibilă în două variante de caroserie: sedan cu două şi cu patru uşi, break cu trei uşi. Gama de motorizări era restrânsă la trei variante: propulsor de 1196 cm³ 12S OHV I4, de 1584 cm³ 16N/16S CIH I4 şi motor de 1897 cm³ 19S CIH I4, cu cutie de viteză manuală în patru trepte sau automată în trei trepte. Seria a fost exportată şi în Statele Unite ale Americii, aici fiind disponibil şi un motor Bosch L-Jetronic cu injecţie de combustibil. Opel Ascona break

În cursa pentru titlul Maşina Europeană a Anului 1982

La cea de-a doua generaţie, lansată la Frankfurt Motor Show 1975, Ascona se axa pe varianta de caroserie sedan cu două şi cu patru uşi. O dată cu faceliftul din 1979 al generaţiei, motorizarea Bosch L-Jetronic a fost adoptată şi pentru modelele comercializate în Europa. Mai mult, Ascona a împrumutat de la modelul sport Opel Manta GT/E transmisia, radiatorul şi spoilerele de pe faţă, sporindu-şi astfel gradul de atracţie în rândul publicului tânăr. Exemplarul Ascona cu numărul 2 milioane a fost construit în aprilie 1980. În anul 1981 avea să fie introdusă cea de-a treia generaţie care s-a impus în plan internaţional, intrând în competiţia finală pentru titlul Maşina Europeană a Anului 1982. Noul Opel Ascona se remarca prin închiderea centralizată, consola centrală modernizată, geamuri electrice, servodirecţie, computer de bord, cutie de viteze în cinci trepte, suspensii sport şi frâne reglabile automat, pe spate. Astăzi Ascona păstrează aerul vintage al modelelor de altădată, inspirând căldură şi confort, şi poate asigura o călătorie de succes, pentru familii numeroase, atât la drumuri scurte cât şi mai lungi. Preţul accesibil al unui vehicul seoncd hand recomandă Ascona celor care îşi doresc o veritabilă maşină de colecţie.