Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
skoda-citigo-front

Skoda Citigo

Skoda Citigo Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Skoda Citigo, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Skoda Citigo este produs din luna octombrie a anului 2011. În decembrie 2011, maşina mini cu doar 3 uşi ajunge la reprezentanţele cehe. Prima prezentare oficială a variantei în cinci uşi are loc la Salonul Auto de la Geneva, cu doar o lună înaintea introducerii acestuia pe piaţa europeană. În Germania, Skoda Citigo este disponibil din aprilie 2012. Autoturismul se bazează, la fel ca SEAT Mii, pe modelul apărut cu un an înainte, VW up!. Toate trei modelele sunt produse în fabrica din Bratislava. Cuvântul compus „Citigo“ denotă scopul pentru care noul Skoda a fost gândit: dimensiunea mică şi manevrabilitatea uşoară ar trebui să facă avantajos uzul în traficul urban. Skoda Citigo vedere din fata Actualmente, Citigo este disponibil cu două motoare în 3 cilindri, identice ca piese, dar care produc puteri diferite. Cele două motoare de 1,0 litri pun în mişcare roţile din faţă ale autovehicului, îndeplinesc normele Euro5 şi produc fie 44 kW (60 CP), fie 55 kW (75 CP). Opţional, clienţii pot comanda pachetul „ Green tec “, care aduce modelului un consum redus şi emisii CO2 reduse. Pachetul include un sistem Start-Stop, sistem de recuperare a energiei la frânare şi pneuri cu rezistenţă redusă la rulare. Este planificată atât introducerea unui motor cu GPL, cât şi a unui motor electric. Skoda Citigo vedere din spate

Tehnologia Skoda Citigo

Skoda Citigo are frâne pe disc în faţă şi frâne cu tambur în spate. Desigur, ABS şi ESP se alătură petrecerii. Diferite sunt şi suspensiile: în faţă, roţile sunt ataşate de suspensii MacPherson şi de braţe triunghiulare suprapuse, pe când în spate, Skoda recurge la a folosi un ax cu bară de torsiune. În plus, modelul are o direcţie cu pinion şi cremalieră şi sistem servo electrohidraulic. De remarcat mai este caroseria elaborată şi coeficientul aerodinamic de doar 0,33 al acesteia.

Skoda Citigo: dotări şi confort

Pe lângă cele patru airbag-uri standard şi cele două airbag-uri laterale cap-piept pentru pilot şi copilot, Skoda Citigo vine echipată cu „City Safe Drive“: un sistem de frânare de urgență controlat cu laser, care, la viteze mai mici de 30 km/h, recunoaşte obstacole sau pericole şi frânează automat maşina. Cu aceste sisteme de siguranţă, Citigo a surprins la Crashtest-ul Euro-NCAP şi a obţinut cel mai mare rating, adică cinci stele din cinci. Doar în ceea ce priveşte protecția pietonilor, Citigo este, cu un scor de 46%, mediocru. Skoda Citigo este disponibilă în trei linii de echipare: Active , Ambition şi Elegance. Pentru o maşină mică, volumul portbagajului este surprinzător de mare: prin plierea banchetei din spate, volumul creşte de la 251 la 951 de litri.

Aşa se diferenţiază Skoda Citigo de VW up!

Skoda Citigo se bazează pe VW up!, dar s-a muncit mult la design-ul acestuia, pentru a putea diferenţia mai bine cele două autoturisme: astfel, Skoda Citigo are o bară frontală uşor modificată şi bara din spate mai lată, făcând ca modelul să fie cu 2cm mai lung decât up! – în rest, dimensiunile celor două maşini sunt identice. De menţionat ar mai fi geamurile din spate proporţional mai mari şi uşa portbagajului modificată: la Skoda Citigo, aceasta este din tablă de metal, în timp ce uşa portbagajului VW up! este fabricată din sticlă.