Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
subaru-l.jpg

Subaru

În această țară, Subaru este considerat un „underdog”, însă în multe părți ale lumii producătorii japonezi au o imagine semnificativ mai bună în ochii clienților. Și asta pe bună dreptate: foarte multe dotări distractive, practice și bune, caracteristici excelente de siguranță și o înaltă calitate scot în evidentă mașinile Subaru; modelele mărcii sunt la mare căutare. Instituțiile de testare, de la ADAC la TÜV, acordă în mod regulat calificative maxime pentru durabilitate și fiabilitate. Începând cu noul mileniu, modelele Subaru de toate dimensiunile nu au ratat ocazia de a ieși pe piață cu un nou design, mai dinamic. Acest lucru a convins, de asemenea, tot mai mulți clienți. Caracteristica mărcii este tracțiunea integrală - este greu de găsit un Subaru, indiferent dacă este nou, sau folosit, care să fi fost livrat fără 4x4. Tipic este, de asemenea, motorul boxer - cu excepția japonezilor, doar Porsche folosește această tehnologie sofisticată pentru o ținută de drum optimă.

Modele populare Subaru, ca mașini de ocazie cu tracțiune integrală și motor boxer

Subaru Outback pe stradă Subaru Forester alb, vedere frontală Când Subaru lansează cele mai noi modele ale sale, de obicei o face într-o zonă împădurită din apropiere. Acest lucru nu este surprinzător, deoarece clienții cei mai fideli din Germania se găsesc printre silvicultori, vânători, paznici ai parcurilor naturale și multe alte categorii de utilizatori care trebuie să cutreiere în fiecare zi pădurile și câmpurile. Aptitudinile de abordare a terenurilor dificile ale SUV-urilor și mașinilor de teren sunt date de sistemul de tracțiune integrală permanentă: AWD (All Wheel Drive) dezvoltat de Subaru începând cu 1972, motorul boxer clasic cu lina și centrul de greutate coborât asigură tracțiunea suficientă pe drumurile forestiere și autostrăzi, la un nivel de zgomot redus. În timp ce alte mărci au clienți, Subaru are fani statornici. Oricine cumpără un Subaru, nu contează dacă este vorba de mașini noi sau second hand, se angajează ca la următoarea schimbare a vehiculului să devină un adevărat urmaș al japonezilor. Vă prezentăm în continuare trei dintre cele mai populare modele de la Subaru, care vor încânta amatorii de mașini de ocazie, chiar și fără a poseda o licență de vânătoare. Subaru Forester roșu, vedere din față Subaru Forester : în traducere, silvicultor sau muncitor forestier - nu este o întâmplare. Subaru Forester se simte cel mai confortabil pe teren accidentat. Prima generație a intrat pe piață în 1997, desigur, cu motor boxer și tracțiune integrală. În 2005 a urmat a doua generație, iar din 2008 a treia. Aceasta a fost semnificativ mai mare decât seriile anterioare. Cu a patra generație, din 2013, Subaru a mai adăugat iarăși câțiva centimetri la lungime. Ca urmare, modelul Forester actual se încadrează prin dimensiunile sale în categoria SUV-urilor compacte. Subaru iese în evidență față de numeroși concurenți mai puțin prin stilul atletic, cât printr-o tehnologie fiabilă. Modelul Forester de la Subaru se clasează printre cumpărătorii de mașini second-hand pe un loc fruntaș în ceea ce privește satisfacția. Și asta, nu în ultimul rând deoarece japonezii fac totul fără prea multă gălăgie, preferând să construiască un SUV robust și spațios, cu calități de cărăuș. Subaru Outback vedere din față Subaru Outback : putem vorbi de o clientelă tipică pentru generațiile anterioare ale acestui de acum matur crossover SUV, care era reprezentată pe drumurile germane de vânători și alți amatori și amatoare de plimbări în păduri la volanul unui Subaru Outback. Cea de a patra și a cincea ediție a modelului Outback (nr 4 - 2009-2014, nr. 5 - 2015) au deja un alt aspect: liniile se întrepătrund mai mult, porțiunea frontală este mai mușcătoare. Nu a fost uitat un spațiu mai mare pentru picioare și cap, precum și loc pentru bagaje și achiziții de orice fel. Motoarele pe benzină și diesel (boxer!) aduc forța necesară pe șosea și dacă este nevoie, pe teren accidentat (tracțiune integrală). Cel mult – ca puncte în minus, mecanismul de acționare al haionului, care este oferit de Subaru opțional și este disponibil pe mai multe modele, necesită puțină răbdare: timpul de deschidere și de închidere este un pic cam mare. Subaru Levorg vedere din față Subaru Levorg : Levorg este un cuvânt compus din Legacy, Revolution și Touring. Subaru Levorg este disponibil începând cu 2014 ca moștenitorul Subary Legacy, care nu mai este comercializat în Europa începând cu 2015. Modelul combi din clasa de mijloc continuă tradiția - mai degrabă decât să o arunce complet la coș. Levorg oferă mult spațiu, portbagajul are maximum 1450 de litri. Acest lucru nu poate fi spectaculos în clasa sa, dar cu toate acestea remarcabil și ideal pentru utilizarea de zi cu zi. Motorul boxer pe benzină toarce lin, o motorizare diesel nu este oferită în prezent. Priza de ventilație de pe capotă dezvăluie că motorul este turbo. Un model cu tracțiune integrală este, de asemenea, inclus pentru acest Subaru. Combi-ul este, de asemena, echipat cu o cutie de viteze automată și este oferită ca standard - în curând va reprezenta o ofertă second-hand bună și ieftină.

Subaru: Japonezii sunt considerați inovativi față de ceilalți constructori auto

Subaru Leone 1400 Station Wagon AWD Subaru 1800 Sedan 1987 Povestea mărcii Subaru a început în Japonia anului 1953. În acest an, autoritățile militare americane au permis ca șase dintre cele douăsprezece linii comerciale ale fostului producător de aeronave Nakajima să se reunească. În timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, Nakajima a produs unele dintre cele mai importante aeronave ale armatei japoneze, printre altele un bombardier torpilor B5N - numit de aliați "Kate" care a fost folosit în timpul atacului de la Pearl Harbour. După război, Nakajima a fost forțat inițial de administratia militară americană să fabrice exclusiv produse destinate uzului civil. În 1950 sub numele de Fuji Heavy Industries, a demarat un program modest. Pe lângă autobuze, locomotive și avioane fabricate în uzina din Utsunomiya, acum a demarat unul de producere a unei mașini care a fost oferită sub numele de marcă Subaru. Numele a fost ales în mod deliberat: "Subaru" în japoneză înseamnă "a împreuna" și face aluzie la unificarea diferitelor linii comerciale. În același timp, numele "Subaru" în Japonia este folosit pentru constelația Pleiadelor. Alăturarea dintre cele mai strălucitoare șase stele poate fi, de asemenea, găsită în emblema care împodobește fiecare vehicul Subaru până în prezent. Subaru BRZ vedere din față Subaru WRX STI vedere din față Începând cu anul 1958, modelul 360 a fost primul automobil construit în serie de către Subaru, fiind echipat cu un motor în doi timpi și doi cilindri și tracțiune pe roțile din spate. Până la începutul anilor ’70, proiectarea a fost comună cu vehiculele cu două roți 2WD (pentru Two-Wheel-Drive), până când Subaru a câștigat o licitație pentru un vehicul cu tracțiune integrală. Una dintre condițiile puse de Compania de electricitate Tohoku Electric clientului contractant a fost: vehiculele trebuie să fie operaționale pentru intervenții de întreținere în munții înzăpeziți. Modelul câștigător a fost Subaru Leone 4WD Station Wagon, versiunea combi cu motor boxer și tracțiune integrală a modelului cu tracțiune față Subaru Leone. La mijlocul anilor ’70, au început exporturile către piețele majore din SUA și Elveția. În Germania, japonezii sunt prezenți din 1980, primul dealer Subaru a fost - cum ar putea fi altfel - un vânător pasionat. În 1987 Subaru XT a fost prima mașină de serie cu tracțiune integrală permanentă pe patru roți. În 2012, Subaru a prezentat din nou un model cu tracțiune integrală: Subaru BRZ (B pentru motor boxer, R pentru Rear-Wheel-Drive / tracțiune pe spate și Z pentru Zenit) a fost creat în colaborare cu constructorul Toyota, care vinde versiunea de mașină sport sub numele GT86.

Modelele actuale Subaru oferă un echilibru bun între preț și calitate ca mașini de ocazie

Model Clasă Generația Producție Caracteristici
Subaru Forester SUV 4 din 2012 Motor pe benzină, cu turbocompresor din 2012, putere maximă 240 CP.
Subaru XV SUV 1 din 2011 Bazat pe 4-a generație Subaru Impreza. Două variante pe benzină (114/150 CP) și un motor boxer diesel (147 CP).
Subaru Outback SUV 5 din 2015 Bazata pe a 5-a generație Subaru Legacy. Benzină (175 CP) și un motor diesel boxer (150 CP).
Subaru Levorg Medie 1 din 2014 Numele este format din Legacy, Revolution și Touring. Înlocuiește modelul Legacy care nu se mai oferă în Germania
Subaru Impreza Compactă 4 din 2011 Disponibil ca notchback cu patru uși și hatchback cu cinci uși.
Subaru BRZ Sport 1 din 2012 La fel ca Toyota GT86 și Scion FR-S. Primul model Subaru cu tractiune spate.
Subaru WRX STI Sport 4 din 2014 Dezvoltat pe baza generației 4 Subaru Impreza. Putere maximă 300 CP. Generațiile anterioare au condus în Campionatul Mondial de Raliuri pe locuri fruntașe; trei titluri mondiale consecutive pentru Colin McRae între 1995 și 1997.