Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
toyota-l.jpg

Toyota

Toyota este de ani de zile cea mai valoroasă marcă auto din lume. Niciun alt producător nu vinde mai multe autovehicule decât Toyota. În 2015, Toyota a vândut aproape 10 milioane de maşini. Producătorul japonez iese în evidenţă prin maşinile sale fiabile, economice şi ecologice , aşa cum nu o face niciun alt producător. Nimic nu le este imposibil: o gamă extinsă de dotări disponibile standard de ani de zile, iar de obicei autovehiculele Toyota ies învingătoare în comparaţie cu alte maşini second-hand. De asemenea, ei au demonstrat recent că maşinile hibride pot intra în producţie de serie pentru a-i înveseli pe clienţii interesați de acest subiect. Nu în ultimul rând, maşinile lor sunt populare datorită caracterului lor ecologic. Fie nouă sau second-hand, o Toyota este întotdeauna şi o decizie pentru durabilitate şi responsabilitate faţă de mediul înconjurător.

Modelele de top Toyota în testele second-hand

Toyota Corolla privită din faţă Toyota Corolla privită din spate Un prieten la bine şi la rău – asta vrea Toyota să însemne pentru clienţi. Fie când mergi la cumpărături, în vacanţă cu prietenii sau în plimbare la spa cu domnişoarele – te poţi baza pe o maşină Toyota. Oriunde şi oricând. Maşinile Toyota au, desigur, o viaţă îndelungată şi costuri de întreţinere mici , iar asta este valabil atât în cazul maşinilor noi, cât şi celor second-hand. Vă prezentăm trei modele, campioane în materie de fiabilitate, cu o rată de defecte scăzută. Toyota Avensis : solidă şi foarte uşor de manevrat, asta spuneau cei din presă despre Toyota Avensis. Modelul de clasă medie introdus pe piaţă în 1997 şi ajuns între timp la a treia generaţie, convinge prin valorile interioare. Toyota a avut în vizor, în special, dotările de siguranţă. Cumpărătorii de maşini second-hand găsesc la ultima generaţie Avensis multe airbag-uri laterale, pentru cap şi pentru genunchi, precum şi faruri xenon sau diferite sisteme de asistenţă. Frânele şi sistemul de evacuare prezintă rareori defecte, iar pierderile de ulei abia există. Foarte populară este versiunea combi, care oferă atât o experienţă de condus confortabilă, cât şi un spaţiu generos. Toyota Yaris privită din spate Toyota Yaris privită din faţă Toyota Yaris : mic, agil şi eficient - Toyota Yaris este mai mult o achiziţie inteligentă, decât una sufletească. Denumit de unii „şoarecele gri”, Yaris îşi arată calităţile la o inspecţie mai atentă: durată de viaţă lungă şi consum redus. În special a doua generaţie (produsă între 2005 şi 2011) îşi arată punctele forte ca maşină de oraş, motiv pentru care acest model Toyota este foarte căutat şi azi pe piaţa second-hand. Modelul are spaţiu suficient la nivelul picioarelor şi la cap. Cine vrea să transporte mai mult decât cumpărăturile de la final de săptămână poate să plieze bancheta, dar trebuie să trăiască cu sentimentul oferit de spaţiul limitat. Toyota Prius: Modelul compact este, încă de la introducerea sa pe piaţă din 1997, trendsetter- ul în categoria hibridelor. Prima generaţie aparţine clasei compacte, însă cea de-a doua generaţie (produsă între 2003 şi 2009) şi cea de-a treia generaţie (produsă din 2009 încoace) se încadrează în clasa medie. Noutăţile din 2003 erau design-ul din spate şi botul adâncit, dar fiablitatea cu care eram obişnuiţi rămâne. Presa din domeniu şi examinatorii de la TÜV, Dekra şi KÜS nu au găsit niciun defect în urma mai multor teste îndelungate la care a fost supus Toyota Prius. În afară de asta, modelul surprinde ca autovehicul economic şi ecologic. Cu calităţile sale longevive, Toyota Prius îşi suprinde şoferul şi ca maşină second-hand.

Toyota: De la război de ţesut la cel mai mare producător de autovehicule din toată lumea

Toyota RAV4 privit din faţă Toyota RAV4 interior Istoria producătorului auto Toyota începe cu Sakichi Toyoda, care, la începutul secolului al XX-lea, a început să experimenteze, construind războaie de ţesut acţionate cu aburi. Astfel, Toyoda Automatic Loom Inc. a devenit ulterior nucleul grupului de maşinării Toyota Industries. Băiatul lui Toyoda, Kiichiro, a înfiinţat în anii 1930 divizia de automobile. Primul model produs în serie a fost turisma Toyota AA. În 1937, după moartea tatălui său, Kiichiro înfiinţează, împreună cu vărul său, Toyota Motor Corporation - banii au provenit din vânzarea unui brevet unei companii britanice. Litera „d” din numele familiei a fost înlocuită în numele companiei cu litera „t”. Au fost şi sunt multe speculaţii legate de motivul acestei înlocuiri. Cel mai probabil, schimbarea a fost făcută pentru a uşura publicului internaţional pronunţia. Peste un an se deschide fabrica din Komoro, unde se produceau maşini pentru armată. În timpul celui de-Al Doilea Război Mondial, Toyota era, precum mulţi alţi producători japonezi, implicată în producţia de arme. Binecuvântarea deghizată: războiul se termină înainte ca fabricile Toyota să fie bombardate. Totuşi, mai durează doi ani până ce primul model postbelic părăseşte linia de asamblare: Toyota SA. În anii 50, producţia de automobile din Japonia era în general tot mai slabă. Totuşi, de la mijlocul anilor 1960, Toyota se arată de succes chiar şi pe piaţa mondială. Ca preşedinte al grupului, Eiji Toyoda introduce nenumărate inovaţii, care sporesc competitivitatea. În plus, criza de petrol din anii 1970 crește cererea de maşini mici şi economice. Nimic nu este imposibil la Toyota. Toyota câştigă piaţa europeană şi cea americană cu maşini de o înaltă calitate, dar ieftine, precum Corolla, Carina sau Land Cruiser. Marca premium, Lexus, este introdusă la sfârşitul anilor 1980, astăzi fiind cele mai vândute maşini de lux din SUA. Toyota Land Cruiser privită din faţă Toyota Land Cruiser privită din lateral În 1989 este prezentată noua uniformă a logo-ului: trei elipse legate între ele. Acesta decorează de atunci toate modele Toyota, de la maşini mici până la SUV-uri. Cele două elipse mici din interior ilustrează inima maşinii, cât şi inima clientului. Împreună ele formează un „T” – prima literă din Toyota. Elipsa mare simbolizează abordarea cuprinzătoare a producătorului: combinaţia dintre satisfacţia clienţilor, tehnologia avansată şi respectul pentru mediul înconjurător. Filozofia companiei a fost formulată în 1935 de către cei doi fondatori, Kiichiro şi Eiji Toyoda, pe baza ideilor lui Sakichi Toyoda. Chiar şi sistemul de producţie , folosit de Toyota de secole şi care se bazează pe un cuprinzător managament al calităţii, nevoia de control (Kanban), îmbunătățiri continue (Kaizen) şi prevenirea sistematică a erorilor (Poka Yoke), face parte din „biblia” Toyota. Aceste filozofii a ajutat la stabilirea Toyota ca cel mai mare producător de automobile din lume , înaintea General Motors şi Volkswagen – fiind incluse şi investiţiile şi parteneriatele cu alţi producători auto.

Actuale modele Toyota disponibile în Germania, pe scurt

Model Clasa din care face parte Perioada de producţie Comentarii
Toyota iQ mini 2008 până în 2014 Creat ca alternativă pentru Smart ForTwo.
Toyota Aygo mini din 2014 (a doua generaţie) Frate cu Peugeot 107 şi Citroën C1.
Toyota Yaris mică din 2010 (a treia generaţie) Din 2014, cu un design frontal nou (X-Design).
Toyota Corolla compactă din 2013 (a 11-a generaţie) A 10-a generaţie Corolla (2006 până în 2013) nu era disponibilă la vânzare în Germania.
Toyota Auris compactă din 2012 (a doua generaţie) Varianta combi se numeşte Auris Touring Sports.
Toyota Prius clasa medie inferioară din 2009 (a treia generaţie) Hibridul – în comparaţie cu generaţia precedentă – a fost recreat în proporţie de 90%.
Toyota Avensis medie din 2008 (a treia generaţie) Design-ul a fost ajustat după Corolla.
Toyota GT86 sportcoupé din 2012 Frate cu Subaru BRZ şi Scion FR-S.
Toyota Verso-S mini-Van din 2010 Bazat pe Toyota Yaris, frate cu Subaru Trezia.
Toyota Verso Van din 2009 Bazat pe Toyota Corolla, oferă spaţiu pentru până la 7 persoane.
Toyota Prius+ van compact din 2011 Bazat pe Toyota Prius (a treia generaţie), oferit în SUA ca Toyota Prius V (V-ul înseamnă Versatility/versatilitatea).
Toyota Urban Cruiser SUV 2009 până în 2014 Frate cu Scion xD.
Toyota RAV4 SUV din 2013 (a patra generaţie) Cel mai mare autovehicul din clasa sa, design orientat după Toyota Avensis.
Toyota Land Cruiser SUV din 2008 (a 6a generaţie) Nume comun pentru două serii diferite: versiunea mai mică se numeşte J15, cea mare se numeşte J20 şi oferită şi ca Land Cruiser V8. În 1954 are loc introducerea pe piaţă a primului Land Cruiser (J2 şi J3).
Toyota Hilux Pick-up din 2015 (a 8a generaţie) Numele înseamnă High Luxury. Introdus pe piaţă în 1968. Adesea folosit ca vehicul utilitar.

Tehnologia hibridă de la Toyota: multe maşini second-hand deja disponibile cu două motoare.

Toyota GT86 privită din faţă Toyota GT86 privită din lateral Producătorul japonez a realizat cu Toyota Prius, în 1997, un mare succes. Înainte, nimeni nu credea că o maşină hibridă ar putea fi mai mult decât un produs de nişă. Era momentul potrivit ca motorul pe benzină să fie cuplat permanent şi eficient cu unul electric. Prius a fost primul hibrid produs în serie , iar din 2016 pleacă de pe liniile de asamblare cea de-a patra generaţie a modelului. Acesta este dotat în continuare cu cea mai eficientă tehnologie hibridă, Toyota Hybrid Synergy Drive. Această tehnologie este testată de ani de zile, în condiţii extreme, de către echipa de curse Hybrid a fabricii. Învăţăturile asimilate sunt încorporate în dezvoltare. Toyota Auris privită din sus Toyota Auris privită din faţă Toyota se extinde în lăţime: Pe lângă Prius, în Germania sunt disponibile alte 6 modele hibride, ca de exemplu Auris şi RAV4. Hibridele Plug-In Prius combină unităţile pe benzină cu cele electrice şi cu nişte baterii de o înaltă tehnologie, totul pentru o autonomie cât mai mare. Producătorul japonez a vândut până acum peste 6 milioane de modele hibride. Următoarea inovaţie este deja pe picior de plecare. Toyota Mirai este primul sedan cu motor pe hidrogen produs în serie , modelul va fi acţionat de o celulă de combustibil. Deci, nimic nu este imposibil la Toyota. Chiar şi pe piaţa second-hand, autovehiculele cu sisteme de propulsie alternative sunt deja în număr mare.