- Pagină de start
- Auto
- Trabant
Oferte actuale pentru Trabant
-
Trabant 1.1 Trabant 1.1
€ 4.490,-- 40.233 km
- 08/1990
- 30 kW (41 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, AT-7111 Parndorf -
Trabant P601 Cabrio
€ 1.985,-- 24.533 km
- 04/1978
- 19 kW (26 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-02977 Bernsdorf -
Trabant 1.1
€ 8.400,-- 1.000 km
- 08/1990
- 30 kW (41 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, AT-7111 Parndorf -
Trabant 1.1 Kombi - inkl. Gutachten und AHK
€ 4.799,-- 38.244 km
- 12/1990
- 30 kW (41 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-04808 Wurzen/ Kornhain -
Trabant 1.1N
€ 2.850,-- 12.500 km
- 12/1990
- 30 kW (41 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-40822 Mettmann -
Trabant P601 Limousine 1978 biberbraun selten
€ 2.599,-- 72.861 km
- 05/1978
- 19 kW (26 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-98704 Wolfsberg -
Trabant P601
€ 1.500,-- 80.445 km
- 03/1989
- 17 kW (23 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-3550 Heusden-Zolder -
Trabant P601
€ 6.250,-- 9.670 km
- 05/1988
- 19 kW (26 CP)
- Vehicul de epocă
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, ES-30800 Lorca -
Trabant 1,1i Kombi mit AHK unverbastelt!
€ 4.900,-- 60.650 km
- 10/1990
- 37 kW (50 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-04808 Wurzen/ Kornhain
La început, era figura centrală a mândrei economii GDR, iar mai apoi era încarnarea reziduurilor tehnologiei. Timp de secole a fost batjocorit, Trabantul, ca Volkswagen-ul DDR-ului în est şi vest, trezind sentimente de ură-iubire, declanșând emoţii mixte, diferite. Simbolismul acestei maşini mici, produsă în variantă sedan, combi, pick-up şi jeep decapotabil, nu a dispărut nici atunci când producţia acestuia, după mai bine de jumătate de secol, a fost oprită în 1991, odată cu finalizarea unificării Germaniei. Nu au mai rămas multe din cele peste trei milioane de modele Trabant produse. Însă puţinele modele care au supravieţuit economiei socialiste, concurenţei capitaliste, şi apoi dezmembrării în masă de după reîntregirea Germaniei, au fost păstrate şi recondiţionate de către pasionaţi şi au devenit rapid un simbol al nostalgiei şi al tehnologiei originale dintr-un oldtimer.
Prima generaţie: Trabant P50 şi Trabant 500 – sedane şi combi-uri
Când primul Trabant a fost prezentat publicului în anul 1957, constructorii producătorului VEB Sachsenring din Zwickau nu trebuiau să se ascundă în spatele concurenţei din Italia, Franţa sau Germania de Vest. În aceeaşi perioadă cu Fiat Topolino, Broscuţa de la VW şi Răţuşca de la Citroen, prima generaţie Trabant P50 şi P500, produsă până în 1962, corespundea standardului unei maşini mici. Cu o lăţime de aproape 1,5 metri şi o lungime de 3,6 metri, modelul în două uşi avea loc pentru patru persoane plus un bagaj mic. Motorul în doi timpi producea aproximativ 20 CP şi împingea cele 600 kg ale autoturismului până la aproape 100 km/h. Combinaţia materialelor din sedan şi din combi-ul prezentat în 1959 era inovativă: în loc de piese metalice predispuse la rugină, VEB Sachsenring foloseşte pentru caroserie, încă de la început, un procentaj ridicat de piese din plastic. Luxoasa vopsea în două tonuri, oferită opţional, face ca Trabantul să fie la înălţimea perioadei sale.
Trabant P600 este produs aproape neschimbat din 1964 şi până în 1990
A doua generaţie Trabant, P600, este introdusă în 1962, iar doi ani mai târziu apare primul model, 601, având o caroserie mai pătrăţoasă, care stabileşte aspectul Trabantului până la sfârşit. Tehnic, din anii 1960, de când s-a introdus motorul în doi timpi de 0,6 litri şi 26 CP, şi până la final, modelul nu prea mai suferă modificări. Singura inovaţie după introducerea celei de-a doua generaţii Trabant combi din 1965, Trabant Universal, a fost Trabantul în formă de jeep decapotabil produs pentru armată. Modelul cu acoperiş rabatabil a fost exportat în Vest în număr mic ca autoturism civil, Trabant Tramp, iar astăzi este o piesă de colecţie.
1990, introducerea celei de-a treia generaţii Trabant cu tehnologie VW
Aspectul exterior abia se modifică, însă tehnic modelul prezentat de către VEB Saschsenring în mijlocul răsturnării politice din 1989, beneficiază acum de motoare VW-Polo reconstruite sub licenţă. Trabant 1.1 a fost oferit ca sedan, combi, precum şi ca decapotabil cu acoperiş rabatabil şi pick-up. Tehnologia motorului achiziţionată de la VW nu a putut însă să salveze Trabant. În urma vânzărilor slabe, producţia Trabant şi Trabant Universal este oprită la mijlocul anului 1991.