Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
vw-cc-side

Volkswagen CC

Volkswagen CC Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Volkswagen CC, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

VW CC poartă cu un motiv denumirea Passat CC până în 2012, căci coupé-ul în patru uşi din clasa medie se bazează pe VW Passat B6 (Typ 3C) și reprezintă, însă, o variantă mai nobilă şi mai sportivă a modelului: conform VW, CC ar trebui să umple golul dintre Passat-ul de zi cu zi şi Phaeton-ul din clasa premium – iar CC înseamnă „ Comfort-Coupé “ – fiind deci planificat încă un model între VW CC şi VW Phaeton. Odată cu faceliftul din 2012, VW CC se separă de Passat şi devine model independent. Prima prezentare are loc la Detroit Motorshow 2008, iar prima generaţie este introdusă pe piaţa germană în mai 2008. VW CC poate fi obţinut cu cinci motoare diferite, trei pe benzină şi două pe motorină. Motorul de bază 1.4 TSI este un motor clasic în patru cilindri şi 16 valve, care produce 118 kW (160 PC) şi are un cuplu de 240 Nm. Singura variantă care are transmisia automată cu dublu ambreiaj în 7 trepte (DSG) ca dotare opţională – toate celelalte, cu excepţia motorului V6 de 3,6 litri, sunt echipate standard cu transmisie manuală în 6 trepte, ele putând fi echipate, opţional, cu o transmisie DSG în 6 trepte. Un nivel peste 1.4 TSI este motorul 2.0 TSI, care, după facelift, produce 155 kW (211 CP) în loc de 147 kW (200 CP). Motorul 1.8 TSI are aceleaşi performanţe ca motorul 1.4 TSI, de aceea acesta nu mai este produs din octombrie 2012. Modelul de top de pe partea benzinarelor este cel de 3,6 litri în şase cilindri şi 24 de valve. Datorită poziţionării VR, o variantă compactă a motorului clasic cu cilindri aşezaţi în „V”, acest motor produce 220 kW (300 CP) , şi este cuplat standard la o transmisie DSG şi la tracţiunea integrală 4Motion. Volkswagen CC vedere din exterior Cele două motoare diesel au o cilindree de 2,0 litri, patru cilindri şi injecţie directă Common-Rail. Consumul mediu al variantelor diesel variază între 5,0 şi 5,5 litri per 100 km. Cel mai slab diesel produce 103 kW (140 CP) şi, ca şi cel mai puternic diesel cu 130 kW (177 CP), poate fi cuplat opţional la sistemul 4 Motion. Pe lângă asta, toate modelele diesel sunt dotate standard cu transmisie manuală în 6 trepte şi pot primi, opţional, cutia DSG în 6 trepte.

Estetica Volkswagen CC

Deşi CC-ul se bazează pe Passat şi a fost conceput pe platforma acestuia, conform caracterului de Coupé, modelul este mai scund cu cinci centimetri, cu aproape patru centimetri mai lat şi cu un centimetru mai lung. Asemănător sedanului Passat, CC-ul vine cu geamuri laterale fără ramă, iar stâlpii C sunt mai plaţi.

Dotările şi confortul Volkswagen CC

Majoritatea dotărilor au fost preluate de la VW Passat, noi fiind tempomatul, primul – conform VW – sistem de păstrare a benzii prin intermediul unei camere video care acţionează automat volanul, precum şi un asistent care parchează singur maşina. Cunoscute de la Mercedes-Benz S-Klasse, VW CC vine cu amortizoare adaptive, care pot fi setate manual sau se setează ele automat în funcţie de condiţiile de drum.