Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
Alfa Romeo Giulietta Front

Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Alfa Romeo Giulietta, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Unii producători auto se orientează spre găsirea unui nume pentru o serie de modele istorice care au avut o importanță deosebită în istoria companiei. Atunci combină curentul retro cu stilul modern, presărând indicii destinate marcării în concept a numelui istoric. Atunci când designerul italian Alfa Romeo a plănuit să dezvolte succesorul modelului compact Alfa Romeo 147, strategii brandului au luat decizia de a renunța la desemnarea practicată timp de un sfert de secol în această clasă, printr-o secvență de numere, optând în loc să reînvie o denumire de tipul celor folosite în primii ani de producție. Prin urmare din anul 2010, mașina compactă din Milano a purtat numele istoric Alfa Romeo Giulietta. Alfa Romeo Giulietta vedere din fata

Alfa Romeo Giulietta sedan, coupe și decapotabilă între 1954-1965

Pentru Alfist, ca fani loiali, numele mărcii italiene Alfa Romeo Giulietta este inițial legat de o serie care a marcat la mijlocul anilor 1950 începutul producției de mașini moderne în serie mare la Alfa. Prima Giulietta Coupé a purtat semnătura Bertone, care a început o serie de tradiție în anul 1954. Un an mai târziu, a fost lansată decapotabila Giulietta cu patru uși și o versiune deschisă cu două locuri. Decapotabila a fost proiectată de carosierii și stiliștii Pininfarina și a devenit precursorul clasicului Alfa Romeo Spider . În anul 1959, Alfa Romeo Giulietta a beneficiat de o îmbunătățire a aspectului, care a adus un design mai complex, cu fața cromată. Au fost instalate motoare care au dezvoltat până la 54 kW (74 CP), iar modelele atingeau o viteză maximă de până la 160 de kilometri pe oră. În anul 1965, Giulietta a fost înlocuit cu Alfa Romeo Giulia. Alfa Romeo Giulietta vedere din spate

Generația modelului Alfa Romeo Giulietta între anii 1977-1985

Prima reeditare a modelului Alfa Romeo Giulietta a fost în anul 1977. În această generație, a fost oferită sub acest nume ca succesor al Alfa Romeo Giulia, un sedan cu patru uși de mărime medie, care a avut din punct de vedere tehnic foarte multe în comun cu un sedan mai mare - Alfa Romeo Alfetta, inclusiv tracțiunea spate. În timp ce Alfetta s-a aventurat cu limuzina ei clasic proporționată către orice experimente, Alfa Romeo Giulietta și-a propus un sedan cu o talie ceva mai înaltă și o coadă scurtă accentuată. În același timp, aceasta a fost prima Giulietta care a fost echipată cu un motor diesel. În anul 1985, producția Alfa Romeo Giulietta din această generație a fost încheiată. interiorul Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta a generației în 2010 și mai târziu

Ca model sportiv din clasa compactă, Alfa Romeo Giulietta a fost construit în 2010 ca un succesor al modelului Alfa Romeo 147 revenit iarăși pe piață. Această generație a modelului Giulietta a fost concepută inițial doar cu cinci uși și fața tipic Alfa cu botul curbat și cu radiatorul trapezoidal în forma clasică. Caracteristică tehnică: ca și pe Alfa Romeo MiTo, sistemul electronic de la bord furnizează la cerere, trei setări de gardă la sol diferite, pentru o conduită extrem de sportivă. Alfa Romeo Giulietta a fost oferit cu un motor pe benzină cu 88 kW (120 CP) și 125 kW (170 CP). Modelul de top poate livra până la 173 kW (235 CP). Motoarele diesel au fost oferite în program în două versiuni, cu 77 kW (105 CP) și 125 kW (170 CP) .