- Pagină de start
- Auto
- Aston Martin
Oferte actuale pentru Aston Martin
-
Aston Martin Vantage ROADSTER
€ 158.510,-TVA deductibil - 19.550 km
- 09/2021
- 375 kW (510 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
10,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
245 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-53340 Meckenheim -
Aston Martin One-77 I Bang Olufsen I Carbon I Q-Ausstattung
€ 2.249.000,-- 8.900 km
- 08/2011
- 559 kW (760 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-41460 Neuss -
Aston Martin DB9 5.9 Touchtronic
€ 43.890,-- 116.000 km
- 07/2006
- 336 kW (457 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
16,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
394 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-41460 Neuss -
Aston Martin DB9 5.9i V12 Touchtronic - LEDER
€ 46.990,-- 53.396 km
- 09/2006
- 331 kW (450 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
394 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-8550 ZWEVEGEM -
Aston Martin DB12 Onyx Black Carbonbremse Bowers & Wilkins
€ 234.900,-- 3.900 km
- 02/2024
- 500 kW (680 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
10,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
276 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-50968 Köln -
Aston Martin V8 4.0 Coupé*SP.ABGAS*360°KAMERA
€ 98.890,-- 31.400 km
- 03/2019
- 375 kW (510 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
10,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
236 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-41460 Neuss -
Aston Martin V8 V8 Vantage S Coupé
€ 95.000,-- 24.000 km
- 08/2019
- 321 kW (436 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
13,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
299 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-33019 Tricesimo - Ud -
Aston Martin DB11 V12 Coupe AMR Ultramarine Black B&O
€ 179.900,-- 30.174 km
- 08/2021
- 470 kW (639 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-50968 Köln -
Aston Martin DB9 Coupe 6.0 Touchtronic
€ 74.500,-TVA deductibil - 16.000 km
- 07/2012
- 350 kW (476 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
15,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
368 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-10629 Berlin
Unele mașini sport de la Aston Martin sunt atât de exclusiviste încât nu se pot cumpăra. DB10 este un model de lux, deoarece a fost construit pentru un singur pasager: James Bond. În filmul "Spectre" vedem o urmărire cu un model coupe gri-argintiu DB10 condus de 007 prin Roma pe timp de noapte. Un Aston Martin unic, care nu va apărea niciodată pe piața auto second-hand. Un număr total de zece din aceste modele fabricate în Atelierele Aston Martin din localitatea engleză Gaydon au fost destinate pentru Bond, din care opt au fost folosite la filmari și două au fost trimise în turneu în întreaga lume în scopuri publicitare. Mai mult de 50 de ani, fabrica a produs automobile mici, cele mai rapide mașini oficiale pentru funcționarii publici. Dar gama de modele și istoria sunt chiar mai vechi. Timp de peste 100 de ani, proiectanții, inginerii și meseriașii producătorului au oferit modele fermecătoare Aston Martin care au făcut să bată mai tare inimile atât ale cinefililor, cât și ale împătimiților auto.
Aston Martin nu produce diamante auto, ci febra mașinilor sport
Atunci când compania Aston Martin a fost fondată în 1913, încă se numea Bamford & Martin Ltd., după numele celor doi fondatori Robert Bamford și Lionel Martin. Ambii au început ca vânzători ai autoturismelor marca Singer. Dar Martin era deja atins de febra mașinilor sport: el a echipat un vehicul Singer și a câștigat în 1914 concursul de coastă Aston Hill Climb. Martin și Bamford au construit un prototip al unei mașini sport, care a fost primul Aston Martin – asocierea având loc un an mai târziu. În 1920, Bamford a părăsit compania deoarece producția de mașini planificată îl interesa prea puțin, așa că milionarul american Louis Zborowski Vorow a intrat în asociere. Acesta a ajutat firma nu doar prin investiții puternice, dar de asemenea, prin recordurile sale mondiale, care au condus la o mai mare popularizare. Dar succesul a fost de scurtă durată: Zborowski a murit după un accident petrecut în timpul Marelui Premiu al Italiei de la Monza, compania a intrat în faliment în 1925, iar Martin a ieșit afară. În anii următori, proprietarii și locațiile companiei s-au schimbat de mai multe ori, dar Aston Martin a rămas fidel domeniului său de curse. Noua companie cu numele Aston Martin Motors Ltd. a realizat numeroase automobile sport care au avut succes în toate cursele importante ale timpului: de exemplu, în Royal Automobile Club Tourist Trophy de la Silverstone și Miglia Mille între Brescia și Roma, ca și în cursa de 24 de ore de la Le Mans sau Spa. De reținut: în anii ’80 constructorul britanic NG Cars a pus în vânzare replici ale modelelor Aston Martin, care pot fi uneori găsite pe piața auto second hand. În cele din urmă, în 1936 s-au decis să construiască pe baza unor mașini de curse mașini de șosea. Au fost dezvoltate acum decapotabile cu patru locuri, coupé cu acoperiș rabatabil și sedan-uri închise. Ele au fost primite cu entuziasm de către cumpăratori. Nu e de mirare, pentru că echipa a fost la mijlocul anilor ’30 foarte populară. Unii dintre adepți s-au asociat pentru a înființa primul fan club al unei mărci auto - Clubul Proprietarilor Aston Martin (Aston Martin Owners Club - AMOC), care în prezent numără aproximativ 5.000 de membri în întreaga lume.
David Brown: Antreprenorul care a iubit Aston Martin
Înainte de Al Doilea Război Mondial s-au produs manual doar câteva sute de exemplare Aston Martin - aceste vehicule sunt încă folosite astăzi ca rarități scumpe. În timpul războiului, compania a avut contracte de apărare în străinătate, dar pentru producția unor noi modele nu au fost suficienți bani. Apoi a fost cumpărată de David Brown, un om de afaceri britanic care a devenit bogat prin vânzarea de tractoare, devenind Aston Martin Motors Ltd., ulterior dezvoltând primul model de după război, neoficial numit Aston Martin DB1; DB din numele seriei nu este altul decât David Brown. Motorul a fost de la Lagonda, o companie pe care Brown a dobândit-o, de asemenea, și care a fuzionat cu producătorul auto, devenind Aston Martin Lagonda Ltd. Cu Aston Martin DB2, britanicii au reușit să se întoarcă pe pistele de curse, nu în ultimul rând datorită lui John Wyer, care a fost responsabil pentru victoriile care au promovat imaginea firmei de la Le Mans și Nürburgring, devenind mai târziu director de curse în cadrul Aston Martin. Modelele - Aston Martin DB3 cu designul său inspirat de Porsche, elegantul Aston Martin DB4 cu motorul său puternic cu șase cilindri - au fost până la mijlocul anilor ’60 mașinile fruntașe în curse. Cu modelul DB5, care a fost produs în 1963, Aston Martin a dobândit un standard superior în ceea ce privește fiabilitatea și calitatea tehnică. Producătorul de mașini sport s-a impus ca o marcă exclusivă printre producătorii auto britanici. DB5 echipată cu tot felul de gadget-uri și condusă de James Bond (Sean Connery) în "Goldfinger" (1964) și "Thunderball" (1965) a ajutat Aston Martin să iasă la lumină. Urmatorul model, Aston Martin DB6, a ieșit de pe banda de producție în 1965, oferind acum spațiu pentru patru persoane. Pentru prima dată după război, decapotabile Aston Martin au fost din nou disponibile. Numele pentru versiunea DB6 cu capota textilă acționată electric a fost "Volante". Aceste modele Aston Martin sunt căutate de colecționarii de mașini de epocă. La sfârșitul anilor ’60, britanicii au neglijat aspectul atât de tipic al modelelor roadster și Coupés în stil italian: Aston Martin DBS tindea evident către stilul mașinilor de top americane. Dar marele succes s-a prăbușit. La începutul anilor ’70 Aston Martin aluneca din nou în faliment, iar producătorul de utilaje agricole David Brown nu a mai putut menține pe linia de plutire divizia de automobile sport.
Quantum of Solace pentru toți fanii: Aston Martin continuă în ciuda suișurilor și coborâșurilor de astăzi
În anii care au urmat, Aston Martin a plonjat mai puternic decât Bond într-o urmărire de mașini. Investitorii au intrat și au plecat la scurt timp după aceea, modele cu aspect la modă, precum Aston Martin Lagonda și V8 Volante s-au vândut cel puțin la fel de bine, existând speranța că fabrica de automobile ar putea continua să supraviețuiască. Spre sfârșitul anilor ’80, grupul american de automobile Ford a cumpărat compania și Aston Martin a beneficiat pentru noile sale modele, precum DB7, de evoluțiile tehnice ale filialei Ford Jaguar. Chiar și pe modelele Aston Martin Vanquish și Aston Martin DB9 au fost folosite motoare dezvoltate de Jaguar. În 2002, James Bond (Pierce Brosnan) a condus în "Die Another Day" - după 15 ani de pauză - din nou un Aston Martin. În 2007 un nou proprietar a luat în posesie producătorul auto, investitorii sosind de această dată din Kuweit. Dar, din acest moment, o revenire: după 50 de ani de pauză o mașină cu motor Aston Martin participă din nou la cursa de 24 de ore de la Le Mans. Modelele neobișnuite completează gama: Cygnet este o mașină de lux compactă bazată pe Toyota iQ, iar One-77 este o supermașină de 760 CP. În 2011 a urmat Aston Martin Virage, care reînvie numele vechi al mărcii și oferă un amestec interesant de confort și sportivitate. Mai multe modele recente de la Aston Martin sunt, de asemenea, ușor de găsit ca mașini second hand, așa cum este modelul DB9, care este fabricat începând din 2004. Actualele mașini de top sunt Aston Martin DBS, care a fost produs între 2007 și 2012 și a fost un an mai devreme promovată agresiv în "Casino Royale" și succesorul său, Aston Martin V12 Vanquish (modelul din"Skyfall" displăcea, în schimb s-a transformat într-un DB5 clasic). Începând cu 2013, Daimler s-a implicat în Aston Martin, iar motoarele sunt dezvoltate împreună cu Mercedes-AMG. La sfârșitul anului 2016 următorul model de top va intra pe piață: DB11, care este asemănător cu DB10. Astfel, chiar cei ce nu sunt spioni pot conduce cel mai recent Aston Martin prin Roma în timpul nopții. Dar, vă rugăm să nu se scufunde în Tibru, ceea ce într-adevăr ar trebui să fie rezervat în mod exclusiv pentru James Bond!
Aceste modele de ocazie Aston Martin sunt adevărate bijuterii
Model | Perioada de producție | Motor | Putere | Viteză maximă | Folosit în filmul cu James Bond |
---|---|---|---|---|---|
Aston Martin DB5 | 1963 - 1965 | 4 litri, șase cilindri în linie | 286 CP | 229 km/h | Goldfinger (1964), Thunderball (1965), GoldenEye (1995), Tomorrow Never Dies (1997), The World is Not Enough (1999), Casino Royale (2006), Skyfall (2012) |
Aston Martin DBS | 1967 - 1972 | 4,0 litri, șase cilindri în linie | 282 CP | 225 km/h | Her Majesty's Secret (1969) |
Aston Martin V8 | 1969 - 1989 | 5,3 Liter V8 Motor | 395 CP | 274 km/h | Versiunea Vantage în: The Living Daylights (1987) |
Aston Martin DB7 | 1994 - 2003 | 3,2 litri, șase cilindri în linie | 340 CP | 250 km/h | --- |
Aston Martin DB9 | 2004 - 2016 | 5,9 litri V12 | 350 CP | 306 km/h | --- |
Aston Martin DBS V12 | 2007 - 2012 | 6,0 litri V12 | 517 CP | 307 km/h | Casino Royale (2006), Quantum of Solace (2008) |
Aston Martin DB10 | 2014 | 4,2 litri V8 | 405 CP | 280 km/h | Spectre (2015) |