- Pagină de start
- Auto
- Audi
- Audi TT
Audi TT Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Audi TT, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Audi TT
-
Audi TT Coupé 40 TFSI 3x S-Line S-Tronic Black Edition
€ 33.950,-- 68.000 km
- 08/2019
- 145 kW (197 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
6,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
137 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-5060 Falisolle -
Audi TT Coupé 2.0 TFSI qu S LINE MATRIX+B&O+KAMERA+
€ 26.800,-TVA deductibil - 55.890 km
- 07/2016
- 169 kW (230 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
151 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-12351 Berlin -
Audi TT Roadster 2.0 TFSI qu S LINE COMPETITION 19Z.
€ 19.780,-- 68.700 km
- 06/2013
- 155 kW (211 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
7,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
172 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-12529 Schönefeld -
Audi TT Coupe 45TFSI S LINE COMPETITION PLUS LED NAVI K...
€ 39.850,-TVA deductibil - 42.784 km
- 08/2021
- 180 kW (245 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
7,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
161 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-67346 Speyer -
Audi TT Roadster 1.8 5V Turbo
€ 5.440,-- 142.730 km
- 08/2004
- 132 kW (179 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
197 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-6466 GW KERKRADE -
Audi TT Roadster 2.0 TFSI Pro Line
€ 9.495,-- 154.604 km
- 04/2010
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
186 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3113 AH SCHIEDAM -
Audi TT 1.8 TFSI S-line, Navi, Airco, Audi historiek
€ 16.900,-- 156.523 km
- 03/2016
- 132 kW (179 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
5,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
136 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-2400 Mol -
Audi TT 1.8 5V Turbo Airco 3e Eigenaar! NAP APK
€ 2.499,-- 314.857 km
- 03/2000
- 132 kW (179 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
197 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5011 EE TILBURG -
Audi TT TT Coupé 2.0 TFSI SLINE Unicoproprietario
€ 9.900,-TVA deductibil - 159.000 km
- 08/2007
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
183 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10143 Torino - To
Printre modelele de succes pe care Audi le-a creat de-a lungul timpului se numără și Audi TT, o mașină sport care a devenit foarte îndrăgită pe întreg mapamondul. Povestea acestei serii începe în anul 1994 la Centrul de Design al Grupului Volkswagen din California. Doi designeri talentați, Freeman Thomas și J. Mays, au început să lucreze la un prototip ce a fost prezentat un an mai târziu la Salonul Auto din Frankfurt. O altă contribuție importantă la concepția mașinii a fost adusă de Martin Smith, căruia îi este atribuit inovatorul design interior al mașinii. Pentru producția caroseriei, Audi a dezvoltat o tehnologie nouă de sudură cu laser. Deși procesul de fabricare a fost întârziat din cauza acestei tehnologii, noile posibilități de design pe care le oferea le-a permis designerilor și inginerilor o libertate de expresie ce s-a concretizat în formele care au ajuns să fie asociate cu seria TT. Numele acestui model provine din istoria de succes a motoarelor create de NSU în celebrele curse Tourist Trophy din Insula Man. NSU, care a făcut parte din marea fuziune a Uniunii Auto AG din anii ‘30, începuse să concureze în Tourist Trophy incă din 1911, înregistrând numeroase succese de-a lungul timpului. Modelul TT de la Audi a fost inspirat din Modelele 1000 TT, 1200 TT și TTS produse de NSU în anii 60.
Mk1 - Prima generație a seriei TT
În luna septembrie a anului 1998, Audi lansează oficial primul model Audi TT în varianta Coupé, urmat un an mai târziu de o variantă Roadster. Platforma care stă la baza acestui model este PQ34 (A4) , dezvoltată de Grupul Volkswagen și folosită la mașini precum Volkswagen Golf Mk4, Audi A3 sau Škoda Octavia. Varianta finală nu era foarte diferită față de prototip, singurele diferențe fiind bările de protecție ușor modificate și adăugarea unor geamuri în spatele portierelor. O serie de accidente în care au fost implicați conducători de Audi TT au apărut pentru o scurtă perioadă pe primele pagini ale ziarelor din Europa, motiv pentru care proprietarii celor două modele au fost rugați să-și aducă mașinile în service pentru a li se îmbunătăți manevrabilitatea la viteze mari. Alte îmbunătățiri aduse acestui model au fost Sistemul Electronic de Stabilizare, modificarea suspensiilor și adăugarea unui spoiler în partea din spate. Toate aceste modificări au fost încorporate în viitoarele versiuni ale TT-ului. Din punct de vedere mecanic, prima generație era echipată cu motoare pe benzină în variantele cu tracțiune pe față sau 4X4 quattro. Motoarele erau de 1.8 litri cu patru cilindri în linie, având 178 cp, respectiv 222 cp. Cu toate că motoarele aveau, în principiu, un design asemănător, versiunea de 222 cp dispunea de un turbocompresor, un sistem adițional de răcire și alte componente interne care-i permiteau să atingă performanțe mai bune față de cealaltă versiune. În anul 2005, Audi a scos pe piață o ediție limitată numită Audi TT Quattro Sport, care s-a bucurat de o mare popularitate în rândul entuziaștilor și colecționarilor.
Generațiile ulterioare
În anul 2005, Audi lansează prototipul celei de-a doua generații a modelului TT, bazat pe platforma A5 (PQ35), produsă de Volkswagen. Printre dotările noului model se numără caroseria din aluminiu, pentru a echilibra distribuția greutății sau tracțiunea pe față sau 4x4 quattro. Noul TT era disponibil în variantele 2+2 Coupé sau Roadster cu două locuri. În ceea ce privește motorizarea, cea de-a doua generație TT venea echipată cu unul din două motoare pe benzină, ambele cu patru cilindri în linie. Primul era un EA888 de 1.8 litri supraalimentat, cu tehnologia Turbocharged Fuel Stratified Injection, în timp ce al doilea era mult mai cunoscutul EA113 de 2 litri cu TFSI. Mașinile mai erau echipate cu o cutie de viteze manuală în șase trepte și o suspensie mult îmbunătățită. Anul 2014 ne aduce prototipul celei de-a treia generații TT, prezentarea având loc la Salonul Auto de la Geneva. Noua generație urma să fie lansată pe piață la începutul anului 2016. Aceasta a primit numeroase îmbunătățiri, atât în ceea ce privește dotările, cât și pe partea de design, aducând modelul TT în epoca modernă a mașinilor sport de top.