Salt la conținutul principal

Găsește autovehicule BMW M5 second hand pe AutoScout24

BMW M5

Istoria BMW-ului M5

M5 de la BMW nu este o mașină chiar așa de nouă – pentru că se bazează din punct de vedere tehnic pe BMW M5. Acest lucru trebuie evaluat în mod pozitiv, deoarece tehnica de la BMW 5 oferă servicii de încredere și pentru sedan-ul sportiv BMW M5, această mașină fiind una dintre cele mai sportive și rapide din gama BMW. Primul BMW M5 a apărut pe piață în 1985. Pe atunci, purta numele de E28S și era o variantă îmbunătățită a E28-ului. În special motorul V6 a fost perfecționat, având acum o capacitate de 210 kW. Mașina putea atinge o viteză de până la 251 km/h, iar efortul de viteză de la 0 la 100 km/h era atins de către primul M5 în numai 6,1 secunde. În plus, și numeroasele ediții speciale ale mașinii au fost foarte apreciate. Un interior complet din piele sau o instalație de aer condiționat se numărau printre opțiunile suplimentare foarte căutate, acestea fiind pe atunci o noutate. Din această cauză, M5-ul era destul de costisitor – o mașină costa cel puțin 81.000 DM – însă acest lucru nu a scăzut din popularitatea mașinii. BMW M5 vedere din lateral

Caroserie și tehnică

Actualul BMW M5 2011 de la tip E60 (sau E61 ca și variantă de touring) continuă tradiția acestui tip de mașină. Este disponibil ca și sedan sau combi și dispune de toate caracteristicile tehnice de care poate beneficia un autovehicul de calitate superioară în momentul de față. Cutia de viteze SMG poate schimba vitezele în modul sport al M5-ului cu până la 20% mai repede, iar șoferul poate alege dacă dorește să economisească benzină sau să se bucure de capacitatea maximă a motorului M5-ului. Jantele din metal ușor, spoiler-ul din spate și sistemul de suspensie sportiv ne demonstrează, pe lângă aceasta, că în dezvoltarea M5 s-a urmărit un singur scop: performanța. vedere portbagaj BMW M5

Motor și capacitate

Forța brută a motorului M5-ului ne lasă însă totuși surprinși. Motorul V10 extrem de puternic poate pune la dispoziție 373 kW și o viteză maximă de 250 km/h. M5-ul poate accelera de la 0 la 200 km/h în numai 13,9 secunde. Consumul poate atinge și el niște limite la fel de amețitoare, configurația cu cel mai mare consum al M5-ului, și anume P500 Sport, consumând 14,8 litri la 100 de kilometri. Următoarea versiune, F10-ul, care va crește performanța și mai mult, a fost anunțată pentru sfârșitul toamnei 2011.

Preț

Performanțele tehnice de vârf oferite de către inginerii de la BMW prin M5 2011 au, desigur, prețul lor. Clientul trebuie să ia în calcul cel puțin 94.000 euro pentru achiziționarea unei astfel de mașini – fără extra-opțiuni, prețul unei versiuni complete a M5-ului depășind limita de 100.000 euro.