Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
citroen-jumpy-l-01.jpg

Citroen Jumpy

Citroen Jumpy Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Citroen Jumpy, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Încă din anul 1934, compania franceză Citroën şi-a consolidat poziţia de lider în industria automobilistică mondială prin lansarea modelului Traction Avant, primul vehicul produs în serie cu tracţiune pe faţă, structură monococ şi suspensii independente. Lansarea vehiculului confirma spiritul de explorator şi simțul competiției pe care André Citroën le-a imprimat companiei, înfiinţate în 1919. Orfan de tată de la vârsta de 6 ani, André Citroën a perseverat în demersurile sale de cunoaştere continuă, a aşezat spiritul antreprenorial peste curaj şi s-a afirmat de tânăr ca o persoană importantă în industria automotive franceză. Colaborarea cu inginerul Jules Salomon a dus la crearea unui prim automobil mai robust decât cele existente pe piaţă, dar comercializat la un preţ accesibil. Vehiculul 10CP era echipat cu motor în patru cilindri, de 1327 cm cubi şi 18 cp, şi fiind conceput în diferite variante de caroserie - sedan, torpedo, torpedo sport, coupe de ville –a facilitat vânzările crescute; astfel între 1919-1921 au fost produse peste 24.000 exemplare. Inventivitatea Citroën a rodit şi în deceniile următoare, aici fiind produse modele de succes precum B10, 2CV, DS, SM, C6 şi ZX. De-a lungul anilor, automobilele Citroën au reuşit să îşi păstreze linia care le-a consacrat, deşi compania a avut acţionari majoritari diferiţi, precum fraţii Michelin, şi a fuzionat cu Peugeot în anul 1976. Citroen Jumpy usa glisanta

Prima generaţie

Citroën Jumpy este primul vehicul produs în cadrul parteneriatului încheiat în 1994, de FIAT şi PSA Peugeot Citroën, pentru a realiza un vehicul comercial uşor, de dimensiuni medii, concurent direct pentru Kia Pregio, Nissan Primastar, Hyundai H-1, Opel Vivano, Mercedes-Benz Vito, Renault Trafic şi Volkswagen Transporter. Citroën Jumpy a fost produs de la început în două variante de caroserie, ca furgonetă cu 4 sau 5 uşi, respectiv minibuz cu 4 sau cu cinci uşi. Iniţial gama de motorizări cuprindea propulsoare de 1.6 litri şi 80 cp pe benzină şi două motoare pe motorină, ambele de 1.9 litri, dar cu capacitate diferită, de 71 cp, respectiv 92 cp. În anul 2004 a avut loc un facelift al primei generaţii, acesta incluzând un design modernizat pentru partea frontală şi introducerea motorului de 2.0 litri HDI cu 95 cp. Sistemul ABS, aerul condiţionat, geamurile electrice, închiderea centralizată şi luminile pentru ceaţă se numărau printre dotările opţionale ale acestei prime generaţii. Citroen Jumpy privit din spate

Alte trei generaţii

Spaţiul de încărcare mărit până la 1.200 kg şi diversitatea variantelor de caroserie au fost noutăţile celei de-a doua generaţii, lansate în anul 2006. Noul Jumpy era propulsat de patru tipuri de motoare pe benzină sau diesel, care generau între 122 cp şi 138 cp. În plus, în varianta microbuz, vehiculul beneficia de nouă locuri şi de posibilitatea de a regla volanul pe înălţime şi în profunzime. De asemenea, servodirecţia, airbagurile, climatizorul, oglinzile încălzite se numărau printre dotările generaţiei. În anul 2016, la Geneva Motor Show, cei trei parteneri din proiect au lansat o nouă generaţie a acestui vehicul comercial uşor, Citroën optând pentru schimbarea denumirii microbuzului în Citroën SpaceTourer. Cilindreea noii generaţii este cuprinsă între 1560 şi 1997 cm cubi, tracţiunea este integrală, iar ampatamentul cunoaşte două versiuni: scurt / mediu – de 2920 mm şi lung – de 3270 mm. Uşile culisante facilitează accesul persoanelor sau mărfurilor, iar ergonomia scaunului pentru şofer asigură confortul la drum lung. De asemenea, vehiculul beneficiază de sistemul de asistenţă Hill Start, de tehnologiile Grip Control şi Connecting Box. Calităţile acestui vehicul au fost recunoscute prin vânzările foarte bune înregistrate, precum şi prin decernarea titlului International Van în anul 2008; în consecinţă, un Citroën Jumpy, nou sau rulat, reprezintă o alegere definitorie pentru cei care îşi doresc un vehicul comercial fiabil şi confortabil.