Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

Citroen Xsara Picasso

Citroen Xsara Picasso Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Citroen Xsara Picasso, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Modelul Citroen Xsara a fost proiectat de constructorul francez de automobile Peugeot-Citroen, fiind destinat clasei compacte ca un succesor al Citroen ZX care a fost construit între 1991 și 1998. În timp ce ZX a fost conceput ca un sedan, coupe și break cu corpul în forme clasice, modelele generației Xsara vor cuprinde – pe lângă sedan și break, pentru prima dată la Citroen un monovolum compact. Unul din motive l-a constituit faptul că principalul concurent Renault avea un avans considerabil în modele cu spațiu interior mare, precum și în camionete mici și înregistrase cu aceste clase de vehicule un succes de vânzări de lungă durată. După prezentarea Xsara cu caroserie sedan - deja introdus în 1997, un an mai târziu Citroen Xsara Picasso a fost lansat, fiind primul model al constructorului francez în segmentul monovolum. Citroen Xsara Picasso privit din fata

Două serii monovolum paralele: Xsara si succesorul său, C4 Picasso

Numele seriei – Picasso, urma să ajute ca strategie de marketing, să atragă o parte din vânzările principalului concurent Renault, să încerce să câștige cotă de piață și să consolideze recunoașterea noului model. Spiritul cubist al modelul a fost subliniat de alegerea numelui după pictorul spaniol, cu atât mai mult cu cât urma să fie produs în fabrica din Spania a concernului Citroen. De fapt, vânzările au mers atât de bine, încât Citroen Xsara Picasso a fost păstrat în program ca monovolum de succes chiar și după ce succesorul său, Citroen C4 Picasso fusese lansat în 2006 pe piață.

Aspectul său face Citroen Xsara Picasso inconfundabil

Primul monovolum compact de la Citroen a ieșit în anul 1999 de pe porțile fabricii din Spania. Caracteristicile exterioare distinctive ale Citroen Xsara Picasso au fost parbrizul mare, mult înălțat, ale cărei linii se continuă cu muchiile capotei motorului. Pentru a limita încălzirea suplimentară a parbrizului panoramic, producătorul a acoperit sticla cu un strat reflectorizant suplimentar care absoarbe căldura. Datorită spatelui puternic curbat, monovolumul a căpătat un aspect rotunjit, care îl diferențiază net de concurenții săi. Proiectanții Citroen și-au pus amprenta și asupra aspectului interior; toate instrumentele de bord au fost plasate pe centru, așezate pe consola centrală rotundă cu schimbătorul de viteze integrat, astfel încăt informațiile sunt împărtașite și pasagerilor din spate. Citroen Xsara Picasso privit din lateral

Citroen Xsara Picasso are aproape doi metri cubi spațiu de depozitare

Cu o înălțime de 1.63 metri și o lungime de 4,26 metri, Citroen Xsara Picasso are dimensiunile obișnuite ale vehiculelor din clasa sa. O caracteristică unică o reprezină cele trei scaune din spate de dimensiuni egale, care pot fi eliminate în mod individual. Portbagajul de 550 de litri poate fi astfel mărit până la un volum de stocare de aproximativ doi metri cubi. Pentru pasagerii din compartimentul din spate au fost prevăzute două mese pliante care au fost integrate în spătarele scaunelor din față. Astfel, Citroen a dorit să vină în întâmpinarea nevoilor familiilor care au fost menționate ca grup țintă de producătorul monovolumului compact.

Variantele de motorizare ale Citroen Xsara Picasso

Citroen Xsara Picasso a fost oferit în varianta diesel și pe benzină cu o putere de 80 kW (109 CP). Consumul mediu al motorului Euro4 Citroen a fost dat de producător la 7,3 litri, rezultând o valoare de CO2 de 172 g / km. Ca diesel, Xsara Picasso a fost echipat cu un motor de 80 kW (109 CP), având un consum mixt de 5,1 litri de motorină și 136 g/km CO2 emisii. Pentru modelele mai noi a fost prevăzut un filtru de particule. Pe versiunea de bază a fost montată o unitate diesel de 66 kW (90 CP) fără tehnologie de filtrare, cu un consum mediu de 5,1 litri de motorină la suta de kilometri și 135 g/km CO2 emisii. Dotările standard au inclus un sistem electronic de control ESP, asistență la frânare ABS, controlul tracțiunii și controlul stabilității. La testele Euro NCAP, Citroen Xsara Picasso a primit 4 stele din 5.