Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
ferrari-ff-l-01.jpg

Ferrari FF

Ferrari FF Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Ferrari FF, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Chiar dacă coupe-ul cu patru locuri a jucat, în mod tradițional, un rol mai puțin important în nomenclatorul producătorului italian de automobile sport Ferrari, comparativ cu concurentul Maserati, GranTurismo a fost prezent în mod constant în programul constructorului din Maranello odată cu introducerea modelului Ferrari 365 GT. După o scurtă întrerupere la începutul anilor ’90, italienii au prezentat Ferrari 456 ca o versiune modernizată a coupe-ului 2 + 2 locuri, al cărui design a influențat coupe-urile GT până la modelul 612 Scaglietti. Când producția Scaglietti s-a încheiat în 2011, producătorul a continuat apoi aceste standarde în Gran Turismo. Lansat sub numele Ferrari FF în 2011 pe piață, modelul cu patru locuri a adus două inovații importante: forma corpului a fost transformată și în ceea ce priveste tehnologia de propulsie, italienii au conceput primul lor model cu tracțiune integrală, dezvoltat printr-un program propriu. vedere din spate Ferrari FF

Pininfarina a proiectat Ferrari FF ca un model Shooting Brake

Dacă modelul Gran Turismo lansat la Maranello a arătat liniile clasice ale unui coupe, designerii Ferrari de la Pininfarina au proiectat modelul FF ca un coupe într-o caroserie shooting-brake. Avantajul acestui tip de caroserie – utilizat pentru prima dată de Ferrari la modelul FF , a fost un portbagaj cu un volum de 450 de litri. În cazul rabatării scaunelor din spate, spațiul de depozitare ajunge până la aproape 800 de litri. vedere din fata Ferrari FF

Conceptul designului Ferrari FF

Din designul seriilor anterioare GT, la modelul Ferrari FF doar lămpile rotunde din partea din spate au mai rămas. În partea frontală, FF a păstrat lunga capotă ovală caracteristică. Dar gurile de aerisire au fost făcute mai înguste și prin urmare, mai elegante. Pentru un efect sportiv, au fost adoptate farurile verticale – design împrumutat de la Ferrari 458 Italia.

Ferrari FF dezvoltă până la 660 CP cu motorul V12

În mod tradițional, coupe-ul cu patru locuri de la Maranello a fost echipat cu cele mai puternice motoare ale designerului. În cazul modelului FF de asemenea, s-a optat pentru un motor V12 care, cu o capacitate de 6,3 litri, putea dezvolta până la 485 kW (660 CP). În schimb, performanțele motorului, V12 în cazul predecesorului Ferrari 612 Scaglietti, au fost modeste: motorul de 5,7 litri dezvoltă 397 kW (540 CP) . bord Ferrari FF interior Ferrari FF

Tracțiune integrală pentru Ferrari FF

Fiind unul dintre cele mai rapide modele ale producătorului, Ferrari FF accelerează de la zero la 100km/h în 3.7 secunde. Viteza maximă a coupe-ului a fost stabilită de producător la 335 de kilometri pe oră. În plus față de realizările sportive, a existat o altă premieră la Ferrari FF: coupe-ul a fost unul dintre primele modele de serie de la Maranello care a fost echipat cu tracțiune integrală.