Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
fiat-multipla-l-01.jpg

Fiat Multipla

Fiat Multipla Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat Multipla, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

În anul 1899, Giovanni Agnelli și alți asociați de-ai săi înființează FIAT, fiind în zilele noastre printre cele mai importante grupuri financiare, dar și industriale ale Italiei, având sediul central în Torino, Italia. Fiat deține din 2011 25% din producătorul auto american Chrysler, cu previziuni că ar dori să își extindă acțiunile. În 1904 este lansat un nou logo, acesta fiind înscris într-un oval în două culori, un albastru destul de deschis și negru, întregul logo fiind decorat cu motive din categoria „Art Nouveau". Designerul acestui logo a fost Carlo Biscareti-Ruffia, un celebru aristrocrat al acelor vremuri, recunoscut pentru pasiunea pentru automobile. Acesta a creat logo-ul special pentru modelul intitulat Tipo Zero, apărut la începutul anului 1912. În anul 1921, compania decide din nou să își schimbe logo-ul, devenind circular, conținând in centru literele FIAT, înscrise cu roșu, iar conturul a fost făcut într-o nuanță de auriu. O noutate a fost reprezentată de motivul coroanei de lauri în culoare argintie, care trebuie să simbolizeze supremația colosului italian în cursele de mașini. În 1925 are loc o nouă metamorfoză a logo-ului, fundalul fiind colorat cu o nuanță de maro, iar literele au fost făcute albe. În același an este lansat modelul Tipo 509, un automobil foarte ușor cu un motor de 990 cm³. În anul următor, sunt achiziționate peste 46.000 de exemplare din acel model. Fiat Multipla vedere din fata

Modelul Multipla

Fiat Multipla (Type 186) este un MPV compact produs de Fiat din 1998 pană în 2010. Bazat pe Brava, modelul Multipla a fost mai scurt și mai lat decât rivalii săi. A fost proiectat, față de competitori, cu două locuri în față, să aibă două rânduri de trei locuri, (Honda FR-V, care are același aspect, a fost lansat în 2004). Acest model a fost chiar mai scurt decât Fiat Bravo, model pe care s-a bazat. Cu toate acestea, Fiat Multipla oferă mai mult spațiu și un număr mai mare de scaune, motiv pentru care este în continuare căutat pe piața mașinilor la mâna a doua. Asemenea altor modele de la Fiat, Multipla reutilizează numele unor modele precedente, prima variantă fiind produsă în anii 1950-1960. Acesta a venit cu mai multe variante de motorizare : modelul produs în 1998-2000, respectiv 2006, având un motor l4, 1581 cm³ cu 103 CP (76 kw la 5750 rpm) și o variantă cu un motor 1.9 cu 120 CP (88 kw la 4000 rpm), din 2006 până în 2010. Design-ul exterior și interior al modelului Multipla a fost expus la Muzeul de Artă Modernă (MOMA) din New York, la expoziția din 1999 intitulată "drumuri diferite-Automobile pentru secolul următor". A câștigat în 1999 premiul “Mașina anului“ de la Top Gear (1999), precum și "Cea mai urâtă mașină" în cadrul aceleiași decernări. Cu toate acestea, FIAT Multipla are în continuare căutare pe piața mașinilor second hand datorită numărului mărit de scaune și spațiului pe care îl oferă, în special dorit de către familii. Fiat Multipla vedere din lateral

Alte modele

Multipla SX: model de bază disponibil cu motoare pe benzină sau diesel. Multipla ELX: a adăugat aer condiționat, electric, jante din aliaj și geamuri electrice pentru spate, precum și detalii ale interiorului finisate, precum și scaune speciale viu colorate. Din luna decembrie 2008 pană în 2010, Zotye Auto a asamblat în fabrica sa de la Changshan și a comercializat-o în China ca Mutiplan. În octombrie 2010, Zotye a început să construiască o versiune de Multipla 2 care utilizează mai multe părți realizate pe plan local, în scopul de a reduce costurile; noua versiune se numește "Langyue" în China.