Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
fiat-seicento-l-01.jpg

Fiat Seicento

Fiat Seicento Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Fiat Seicento, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Fiabilitatea şi inovaţiile tehnologice ale brandului Fiat au fost recunoscute de-a lungul anilor prin premiile obţinute de compania italiană, la nivel european şi global, şi prin fidelitatea cu care clienţii au înconjurat această marcă. Povestea Fiat a început la sfârşitul secolului al XIX-lea, când marile iniţiative şi spiritul inventiv începeau să rodească, iar industria automobilistică prindea contur. În această fervoare a modernităţii, a luat fiinţă Fabrica Italiană de Automobile Torino – FIAT din Italia, în anul 1899. Graţie asociaţiilor puternici, bancheri şi oameni de afaceri, în scurt timp au fost lansate Fiat 3½ HP, primul automobil al brandului, şi prima fabrică, deschisă. Fiat 3½ HP avea cutie de viteză în trei trepte, capacitate cilindrică de 657 cm cubi şi atingea o viteză maximă de 35 km/oră. În anul 1903, compania era deja listată la bursă, iar trei ani mai târziu exporturile se ridicau la 75% din cifra de afaceri. Producţia s-a diversificat cu camioane, autobuze, tramvaie, tractoare, motoare pentru vapoare, iar Fiat se număra printre câştigătorii curselor automobilistice internaţionale. Printre modelele de success lansate s-au numărat: SuperFiat 519 – un automobil de lux cu şase cilindri, Fiat 520 – cu volan pe stânga, Fiat 1014 – model de top pe segmentul offroad, Fiat G.91 – luptător achiziţionat de NATO, Fiat 1500 – caracterizat prin linia aerodinamică, Fiat 1900 Granluce – remarcat prin îmbinările hidraulice speciale care dădeau fluiditate în mers, Panda Elettra – primul vehicul electric, produs în masă. Compania italiană a obţinut de 9 ori premiul Maşina Europeană a Anului şi o dată Premiul Mondial pentru Design. Fiat Seicento privit din fata

Prima generaţie

În 1998, compania italiană a lansat Fiat Seicento, o maşină de oraş menită să înlocuiască modelul anterior Fiat Cinquecento. De la predecesoarea ei, noua serie moştenea motorizarea, şasiul, multe componente mecanice şi dimensiunile, dar Fiat Seicento era puţin mai lung, având 3,34 metri. Încă de la început, Fiat Seicento a fost disponibil în şapte variante, diferite după nivelul de echipare: S – cu motorul de 899 centimentri cubi de pe Fiat 100; SX – cu geamuri electrice, închidere centralizată şi trapă în acoperiş; Cytamatic – cu dotări similare modelului SX şi cutie de viteză manuală; Suite – cu motor 1108 FIRE, servodirecţie şi control manual al climei; Sporting – cu motor 1108 FIRE, jante din aliaj, tahometru, kit Abarth; Elettra – cu motor alimentat de baterii electrice; Van - versiunea comercială, la care s-a renunţat la bancheta din spate pentru a mări spațiul de încărcare. Fiat Seicento privit din lateral

A doua şi a treia generaţie

În anul 2000, seria Fiat Seicento a fost revizuită: motorul de 899 centimetri cubi ieşea din fabricaţie, aşa că modelul mai folosea doar motorul de 1.1 litri, modernizat cu injecţie multipunct. Noua generaţie a adus un tablou de bord cu ceas digital, huse noi pentru scaune, lumini de direcţie albe, în locul celor portocalii, o bară de protecţie mai mare. Facelift-ul din 2002 a însemnat reorganizarea nivelelor de echipare: Bază, Comfort - cu servodirecție asistată electronic, închidere centralizată şi geamuri electrice, Clima – cu control climateric manual, Sporting - cu airbag pentru pasagerul din faţă; versiunea Elettra a ieşit din fabricaţie. Doi ani mai târziu se renunţa la versiunea Sporting, iar versiunile Bază şi Comfort au fost înlocuite cu Real şi Active, împrumutând din dotările modelului Fiat Panda. În anul 2005, o dată cu cea de-a treia generaţie, seria şi-a schimbat denumirea în Fiat 600 pentru a marca aniversarea a 50 de ani de la lansarea istoricului model Fiat 600. Motorul a fost îmbunătăţit, încadrându-se în standardele Euro 4. Pe segmentul maşini de oraş, uşor de manevrat, cu consum redus şi preţ accesibil, un Fiat Seicento second hand este un concurent puternic pentru modelele Ford Ka, Kia Picanto şi Daewoo Matiz.