Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
honda-cr-v-l-01.jpg

Honda CR-V

Honda CR-V Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Honda CR-V, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Cu un sunet inconfundabil al motoarelor, inventivitate tehnologică, vehicule fiabile şi răspuns la cerinţele pieţei, corporaţia niponă Honda se afirmă ca unul dintre liderii industriei constructoare de vehicule. Începuturile au fost marcate în anul 1937 prin înfiinţarea unei companii cu profil automotive. De la primele piese construite până la prima motocicletă integral produsă de Honda a fost nevoie de 12 ani, modelul Dream fiind lansat în 1949. În anul 1963, Honda îşi făcea intrarea pe piaţa constructorilor de vehicule pe patru roţi prin camionul pickup T360 şi autoturismul S500, conceput ca un roadster sport. Maşina era propulsată de un motor DOHC I4 de 531 cm³ care permitea viteza de 129 km/oră. În următorii treizeci de ani, niponii s-au remarcat în plan mondial prin vehiculele pe două şi patru roţi, printre modelele de succes numărându-se Honda 800, Honda CR-X Tec, Honda NSX, Honda Civic şi Honda Prelude, ultimele două intrând în faza finală a competiţiei Maşina Anului în Europa. În ultimul deceniu al mileniului trecut, Honda lansa noi serii: Civic Tip R, Shuttle, Stepwgn, Vamos, Avancier, Beat, Capa, CR-X del Sol, Somani, LaGreat, Logo, Rafaga, Saber şi Torneo. Însă perioada nu a fost una deosebit de favorabilă pentru corporaţie, căci în explozia de cereri pentru vehiculele de tip SUV şi camioane, Honda a fost prinsă pe picior greşit. Golurile din ofertă au fost rapid acoperite, niponii lansând modelele Odyssey şi CR-V şi renunţând la o serie de automobile sedan şi coupé. Succesul multivanului, al crossoverului şi al seriilor Pajero şi Diamante au propulsat compania în topul constructorilor auto. Poziţia este păstrată şi astăzi, de pe porţile uzinelor ieşind anual în jur de 4 milioane de vehicule. De asemenea, niponii deţin supremaţia pe linia motociclete, fiind din anul 1995 cel mai mare constructor. Reuşitele Honda se datorează fondatorului Soichiro Honda, inginer şi antreprenor, care de la înfiinţarea companiei şi până în anul 1973 i-a condus activitatea, a ştiut să implementeze conceptul de concurenţă pozitivă şi să o transforme într-o corporaţie de miliarde de dolari. Honda CR-V vedere din lateral

Spaţiu confortabil şi modular la prima generaţie

În anul 1995, multinaţionala Honda Motor Co. lansa seria CR-V, un vehicul din gama compact crossover, menit să fie o opţiune între seria HR-V, de mai mici dimensiuni, şi voluminoasele modele Pilot. Noul vehicul era propulsat de un motor de 2.0 litri B20B care producea 126 CP şi 94kW, fiind echipat cu tracţiune pe faţă sau cu tracţiune Honda Real Time 4X4. Pentru cutia de viteze, conducătorii auto puteau opta între una manuală în cinci trepte sau una automată în patru trepte. Confortul interior era asigurat prin spaţiul modular: bancheta din spate se rabata lăsând loc unei mese de mici dimensiuni, extrem de necesară în timpul călătoriilor mai lungi sau al excursiilor în aer liber. O dată cu faceliftul din 1999, Honda a ales să mărească puterea motorului, dotând vehiculul cu un propulsor B20Z de 147 CP şi 110 kW, regăsit şi pe modelul Honda Orthia. Honda CR-V vedere din spate

Îmbunătăţiri continue pentru alte patru generaţii

Având ca model Honda Civic, cea de-a doua generaţie CR-V a beneficiat de un design înnoit şi de patru tipuri de propulsoare, inclusiv turbo diesel, precum şi de suspensii MacPherson. În cadrul faceliftului din anul 2005, sistemul de tracţiune pe toate cele patru roţi a fost îmbunătăţit pentru a fi mai repede activat în cazul tracţiunilor reduse. Conectivitatea USB şi tehnologia Bluetooth, respectiv motorul Honda Earth Dreams şi sistemul de economisire a combustibilului au fost noutăţile următoarelor două generaţii CR-V, comercializate timp de nouă ani în perioada 2007-2016. De asemenea, acest crossover compact s-a remarcat prin interiorul ergonomic, confortabil, lucrat din materiale de mult mai bună calitate decât în cazul altor vehicule din clasa sa. Cea de-a cincea generaţie, lansată în luna octombrie a anului 2016, se remarcă prin tehnologiile de ultimă oră utilizate: ABS, frânare pentru distribuţia de urgenţă, distribuţie electronică a forţei de frânare, controlul tracţiunii şi stabilităţii, precum şi sistem de asistenţă la pornirea din rampă.

Un vehicul premiat în Statele Unite ale Americii

Performanţele celei de-a doua generaţii a modelului Honda CR-V au convins specialiştii şi publicul american, vehiculul obţinând de două ori, în anii 2002 şi 2003, Premiul Cel mai bun SUV mic, decernat de revista Car and Driver. Aceeaşi publicaţie l-a inclus în competiţia similară din anul 2017, considerând că, de-a lungul celor cinci generaţii, Honda CR-V a devenit un vehicul emblematic, fapt confirmat de vânzările foarte bune înregistrate în SUA. Dinamica maşinii, interiorul foarte practic şi extrem de confortabil, plăcerea de a conduce acest crossover – sunt câteva dintre avantajele pe care CR-V le are în faţa competitorilor direcţi: Toyota RAV4, Ford Escape şi Hyundai Tucson. Fiabilitatea şi preţul accesibil al unei Honda CR-V rulate transformă acest model în alegerea perfectă pentru cei care îşi doresc un crossover compact confortabil, puternic, dar şi elegant.