Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
jaguar-f-pace-front

Jaguar F-Pace

Jaguar F-Pace Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Jaguar F-Pace, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

În 2016, brand-ul de lux Jaguar Cars intră în cursă cu primul său SUV: Jaguar F Pace (intern Jaguar X761) este primul model din această categorie al producătorului britanic şi a fost prezentat publicului pentru prima dată în septembrie 2015 la IAA, Frankfurt. Bazându-se pe conceptul Jaguar C-X17 din 2013, F-Pace ar trebui să fie concurentul SUV-urilor de mult prezente pe piaţă, cum ar fi VW Touareg II, BMW X5, Audi Q5 sau Porsche Cayenne. Producţia are loc pe tărâmuri istorice, ca să zicem aşa, şi anume în fabrica Jaguar Land Rover din Solihull, Anglia – fabrica unde a fost produs primul Land Rover. Producătorul a creat, astfel, 1.300 de locuri de muncă. În spatele noului Performance-Crossover, aşa cum îl numesc britanicii, se ascunde o cantitate mare de cercetări şi muncă în materie de design. Modelul se inspiră puternic de la Jaguar F-Type şi are un coeficient aerodinamic de doar 0,34 – o valoare foarte mică pentru un SUV. F-Pace se aseamănă din anumite puncte de vedere cu Jaguar XE şi Jaguar XF, unde am întâlnit deja conceptul inovativ al arhitecturii din aluminiu, farurile nou desenate şi capota uşor înclinată, cu forme curbe. Modelul începe de la 42.390 Euro, iar modelul S, cel mai scump, costă 84.350 – preţul aceluiaşi autoturism, dar cu alte echipări, ajunge să fie dublu. Jaguar F-Pace privit din fata Pentru introducerea pe piaţă, în 2016, sunt plănuite cinci motorizări cu patru valve per cilindru, dintre care trei diesel şi două benzinare: segmentul diesel este alcătuit dintr-un motor de 2,0 litri, disponibil atât cu tracţiune spate, cât şi cu tracţiune integrală (AWD), şi un motor de 3,0 litri, tot cu tracţiune integrală. Independent de tracţiunea vehiculului, motorul în patru cilindri de pe Jaguar F-Pace 2.0 Diesel produce 132 kW (180 CP) la 4.000 rot/min, iar între 1.750 şi 2.500 rot/min atinge cuplul maxim de 430 Nm. Sprintul de la 0 la 100 km/h este atins în 8,9 secunde (8,7 secunde în cazul AWD), iar consumul mediu va fi, conform producătorului, de sub 5 l/100 km. Turbosuflanta cu geometrie variabilă este găsită în amândouă variantele – tracţiune spate sau tracţiune integrală – însă primul vine echipat standard cu o cutie de viteze manuală în 6 trepte, pe când AWD vine echipat cu o cutie de viteze automată în 8 trepte, produsă de ZF (în acest caz, cutia manuală este opţională). Tipic pentru un autoturism cu tracţiune integrală, consumul acestuia este de aproximativ 5,3 l/100 km, emanând 139 g/km CO2, cu 10 g/km mai mult decât varianta cu tracţiune spate. Viteza maximă de 208 km/h este identică în ambele variante. Jaguar F-Pace 3.0 Diesel AWD vine cu un motor în şase cilindri, care, spre deosebire de modelul cu motorul de 2.0 litri, sunt amplasaţi în „V”. Împreună cu acesta lucrează, în paralel şi secvenţial, două turbosuflante, astfel încât modelul dispune de 221 kW (300 CP) la 4.000 rot/min şi un cuplu maxim de 700 Nm, transmis prin intermediul cutiei de viteze automate în 8 trepte de la ZF. În ceea ce priveşte performanţele, modelul atinge suta în 6,2 secunde şi are o viteză maximă de 241 km/h. În ciuda acestor valori, motorul de 3.0 litri se satură cu doar 6,0 l de combustibil per 100 km, şi emite 159 g/km CO2. Jaguar F-Pace privit din lateral Acum putem trece la cele două benzinare cu tracţiune integrală, care se diferenţiază foarte puţin între ele: amândouă dispun de un motor cu 6 cilindri în „V” şi o cilindree de 3.0 litri, precum şi de un compresor Twin-Vortex. Diferenţa dintre ele se remarcă în materie de performanţă. Benzinarul „mai mic”, Jaguar F-Pace 3.0 Supercharged AWD, are 250 kW (340 CP) la 6.500 rot/min, iar fratele mai mare, Jaguar F-Pace S AWD, are 280 kW (380 CP – tot la 6.500 rot/min). Primul atinge suta în 5,8 secunde, pe când varianta mai performantă are nevoie de doar 5,5 secunde. Cuplul maxim de 450 Nm la 4.500 rot/min, viteza maximă de 250 km/h, consumul mediu de 8,9 l/100 km şi emisiile CO2 de 209 g/km sunt identice, la fel ca şi transmisia automată în 8 trepte, de provenienţă ZF.

Tehnologia Jaguar F-Pace

Jaguar F-Pace îşi arată ambiţiile pentru uzul offroad prin rezistenţa la apă până la adâncimea de 53cm şi tracţiunea integrală. Cea din urmă poate fi înlocuită de o cutie de transfer cu ambreiaj multidisc răcit cu ulei, care în 165 milisecunde transferă cuplul de pe spate în raport 50-50 la cele două axe. Ca să se descurce şi pe teren alunecos, cum ar fi noroiul sau zăpada, englezii de la Jaguar au echipat modelul cu unele sisteme de asistenţă utile, cum ar fi un sistem „Adaptive Surface Response“ (ASR) sau un sistem „All Surface Progress Control“ (ASPC), care, printre altele, previne împotmolirea. Jaguar F-Pace vedere in interior

Dotările Jaguar F-Pace

Jaguar F-Pace vine cu noul Jaguar-Entertainment-System In Control Touch Pro, care are un display touchscreen de 10,2 inch. Sistemul de navigaţie este capabil să înveţe şi poate memora mai multe rute, cum ar fi drumul până la serviciu. Cu ajutorul monitorului de instrumente, care are o diagonală de 12,3 inch, se poate vizualiza o proiecţie 3D a hărţii. Sunt echipate suficiente sisteme de siguranţă, cum ar fi asistent de păstrare a benzii, un tempomat adaptiv, precum şi un asistent care recunoaşte pietonii sau vigilenţa şoferului. Chiar şi spaţiul din interior este luxuriant, fapt care se observă şi datorită banchetei din spate împărţită în 3, pliabilă în proporţie 40:20:40. În spate ar trebui să încapă trei adulţi, fără să se lovească cot în cot. Cameră video din spate răscumpără luneta mică. Pachetele de echipare poartă denumiri tipice mărcii: Linien Pure, Prestige, Portfolio, R-Sport şi S. Pe lângă asta, în primul an va fi disponibil modelul de vârf dotat exclusiv, "First Edition", echipat cu un motor în 6 cilindri (diesel sau benzină). Interiorul acestui model este mai calitativ, iar acesta vine echipat cu acoperiş panoramic şi cu vopsea specială, ca de exemplu: Caesium Blue, Halcyon Gold, Rhodium Silver sau Ultimate Black.