Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
lamborghini-aventador-l-01.jpg

Lamborghini Aventador

Lamborghini Aventador Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Lamborghini Aventador, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Lamborghini Aventador este o mașină sport de lux. Numele provine de la taurul de lupte Aventador, care în 1993 a luptat vitejește în arenele din Spania. În total, modelul a avut 4 variante diferite, dintre care numai un Coupé și un roadster au fost produse în serie. Coupé-ul cu denumirea LP 700-4 este luat drept succesorul lui Lamborghini Murciélago și a fost pentru prima dată prezentat la salonul auto de la Geneva. Cererea depășește cu mult așteptările: numai în Germania în 2012 au fost comandate 44 Lamborghini Aventador, menționând faptul că perioada de așteptare era de un an până la onorarea comenzilor. În același ton cu predecesorul său Murciélago, Aventador are un motor pe benzină cu 12 cilindri și 6,5 litri capacitate cilindrică. Lamborghini Aventador din exterior

Performațele unui Lamborghini Aventador

La fel ca în cazul precedentului model Murcielago, pe Aventador s-a montat un motor longitudinal pe benzină cu doisprezece cilindri, cu o capacitate totală de 6,5 litri. Puterea a fost crescută cu aproximativ 50 CP până la un total de 515 kW (700 CP) , iar greutatea totală s-a redus cu 90 kg, crescând cuplul de la 650 Nm până la 690 Nm, la 5.500 rpm, astfel încât Aventador accelerează în 2,9 secunde de la 0 la 100 km/ h – cu 0,6 secunde mai rapid decât predecesorul său. Greutatea redusă se datorează corpului autoportant armat parțial cu fibră de carbon. Și Aventador și Murcielago au tracțiune integrală, dar acest lucru este controlat printr-o nouă transmisie cu 7 trepte secvențială, în locul celei anterioare cu numai șase trepte de viteză. Acest sistem dezvoltat de Lamborghini și denumit „ Shift Independent Rod ”, poate schimba o treaptă de viteză în doar 50 de milisecunde, fie manual prin intermediul pedalelor, fie automat. În plus, greutatea și dimensiunile sunt reduse în comparație cu transmisia standard cu dublu ambreiaj. Consumul mașinii sport este de aproximativ 16 litri la 100 km, emisiile de CO2 la o medie de 370 grame per kilometru - totalul putere/poluanți a adus astfel Aventador la nivelul de emisii Euro 5. interiorul Lamborghini Aventador

Variante de Aventador

Un sistem special s-a aplicat la modelul Coupé Aventador J , care s-a produs doar într-un singur exemplar. Dacă prețul mediu al unui coupé este la 312.000 Euro, modelul J a fost estimat la 2 milioane de euro. Alte particularități demne de menționat la această mașină sunt lipsa unui acoperiș și în special, lipsa cu desăvârșire a unui parbriz. Cu ocazia celei de-a 50-a aniversare Lamborghini, în aprilie 2013 apare Modelul special LP720-4 50th Anniversario. Îmbunătățirile aduse modelului sunt asemenea unui facelift: Motorul a primit un supliment de putere de 14 kW (20 PS), ajungând la 720 PS, și s-au modificat ușor bara de protecție și pragurile laterale.

Lamborghini Aventador, în comparație cu predecesorul său, Lamborghini Murciélago

Din punct de vedere tehnic, varianta decapotabilă și Coupé-ul sunt aproape identice, ambele având valori apropiate în materie de accelerație și viteză maximă. La varianta decapotabilă Aventador, acoperișul este format din două jumătăți din fibră de carbon, în contrast cu seria anterioară care are acoperișul din material textil. O caracteristică specială la Aventador este, de asemenea, procedura de pornire, care exclude folosirea unei chei obișnuite, realizându-se printr-un buton de pornire plasat sub un capac de culoare roșie. Prizele de aer sunt o particularitate care iarăși ne duce cu gândul la un avion de vânătoare, deschizându-se automat la viteze mari. Totuși, o trăsătură comună împărtășită de către cele două mașini sunt ușile cu deschidere în foarfecă, din față în sus. Nou la Aventador este consola TFT poziționată central.