- Pagină de start
- Auto
- Land Rover
- Land Rover Defender
Land Rover Defender Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Land Rover Defender, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Land Rover Defender
-
Land Rover Defender 90 D200 MHEV BVA8 HARDTOP CTTE PAS DE TVS - PAS DE
€ 48.990,-- 25.000 km
- 06/2021
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-44470 THOUARÉ SUR LOIRE -
Land Rover Defender 3.0 Turbo MHEV P400 First Edition
€ 63.490,-- 82.988 km
- 12/2020
- 294 kW (400 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
9,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
220 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-8310 Assebroek (Brugge) -
Land Rover Defender 2.0 P300 90 X-Dynamic HSE EXPORT PRICE Heritage He
€ 66.888,-- 38.889 km
- 07/2021
- 221 kW (300 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
11,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
263 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5061 JX OISTERWIJK -
Land Rover Defender Aut. LED Navi 360Kamera AHK 46000km
€ 54.990,-- 46.000 km
- 11/2022
- 221 kW (300 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Motorină
-
7,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
200 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-47906 Kempen -
Land Rover Defender D250/LICHTE VRACHT/100% AFTREKBAAR/3 ZIT/OPEN DAK/
€ 69.500,-TVA deductibil - 57.500 km
- 08/2021
- 183 kW (249 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-2930 Brasschaat -
Land Rover Defender 110 3.0D I6 250 CV AWD Auto XS EDITION BLACK PACK
€ 71.900,-- 42.120 km
- 04/2022
- 183 kW (249 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Motorină
-
7,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
200 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-24060 San Paolo D'Argon - Bergamo -
Land Rover Defender 110 S*LUFTF.*MERIDIAN*LED*NAVI*1.HAND*
€ 59.980,-- 49.127 km
- 08/2020
- 177 kW (241 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
204 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-41541 Dormagen -
Land Rover Defender 3.0 D SE l Luchtvering l Pano Dak
€ 65.000,-- 77.250 km
- 12/2020
- 183 kW (249 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
7,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
199 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-9620 Zottegem -
Land Rover Defender 5.0 P 525 90 V8 Overfinch Grijs kenteken Ex BTW
€ 89.888,-- 28.145 km
- 03/2022
- 386 kW (525 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
14,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
330 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5061 JX OISTERWIJK
De-a lungul timpului, producătorul britanic Land Rover a devenit sinonim cu ideea de off-road și cu mașinile 4x4, iar asta pe bună dreptate. Serii precum Range Rover, Freelander sau Discovery au ajuns să fie folosite pe întreg mapamondul, datorită performanțelor deosebite, dar și a fiabilității de care au dat dovadă. Una dintre cele mai longevive serii de automobile lansate de către britanici este Land Rover Defender, dezvoltată după primul model Land Rover lansat în anul 1948. Luând în considerare și perioada dinainte de a-și primi actuala denumire, această serie a fost dezvoltată pe o perioadă de 67 de ani, ultimul vehicul ieșind de pe porțile fabricii pe data de 29 ianuarie 2016. Istoria propriu-zisă a Defender-ului începe în anul 1983, atunci când Land Rover lansează modelul 110. Un an mai târziu, este lansată și varianta 90, numele reprezentând, de fapt, lungimea ampatamentului în țoli. Aceste mașini moșteneau destul de multe elemente de la modelele aparținând Seriei III, însă beneficiau de îmbunătățiri considerabile: suspensii mai performante, un sistem 4x4 cu diferențial blocabil, precum și motoare mult mai puternice și moderne. În anul 1989, cei de la Land Rover lansează seria Discovery, care urma să fie dezvoltată în paralel cu modelele 110 și 90. Pentru a evita confuziile, compania decide să schimbe denumirea celor din urmă în Defender.
Caracteristici Principale
Sfârșitul anului 1990 reprezintă momentul în care Land Rover Defender își face apariția în mod oficial. În afară de schimbarea numelui, mașinile au rămas în mare parte fidele configurațiilor folosite de 110 și 90, însă motoarele au fost îmbunătățite considerabil, britanicii profitând de puternicul motor turbodiesel 200TDi, folosit pentru seria Discovery. Cu toate că puterea i-a fost scăzută puțin, pentru a fi compatibilă cu noua configurație a sistemului de eșapament, acest motor a permis seriei Defender să atingă viteze ridicate pe șosele și să transporte greutăți considerabile în zone greu accesibile, menținând în același timp un consum destul de economic. În anul 1994, motorul a fost reproiectat aproape în totalitate, primind denumirea 300TDi. Dezvoltând 111 cai putere, acesta a fost montat atât pe mașinile din seria Defender, cât și pe cele din seria Discovery. Anul 1998 a marcat introducerea unui nou motor turbo diesel de 2.5 litri cu 5 cilindri în linie, denumit Td5. Necesitatea de a înlocui vechile motoare TDi a venit datorită legislației europene din ce în ce mai strictă, în acea perioadă impunându-se standardele de emisie Euro III. Noul motor folosea sisteme de control electronice și producea 122 de cai putere.
Alte Modele
Mașinile Land Rover Defender au fost folosite în scopuri militare de un număr semnificativ de țări ale lumii. Datorită acestui fapt, în anul 1994 compania lansa modelul Defender XD, ce beneficia de un șasiu mult mai rezistent, împreună cu alte modificări structurale destinate sporirii gradului de siguranță a pasagerilor în condiții de luptă. În anul 1992 a fost lansată o versiune specială numită Defender SV, de culoare turcoaz și cu o serie de dotări ce nu puteau fi întâlnite pe modelele standard. În anul 1998, odată cu aniversarea a 50 de ani, Land Rover lansează două versiuni speciale. Prima purta numele Defender 50th și avea sub capotă un motor V8 de 4.0 litri cu 190 de cai putere. Cea de-a doua se numea Heritage, era disponibilă în două culori și beneficia de dotări impresionante. Seria Defender a făcut istorie de-a lungul îndelungatei sale existențe, iar vestea bună pentru pasionații de autovehicule 4x4 este că cei de la Land Rover lucrează la dezvoltarea unui urmaș care să continue această tradiție.