Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

Lexus Seria IS

De la sfârșitul anilor '80, constructorul japonez Toyota a fost prezent în Japonia pe segmentul de marcă premium prin intermediul Lexus, dar mai ales în America de Nord și în cele din urmă în Europa și pe restul pieței mondiale. Inițial, japonezii au oferit doar varianta de lux a sedanului Lexus IS, care ar fi trebuit să reprezinte o alternativă la seria sedan dominată de către producătorii germani și americani. În anii care au urmat, gama de modele Lexus a evoluat și s-a extins, dând naștere unei familii întregi de mașini. În plus față de variantele sedan din seria LS, și-au făcut apariția și variantele sedan de clasă medie Lexus GS și Lexus ES. Programul a fost completat la sfârșitul anilor 1990, când Toyota a introdus alte două noi vehicule: SUV-ul Lexus RX, precum și Lexus IS pentru clasa mijlocie din 1998. Lexus Seria IS din fata

Lexus IS apare mai întâi pe piață sub formă de sedan și break

Lexus IS a fost oferit în Europa între anii 1999 și 2005 sub formă de versiuni, anume ca sedan și break. Modelele se prezentau cu alegerea între două nivele de putere, cu motorizări de 2 sau 3 litri. Modelul Lexus IS 200 putea dezvolta până la 114 kW(155 CP), în timp ce Lexus IS, care avea un motor cu capacitate mai mare, putea dezvolta pana la 157 kW (214 CP). În anul 2006 a apărut a doua generație de Lexus IS, însă de data aceasta nu se mai găsea și în varianta break.

În 2006, a doua generație Lexus IS este completată de un motor diesel

Noul model sedan a avut o parte din față proiectată dinamic, crescând cu aproape zece centimetri în lățime și lungime. Pe piețele europene, această a doua generație de Lexus IS a fost livrată acum cu un motor V6 din clasa cilindree de 2,5 litri, care a fost în măsură să ofere până la 153 kW (208 CP). Modelul de top, Lexus IS-F, a primit un motor V8 cu o capacitate de 311 kW (423 CP). În această perioadă a apărut și primul model de Lexus IS cu motorizare diesel, care dezvolta peste 130 kW (177 CP). Lexus Seria IS din spate

Lexus IS în varianta Coupé-Cabriolet

Odată cu facelift-ul din 2009, care a adus doar modificări subtile sedanului din clasa Lexus IS, în special pe șorțul din față și la luminile posterioare, Toyota a extins programul Lexus la o nouă versiune de caroserie: începând cu vara anului 2009, Lexus IS era disponibil și sub formă de coupé-cabriolet cu plafon din oțel care putea fi acționat electronic.