Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
maserati-ghibli-side

Maserati Ghibli

Maserati Ghibli Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Maserati Ghibli, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Cu liniile sale elegante și echipat cu motoare de curse Gran Turismo, compania Maserati s-a impus în 1950 ca un producător de modele coupé exclusive și cabrio care au fost proiectate ca modele de serie pentru șosele și într-o variantă modificată, au avut succes și în sporturile profesioniste cu motor. Cu toate acestea, în anii ’60, Maserati a dezvoltat o strategie de produs diferită: denumirea și aspectul modelelor trebuiau să fie nu numai modernizate, dar să reflecte mai puternic decât oricând puterea motoarelor utilizate. În acest context, un coupe mare cu un compartiment pentru pasageri îndepărtat și retras, capota lungă și ușor înclinată, unul din primele modele botezate după numele vântului deșertului, a fost prezentat sub numele Maserati Ghibli în 1966 pe piață. În anii ’90, producătorul a luat numele legendar pentru un model proiectat în stilul unui sedan coupe compact, cu tehnologie biturbo. Cea de-a doua relansare a prezentat Maserati Ghibli în 2013 drept un sedan cu patru uși Gran Turismo. În plus, acest Maserati Ghibli a marcat istoria companiei: pentru prima dată italienii au oferit un model care a fost echipat cu un motor diesel. Maserati Ghibli din exterior

Maserati Ghibli GranTurismo coupe și decapotabilă

Prima generație a lui Ghibli a fost produsă în perioada dintre anii 1966-1973 proiectată de designerul italian Giugiaro în tradiția Gran Turismo. Cu toate acestea, Maserati Ghibli a fost conceput doar cu două locuri, în ciuda lungimii sale de 4,60 metri și o lățime de 1,80 metri. În 1968, o variantă de sine stătătoare decapotabilă a fost adăugată în program. Pentru motorizarea Maserati Ghibli, producătorul a utilizat inițial un propulsor V8 de 4.7 litri, care dezvoltă o putere de până la 250 kW (340 CP). Modelul de top al Maserati Ghibli SS a fost dotat cu motor de 4,9 litri și 260 kW (354 CP).

Maserati Ghibli, epoca Biturbo

Spre sfârșitul erei tehnologiei biturbo din anii 1980 și '90, proiectantul a folosit numele Ghibli pentru un coupe compact, care a fost derivat din Maserati Biturbo. Modelul cu patru locuri a fost disponibil în versiuni cu motorul de 2.0 litri, motorul de 2,8 litri și dublu supraalimentat. În ceea ce privește performanțele modelelor Maserati Ghibli construite între 1992 și 1997, aceasta a variat în funcție de selecția motorului, între 212 kW (288 CP) și 228 kW (310 CP). În versiunea de curse îmbunătățită, motorul V6 biturbo motat pe Maserati Ghibli dezvoltă până la 246 kW (335 CP). interiorul Maserati Ghibli

Limuzina Maserati Ghibli

În 2013, italienii au renăscut legendarul Maserati Ghibli ca un sedan cu patru uși, care a preluat nu numai numele anilor ’60, dar a fost, de asemenea, evident în proiectarea caroseriei, pentru care prima generație a servit ca sursă de inspirație. Sedanul sport de aproape cinci metri lungime a fost echipată cu un motor pe benzină biturbo de 3.0 litri, care a furnizat noii generații Maserati Ghibli o putere de până la 243 kW (330 CP). Într-o versiune cu 301 kW (410 CP) îmbunătățită, Maserati Ghibli a fost echipat și cu tracțiune integrală în program. O premieră pentru Maserati a fost motorul V6 diesel, cu care Maserati Ghibli a devenit primul model diesel al producătorului.