Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
mini-l.jpg

Mini

Mici, drăgălașe și cu statut: modelele Mini sunt la fel de britanice ca Regina și cursele de cai și au, de asemenea, fani numeroși ai mărcii tradiționale în întreaga lume. A conduce un Mini este pentru ei o chestiune de atitudine - pentru cei mai mulți nu în ciudă, ci din cauza dimensiunii sale mici. Formele și proporțiile sunt atât de izbitoare la un Mini, încât mașinile folosite, ca și vehiculele noi sunt privite din primul moment în calitate de membri ai familiei. De peste 20 de ani, marca mașinilor populare aparține de Grupul BMW, ceea ce a condus recent la producția unor modele mai distractiv de condus și la un montaj mai solid. Economia considerabilă de combustibil și o coloană de direcție neasistată au fost mereu caracteristice Mini; cu greutatea sa redusă țâșnește rapid la cea mai mică apăsare a pedalei de accelerație.

Mini-Mania: Trei variante ale Mini

Mini Generația a 3-a din față Mini Generația a 3-a vedere din interior Cine conduce un Mini, poate să jure: acesta este un mic gigant. Modelele familiei Mini au crescut în anii de după re-introducere la dimensiuni considerabile. Toate au aceiași linie comună, desigur: vioiciunea unui cart, confortul și dotările unui sedan de lux. Nu e de mirare atunci că anunțurile tuturor gamelor de modele ale New Mini sunt atât de populare. Micuța mașină de curse este încântarea tuturor. Aspectul șic, sprinteneala și prețurile mai mici în comparație cu vehiculele noi pledează pentru Mini în varianta utilizată. Mai ales că la modelele mai noi apar mult mai puține defecte decât înainte. Și puțină varietate: există, de exemplu, o versiune mai puternică a lui John Cooper Works, ca un SUV extra-lung sau o mașină sport pur sânge. Vă prezentăm trei tipuri de Mini, care aproape garantează satisfacția maximă. Mini Countryman din față Mini Countryman: că un Mini poate fi distractiv de condus nu numai pe asfalt, dar de asemenea, pe câmp și miriște, ne-o demonstrează Mini Countryman. Mașina cu cinci uși este disponibilă la cerere cu tracțiune integrală. Modelul este produs începând cu anul 2010, ceea ce înseamnă că acest mini ar trebui să fie bun și să fie căutat în anunțuri. Aproape fenomenal este spațiul de depozitare al Mini-SUV de la 350 la 450 de litri, care poate fi extins prin plierea în jos a spătarului chiar și până la 1.170 litri. Mai mult spațiu nu are nici un Mini. Un truc: cu 4,1 metri lungime ajunge aproape la nivelul unui Golf. Degeaba veți căuta ochii tipic de farfurioară. În schimb, veți găsi o pereche de faruri alungite cu o porțiune frontală mult mai agresivă. Cu motorul său de până la 190 CP, nu este de mirare că Mini Countryman amintește de un buldog vioi. Mini Cabrio din lateral Mini Cabrio: în 2009 este lansată a doua generație Mini Cabrio, decapotabila care are prevăzut un mic truc amuzant. Acesta se numește "Always Open Timer", este situat chiar lângă vitezometru și marchează în timpul călătoriei porțiunea de drum pe care s-a mers cu capota pliată. Însă cu siguranță, pentru cumpărătorii de autoturisme second-hand, Mini Cabrio oferă de asemenea, unele dotări foarte utile: spătarul banchetei este divizat și poate fi pliat în funcție de necesități, spatiul dintre portbagaj și interior este destul de mare – spațiu suficient de depozitare pentru un sac de golf. Mai mult decât atât, capota se poate ține deschisă în timpul conducerii până la o viteză de 30 km/h, la a doua generație o bară de protecție se extinde numai atunci când există un pericol iminent de lovire a corpului ridicat. Mini Roadster din față Mini Roadster: dacă o mașină ar fi fost doar pentru vară, aceasta s-ar fi numit Mini Roadster. Modelul cu două locuri a fost prezentat pentru prima dată în 2011, începând cu 2016 Roadster Mini va fi disponibil doar la prima mână. BMW asigură producția cu schimbarea modelului de generația a treia în premieră. Este păcat, deoarece Mini Roadster transmite cu nici o altă variantă ideea de pistă de curse. Acest lucru se reflectă în mai multe detalii: cele mai puternice motoare furnizează 184-211 CP, există o suspensie sport, la mai mult de 80 kilometri pe oră în mod automat se extinde un eleron spate, care ține stabil roadsterul pe drum. O capotă care poate fi acționată electric a fost omisă totuși. Atunci când soarele strălucește, șoferul pur și simplu o lasă rapid în jos.

De la Mini la MINI: modelul clasic și succesorul său simpatic

Mini Classic din față Ce mașină poate pretinde a fi rezultatul direct al unei crize politice globale? Mini - mai precis Mini clasic - care a fost fabricat între 1959 - 2000 timp de șapte generații. Impulsul pentru dezvoltare a fost criza Suezului, cu trei ani înainte de începerea oficială a producției. Marea Britanie a amenințat cu un potențial blocaj în aprovizionarea cu țiței și Alec Issigonis, director tehnic al British Motor Company (BMC), a fost solicitat pentru a proiecta o mașină economică mică. Issigonis a reușit marele proiect în miniatură: Mini a fost prima mașină britanică de mici dimensiuni – lansând singură o întreagă clasă de vehicule. Lungimea de aproximativ 3 metri a fost exploatată la maximum, cum ar fi motorul cu patru cilindri, care a fost montat transversal în partea din față, iar cutia de viteze a fost așezată chiar sub el. Roțile erau montate în afara corpului, astfel încât interiorul unei mașini second-hand de prima generație Mini este surprinzător de mare. Deoarece BMC a fost formată din fuziunea Austin Motor Company și Morris Motor Company, modelul Mini de prima generație a fost oferit ca Austin Seven/ Se7en sau Morris Mini Minor. Doi ani mai târziu, în 1961, mai multe variante de la furgonetă la break erau deja disponibile. John Cooper, un designer de mașini sport și un prieten apropiat al lui Alec Issigonis, a proiectat modelul Mini Cooper, o versiune sportivă a Mini, care și în prezent obține prețurile maxime publicate în anunțuri. BMC a venit cu micuțul Mini în întâmpinarea spiritului acelor ani, Mini-urile fiind vândute în masă. Chiar și Regina a părut încântată la prima vizionare. Cu toate că tarifele de import în Europa erau încă foarte ridicate, cele aproximativ 30 de fabrici din liniștitul Oxford - sediul central al BMC - nu au fost suficiente pentru a ține pasul cu vânzările. Către 1972 mai mult de 3 milioane de Mini-uri au fost vândute. Mini Classic din acei ani de construcție - clasicul Mini, este astăzi un model căutat în principal datorită faptului că deficiențele tehnice ale primei generații, odată cu noul ciclu de producție, au fost rezolvate din 1967. Dar, mașinile mici au avut atât de mult succes, încât crizele se țineau scai de societatea-mamă. Mai întai, BMC a mers la British Leyland, un grup de numeroși constructori britanici. Naționalizarea a eșuat, așa că societatea a fost vândută către diferiți investitori. Mini întâi a ajuns în proprietatea Rover Group MG, care a completat gama de modele Mini la începutul anilor ’90 pentru prima dată cu o versiune decapotabilă. În 1994 Rover a fost preluat de BMW, curând constructorul german inițiind dezvoltarea unei noi generații de Mini. Patru generații Mini BMW În 2000, BMW s-a despărțit de Rover, dar nu și de marca Mini. Dezvoltarea tehnică a fost supravegheată acum de la Munchen, producția efectivă realizându-se încă în Marea Britanie. Astăzi, vechea fabrică de la Morris Cowley din Oxford este încă folosită, din această fabrică provin multe din numeroasele modele Mini clasic, care sunt tranzacționate pe piața auto second hand. Ele sunt printre cele mai populare mașini britanice, 5,4 milioane de vehicule au fost produse în 41 de ani, până la sfârșitul mileniului. Din 2001, Mini One rezolvă numele oficial al marcii: MINI - de la BMW, Mini Classic de la BMC. Vizual se aseamănă cu precursorul, însă fără copierea acestuia: caroseria urmează aspectul clasic cu propriile accente, interiorul este modern, dar destul de tipic britanic. Găsirea unui Mini de ocazie nu este un lucru dificil: cele mai mici automobile sunt încă la modă.

Tipic Mini: Toate cele trei generații de automobile oferă distracție maximă

Generația Perioadă de producție Caroserie Motor Model de bază Model special
1 2001-2006 Hatchback, Decapotabilă Benzină: 90-218 CP / Diesel: 75 - 88 CP One / One D /Cooper/Cooper S Seven / Park Lane / Checkmate, Variantă Sport GP-Kit, Sidewalk (doar Cabrio)
2 2006-2014 Hatchback, Break, Coupé, Decapotabilă, Roadster Benzină: 75 - 211 CP / Diesel: 90 - 143 CP One / One D /Cooper/Cooper D / Cooper S / Cooper SD / John Cooper Works Clubman, Clubman Hampton, Countryman, Paceman, E, E Race, Inspired by Goodwood
3 din 2014 Hatchback, Break, Decapotabilă, Coupé, Roader (ultimele două, doar din 2015) Benzină: 75 - 231 CP / Diesel: 95 - 170 CP One First,One,Cooper,Cooper S, John Cooper Works, One D, Cooper D, Cooper SD Clubman, Countryman, Park Lane, Metropolitan