Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
mitsubishi-pajero-side

Mitsubishi Pajero

Mitsubishi Pajero Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Mitsubishi Pajero, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Compania Mitsubishi își are începuturile în anul 1870, în Japonia, unde tânărul antrepenor Yataro Iwasaki, născut în anul 1834, decide să creeze o companie navală, cunoscută la acea vreme ca Tsukomo Shokai, cu toate că lucra pentru stăpânul său, Tosa Clan. Dorind să acopere cât mai multe domenii în industrie, compania s-a extins rapid și în industria petrolului, chimică, oțelului, materialelor plastice, cât și în industria constructoare de nave și transportul naval, urmând, mai târziu, piața electronicelor. Cu toate acestea, abia în anul 1917 se vorbește despre primul automobil scos pe prima linie de producție din Japonia, Mitsubishi Model A, un model inspirat de modelul de lansare al celor de la Ford, Ford Model T. Nu s-au oprit aici, urmând să lanseze în 1918 prototipul primului camion marca Mitsubishi. Dacă v-ați întrebat de unde a luat naștere logo-ul Mitsubishi, acesta își are originile în străvechea Japonie, provenind din emblemele a două familii: cea a lui Iwasaki, care era formată din trei diamante, și emblema familiei stăpânului său, Tosa, formată din trei Frunze de stejar unite. Prin contopirea celor două a rezultat emblema Mitsubishi: trei diamante unite într-un punct central. Așa a luat naștere și numele companiei, Mitsubishi însemnând în japoneză “trei diamante “. Logo-ul pe care îl are și astăzi a fost înregistrat în 1914. Mitsubishi Pajero vedere din fata

Prima generație Pajero

În noiembrie 1973, primul prototip Pajero a fost prezentat la Tokio Motor Show. Scopul Mitsubishi a fost de a oferi mai mult un vehicul de agrement, nu doar un simplu SUV, venind ca o alternativă la Toyota Land Cruiser și Nissan Patrol pentru piața japoneză. În ianuarie 1983, primul Pajero și-a făcut debutul în cadrul Raliului Dakar, ocupând primul loc în 1985, la numai a treia participare, atrăgând de atunci atenția competiției. Până în prezent, Pajero este vehiculul cel mai de succes în Raliul Dakar (câștigător în clasa sa în 7 din ultimele 10 curse, și 15 din toate cele 32 de curse). Acest lucru nu numai că a dat modelului Pajero o reputație off-road, dar, de asemenea, a ajutat departamentul de vânzări. Alte victorii au urmat, în cadrul unor evenimente, cum ar fi Australasia Safari și Pădurea de Nord. Această primă generație a fost lansată în 1982, în prima fază ca un model în 3 uși și cu diferite variante de motorizare, vârful gamei fiind un motor V6 de 3.0 litri. Acestui model i s-au adăugat caracteristici noi pe piața japoneză precum motor turbodiesel, servodirecție, o suspensie față cu bare de torsiune și scaune cu suspensie, facilități care fac diferența la un autoturism, mai ales pe piața mașinilor second hand. bord Mitsubishi Pajero

Noile generații

În 1991 a fost lansată a doua generație cu 4 variante de lungimi diferite și plafon din materiale speciale fiecărei variante. Motoarele disponibile au inclus un motor de 3.0 litri 12 valve SOHC (6G72), cu injectie electronică ECI-Multi și un motor turbo diesel de 2,5 litri 4D56T, cu intercooler. Cea de a treia generație a fost introdusă la 2 august 1999. Acesta a fost cel mai luxos dintre cele trei generații; se deplasează într-un segment mai luxos pentru a concura cu Land Rover Discovery, dar, mai important, pentru a contracara rivalul de aceeași origine, Toyota Land Cruiser. Un nou turbomotor, SOHC de 3,8 litri, 24 valve, V6, a fost, de asemenea, introdus pe această generație. Acest motor utiliza o supapă cu clapetă electronică (VTM) pentru a oferi o putere de rezervă pentru asocierile off-road. Puterea motorului 3.0 L a fost redus la 130 kW (175 CP / 177 CP), iar motorului de 3.5 L i-a fost crescută puterea la 162 kW (217 CP / 220 CP) pe piața japoneză. În 2006 apare și a patra generație. Motoarele au fost modernizate cu motorul diesel 3.2 L cu tehnologia Common Rail, DPF pentru emisiile poluante, care produce 125 kW (167 CP / 170 CP) și V6 3,8 L cu sincronizare variabilă a supapelor pentru a stimula puterea la 184 kW (247 CP / 250 CP). Ambele motoare îndeplinesc noile standard Euro 4 de emisii. 3.0 L V6 este reținut pentru piețele japoneze.