Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
peugeot-508-l-01.jpg

Peugeot 508

Peugeot 508 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Peugeot 508, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Unul dintre cei mai vechi producători auto din întreaga lume, compania franţuzească, Peugeot, a oferit de la început modele în diferite clase de performanţă şi este un specialist în clasa mică şi cea compactă. După cel de-Al Doilea Război Mondial, a durat câţiva ani până ce, în cursul redresării economice în Europa cu seriile 403, 504 şi 604, au apărut pe piaţă sedanele din clasa de mijloc superioară şi coupé-urile din clasa mijlocie. În Franţa, aceste modele au atins statutul proeminent de vehicule în serviciul guvernului. Totuşi, în pieţele din străinătate Peugeot este văzut ca producător de maşini de clasă mică.

În 2010, Peugeot prezintă noul model de top al mărcii, Peugeot 508

Această acţiune are un impact asupra vânzărilor sedanelor mari. Întotdeauna se speculează retragerea companiei din prestigiosul segment auto, clasa de mijloc superioară, şi despre flexibilizarea gamei de modele oferite. În 2010 s-au stabilit bazele noii ordini: seriile produse în paralel, Peugeot 407 şi Peugeot 607, au fost contopite într-un model nou, ce apare pe piaţă în 2011 sub denumirea Peugeot 508.

Spaţiu mărit în sedanul Peugeot 508

Pe de-o parte, Peugeot 508 reprezintă retragerea provizorie a producătorului tradițional din clasa automobilelor de lux. Pe de cealaltă parte, Peugeot 508, ca succesor al modelului Peugeot 407 ar trebui să sporească activitatea francezilor în clasa medie. Motivul: cu o lungime de 4,79 metri, noul model îşi depăşeşte predecesorul cu mai bine de 10 centimetri. Ca şi comparaţie: sedanul aflat cu un nivel mai sus, Peugeot 607, are o lungime de 4,9 metri. De creşterea lungimii Peugeot 508 se bucură cel mai mult spaţiul din portbagaj, care are un volum de 515 litri, şi pasagerii din spate: care dispun de cu 4 cm mai mult spaţiu la nivelul picioarelor.

Peugeot 508 ar trebui să consolideze poziţia Peugeot în clasa mijlocie

Astfel, poate fi văzută strategia planificatorului: cu Peugeot 508 se face un compromis, iar diviziunea dintre clasa mijlocie şi cea mijlocie superioară dispare. Totuşi, din documentaţie rezultă că acest compromis în design-ul caroseriei trebuie să reprezinte şi o îmbunătăţire în clasa mijlocie: aspectul estetic exterior al sedanului seamănă mai mult cu predecesorul mai mare, decât cu cel mic – spre exemplu design-ul frontal şi cel din spate, dar şi forma blocurilor de lumini.

Versiunea combi, Peugeot 508 SW

Dimensiunile variantei combi se bucură de creşteri mai mici. Modelul spaţios a ajuns de la 4,76 la 4,81 metri. Ca în cazul altor serii, producătorul francez oferă pe piaţă combi-ul în 5 uşi sub denumirea de Peugeot 508 SW (Station Wagon). Modelul are, ca şi predecesorul său, un acoperiş mare. Peugeot 508 SW este spaţios: spaţiul de depozitare ajunge la 1.400 litri în cazul plierii scaunelor din spate.

Motorizarea Peugeot 508

Cea mai economică versiune Peugeot 508 este versiunea hibridă cu un motor diesel susţinut de unul electric, ansamblu ce produce 82 kW (112 CP) şi are un consum de 4,2 % (109 g/km CO2). Pe lângă asta, Peugeot 508 mai este echipat cu trei motoare diesel şi două motoare pe benzină, ce produc până la 115 kW (156 CP).