Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
renault-trafic-l-01.jpg

Renault Trafic

Renault Trafic Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Renault Trafic, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Inovație tehnică, rezistență și competitivitate sunt trei dintre atributele ce caracterizează brandul Renault. Acesta își datorează existența fraților Louis, Marcel şi Fernand Renault, care au inițiat compania constructoare de mașini în anul 1899. Aveau experiență managerială din fabrica de textile a tatălui lor, iar pe cea tehnică o acumulaseră prin prototipurile concepute de Louis Renault și prin automobilul Voiturette 1CV, construit și vândut încă din anul 1898. Automobilul era unul de tip super-mini, cu motor De Dion-Bouton de un cilindru și atingea viteza maximă de 32 kilometri pe oră. Succesul a fost garantat de consumul mic de combustibil și forța pe care mașina o demonstra. O dată cu cea de-a doua generație, Louis Renault avea să își înscrie numele în cartea de aur a automobilismului mondial, căci prin adăugarea celor două uși laterale și a plafonului superior a inventat sedanul. Seria Renault AG1 i-a adus succesul și în plan financiar, căci 1500 de automobile au intrat în flota de taxi din Paris, iar mai târziu, alte câteva - în cele din Londra și New York. Participările la curse automobilistice și premiile obținute, diversificarea producției cu autobuze, autovehicule de transport marfă, utilaje agricole și autovehicule militare, exportul de motoare către Statele Unite ale Americii – toate au contribuit la succesul companiei și la câștigarea titlului de cel mai mare constructor de autovehicule din Franța. Însă, criza economică din anii 1930, izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial și decesul fondatorului Louis Renault au avut ca punct culminant naționalizarea fabricii. Cu toate acestea, societatea a continuat să construiască automobile competitive: seria Renault Frégate, echipată cu motor 4CV, a fost concurentă pentru Volkswagen Beetle şi Morris Minor, Renault 4 pentru Citroën 2CV, Dauphine pentru Chevrolet Corvair. Noul trend ascendent a avut ca punct culminant anii 1970, când producția de mașini Renault depășea cifra de un milion pe an. Acordurile încheiate cu Volvo și Peugeot au dus la crearea motorului PRV V6, folosit de toate cele trei companii, iar prin colaborarea cu Jeep, francezii s-au implicat în construirea și marketingul seriei Jeep XJ Cherokee. Astăzi, Renault este al 11-lea mare producător de automobile la nivel mondial.

Prima generație Renault Trafic

Seria Renault Trafic a fost lansată în anul 1981, fiind un vehicul comercial ușor. A fost disponibilă ca furgonetă cu patru sau cinci uși, pick-up cu două uși, microbuz cu cinci uși, iar ca motorizări au existat variantele: 1.4 litri, 1.7 litri și 2.2 litri pe benzină, 2.1 litri și 2.5 litri pe motorină. Un prim facelift major a avut loc în anul 1990, când designul a primit o linie mai rotundă și bară de protecție din plastic, pe față. Al doilea facelift important a fost marcat prin introducerea, în anul 1995, a unui grilaj nou, a unui interior mai confortabil cu scaune rabatabile și a unor stopuri modernizate. Această primă generație Renault traffic a fost comercializată, pe diferite piețe, sub denumirile Chevrolet Trafic, Chevrolet SpaceVan și Opel Arena.

Alte două generații Renault Trafic

O dată cu cea de-a doua generație, Renault Trafic a fost disponibil în versiunile de furgonetă cu patru și pick-up cu două uși, cu cutie de viteze în șase trepte, manuală și automată. Prin acordurile încheiate cu alți constructori germani și japonezi, versiuni ale celei de-a doua generații Renault Trafic au fost construite și vândute ca Nissan Primastar și Opel Vivaro. Un Renault Trafic, nou sau rulat, se remarcă astăzi ca un autovehicul cu consum mic pentru clasa sa, cu nivel de siguranță la cote înalte, atât pentru marfă, cât și pentru pasageri, cu timpi prompți de răspuns la comenzile șoferului, cu rezistență și fiabilitate la drum lung.