Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
Subaru BRZ

Subaru BRZ 2012 duce tradiția coupé mai departe

Numele constructorului japonez Subaru a fost cunoscut - cel puțin în țările europene, în special legat de punerea în aplicare în mod consecvent pe mai multe modele de serie, a unor caracteristici tehnice specifice, cum ar fi motoarele boxer și tracțiunea integrală pentru modelele berlină. În special în SUA, cea mai importantă piață Subaru, japonezii au fost prezenți încă de la mijlocul anilor ’80 cu coupé-uri sportive, în mod obișnuit echipate cu motoare și unități de tracțiune proprii. Tradiția coupé-ului Subaru a fost justificată în 1985 de modelul Subaru XT - numit coupé sport, care a rămas în program până la începutul anilor ’90. Succesorul său a fost Subaru SVX , care a iesit de pe banda de producție până în anul 1996. În anii care au urmat după ce compania a început colaborarea cu constructorul japonez Toyota, s-a dezvoltat o nouă generație de coupé-uri. De data aceasta, intenția a fost de a aduce pe șosele un vehicul complet reproiectat, cu caracteristici mult mai sportive, combinând expertiza celor doi constructori auto. Proiectul și caroseria proveneau de la Toyota, motoarele și tehnologia de tracțiune cădeau în sarcina inginerilor de la Subaru. Fructul colaborării a fost prezentat în anul 2012 ca Subaru BRZ – un coupé de 2 + 2 locuri , care a continuat tradiția mașinilor sport. Vedere exterior Subaru BRZ Interiorul Subaru BRZ

În Subaru BRZ, un motor boxer furnizează până la 200 CP

Pentru BRZ, inginerii au construit o platformă proprie, a cărei construcție - cu motorul și transmisia situate într-o poziție joasă, au adus o mai bună distribuție a greutății și stabilitatea în conducere corespunzătoare. Așa cum se putea aștepta de la Subaru, BRZ a venit echipată cu un motor boxer, care furnizează coupé-ului sport o putere de până la 147 kW (200 CP). Din motive tehnice, motorul cu aspirație naturală de pe Subaru BRZ a fost echipat cu injecție directă de benzină. Acest lucru optimizează consumul de combustibil și performanțele motorului de 2.0 litri. Așa că producătorii au dat consumului mediu al coupé-ului sport, în funcție de echipări, valori cuprinse între 6,9 litri și 7,8 litri. Aceasta corespunde unei emisii de CO2 de la 159 g/ km, până la 181 g/km.

Coupé-ul sportiv Subaru BRZ reușește o viteză maximă de 230 kilometri pe oră

Conceput pentru Subaru BRZ , motorul boxer poate fi combinat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte sau una automată cu șase trepte. În funcție de echipament, coupé-ul Subaru BRZ atinge o viteză maximă de 210-230 de kilometri pe oră. Cel mai rapid Subaru BRZ accelerează în 7,6 secunde de la zero la 100 km/h. Pentru modelele cu cutie de viteză automată, această valoare a fost de 8,2 secunde.

Aspect clasic pentru coupé Subaru BRZ

La performanțele sale atletice a contribuit, de asemenea, corpul proiectat aerodinamic al Subaru BRZ. Designerii au dat modelului aspectul tipic plat al unui coupé sportiv, cu secțiune spate scurtă, cabină lungă și înclinată, împreună cu o capotă care se distinge. Partea din spate înclinată abrupt este dominată de un carenaj adânc, în care au fost integrate cele două galerii de evacuare. Eleronul spate vopsit în culoarea caroseriei asigură la viteze mari o presiune de contact crescută în partea din spate. În proiectarea caroseriei frapează pasajele roților late, care subliniază aspectul dinamic al coupé-ului sport japonez Subaru BRZ.