Salt la conținutul principal
Subaru Tribeca

În 2006, Subaru Tribeca este introdus în Europa

Producătorul auto japonez, Subaru, și-a asigurat un loc special pe piața auto cu motoarele sale boxer, evitarea motoarelor diesel și echiparea standard a sedanelor și a modelelor combi cu tracțiune integrală. Utilizarea tracțiunii integrale și colaborarea cu specialistul japonez în vehicule de teren Isuzu fac ca Subaru să dezvolte propriile modele Sport Utility Vehicle (SUV) pentru a profita de potențialul din acest segment. În loc să producă adevărate SUV-uri, producătorul japonez a recurs la strategia crossover-erelor. Astfel, pe piață apar sedanele și combi-urile din seria Outback care se bazează pe seria Subaru Legacy. Acestea, datorită gărzii la sol mai mare, sunt potrivite pentru drumurile neasfaltate. Din concept fac parte și asistența la pornirea din rampă și un reductor. Abia în 2005 japonezii fac primul pas în clasa SUV-urilor, atunci când aceștia prezintă compactul softroader Subaru Tribeca. Un an mai târziu, în 2006, modelul ajunge și în Europa. Subaru Tribeca vedere exterior

Subaru Tribeca este produs în fabrica producătorului din SUA

Tehnic, Subaru Tribeca se bazează pe platforma modelului Legacy, însă, spre deosebire de sedan, garda la sol este ca și în cazul Subaru Outback, mai înaltă, tipică unei caroserii SUV. Datorită ampatamentului de 2,75 metri, a lungimii totale de 4,86 metri și a înălțimii de 1,72 metri, modelul în cinci uși, Subaru Tribeca, oferă loc pentru cinci sau șapte persoane. Particularitate a producției: Subaru Tribeca nu este produs în Japonia, ci în fabrica producătorului din SUA, deoarece piața principală a noului model este cea din America de Nord. În această idee, designul Subaru Tribeca se orientează după modele americane. Asta cu atât mai mult, cu cât faceliftul din 2007 aduce un nou design al părții frontale, atipic mărcii. vedere interior Subaru Tribeca

Motorizarea Subaru Tribeca

Ca și în cazul altor modele ale producătorului, Subaru Tribeca a fost echipat doar cu motoare tip boxer. În 2008, folosirea primului motor diesel tip boxer nu a fost planificată inițial de către Subaru. În primii doi ani de producție, Subaru Tribeca avea sub capotă un motor de 3,0 litri care producea 180 kW (245 CP). În 2007, Subaru Tribeca primește un nou motor boxer, care are o capacitate cilindrică de 3,6 litri și produce 190 kW (258 CP).