Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
tesla-model-s-l-01.jpg

Tesla Model S

Tesla Model S Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Tesla Model S, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

În timp ce marii producători auto dezvoltau maşini electrice sau hibride mai degrabă ca modele de nişă pentru publicitate legat de reducerea consumului, compania californiană Tesla, înfiinţată în 2003, avea un ţel mult mai ambiţios: nou veniţii din Silicon Valley anunţă sfârşitul iminent al motoarelor termice din lumea auto. Inginerii de la Tesla se concentrau pe dezvoltarea de motoare electrice, economice şi nonpoluante, destinate producţiei în serie. După nici 5 ani, în 2008, americanii aduc pe piaţă prima maşină electrică, Tesla Roadster. Producătorul britanic de maşini sport, Lotus, a furnizat baza de proiectare pentru acest model. Producătorul din California prezintă în vara lui 2012 primul model dezvoltat în totalitate de el, Tesla Model S – sedan sportiv în 5 uşi ce face parte din clasa superioară, disponibil din 2013 şi pe piaţa europeană. Sedanul Tesla, disponibil în trei nivele de performanţă, este oferit opţional din 2015 cu tracţiune integrală. Particularităţi ale modelului cu zero emisii, Model S: sedanul sportiv poate fi echipat cu încă două scaune pentru a deveni o maşină de familie cu 7 locuri şi poate fi reîncărcat pentru aproape nimic în staţiile de încărcare rapidă Tesla. Tesla Model S vedere din lateral

Motoarele electrice Tesla asigură Model S sprinturi sportive

Alimentarea gratuită în staţiile Tesla este oferită doar modelelor de vârf, Model S 85 şi P 85, disponibile pentru achiziţie. Varianta Performance cu bateria de 85 kWh oferă, din 2015, o putere de 350 kW (476), în timp ce Tesla S 85 şi modelul de bază, S 60 (echipat cu o baterie mai mică), dispun de maxim 285 kW (387 CP). Cu acest potenţial de performanţă din diferitele motoare electrice, sedanele din clasa superioară ating viteze maxime de 190 până la 210 km/h. Aceste valori se situează sub cele ale sedanelor comparabile cu motoare convenţionale. Însă motoarele electrice de pe Model S arată, cu comportamentul lor sportiv, că nu sunt mai prejos decât cele pe motorină sau pe benzină: în funcţie de echipare, Tesla Model S accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,4 până la 6,2 secunde.

Autonomia şi timpii de încărcare a maşinii electrice de la Tesla, Model S

Autonomia maximă pentru modelele 85 este, conform Tesla, de 500km – în funcţie de tipul drumului şi de stilul de condus. Model S, cu bateria mai mică, de 60 kWh, poate parcurge însă doar 375 km. Modelul poate fi încărcat atât peste noapte la priza de acasă, precum şi la staţiile de încărcare rapidă. La facilităţile Tesla, maşina poate fi încărcată până la 50% în 20 de minute. Pentru a fi încărcat până la capacitate maximă, Model S are nevoie de un pic mai mult de o oră. Pentru a grăbi procesul de încărcare, Model S poate fi echipat cu un dublu încărcător – ceea ce creşte capacitatea de încărcare de la 11 kW la 22 kW, fapt ce poate înjumătăţi, astfel, tipul de încărcare.

Tracţiune integrală şi tehnologia autopilot, disponibile pe Model S din 2015

În 2015, Tesla îmbunătăţeşte seria Model S din nou. Cu această ocazie, variantele de performanţă primesc ca dotare opţională tracţiune integrală. Pentru aceasta, Tesla a adăugat un al doilea motor electric în faţă, pe lângă cel din spate. Tehnologie suplimentară a fost adusă şi sistemelor de asistenţă: viitorul autopilot, care cu ajutorul senzorilor cu ultrasunete şi al camerelor poate să parcheze şi să avertizeze în caz de accident, de unul singur. Astfel, Tesla a vrut să pregătească Model S pentru controlul autonom al vehiculelor în sistemele de gestionare a traficului. Operarea funcţiilor de bord a maşinii se face la Tesla prin intermediul unui Touchscreen de 17 inchi.

Design clasic al unui sedan sport pentru Tesla Model S

Tehnologie inovatoare de propulsie, managementul inteligent al autovehicului, sistemele de bord pregătite de viitor, asta este strategia cu care producătorul auto din California vrea să se stabilească ca pionierul maşinii de mâine. Totuşi, dezvoltatorii au ales pentru Model S un design general şi o caroserie inspirată din tradiţia italiană. Model S are stilul unui sedan sportiv clasic şi elegant, arătat de caracteristicile tipice, precum fusta din faţă joasă şi protecţiile aripilor modelate. Designerii au conceput partea frontală a modelului cu o formă cromată asemenea unei deschideri pentru radiator, cu toate că maşina electrică nu are un radiator. Silueta Model S este marcată de linia acoperişului în pantă, ce conferă maşinii electrice forma sportivă a unui coupé. Aspectul dinamic al sedanului Tesla este rotunjit de hayonul larg cu geamuri mari şi spatele compact cu bară de protecţie integrată. interior Tesla Model S

Sedanele Tesla din seria Model S pot fi configurate cu 7 locuri

Chiar şi după dimensiuni, Model S se încadrează convenţional în segmentul superior. Sedanul atinge, cu o lungime de aproape 5 metri, un apatament de aproximativ 3 metri şi o lăţime de 1,96 metri, dimensiunile clasice care oferă în interior suficient spaţiu pentru 5 persoane. Dar, Tesla vrea să combine design-ul sportiv Model S cu un plus în utilizarea de zi cu zi. Astfel, Model S poate fi transformat, după nevoie, într-o maşină cu 7 locuri. Acest lucru se poate face prin cele două scaune pentru copii ce se ascund în podeaua portbagajului mare.

Volumul de depozitare din Tesla Model S are aproape 1.000 litri

Tesla Model S poate fi transformată într-o maşină cu 7 locuri datorită modului în care au fost amplasate bateriile şi motorul electric. Inginerii Tesla au economisit spaţiu instalându-le pur şi simplu în podeaua vehiculului. În total, aproximativ 8000 de celule litium-ion au fost poziţionate sub Model S de către constructori. Astfel, portbagajul pune la dispoziţie aproximativ 750 litri. Şi datorită faptului că motoarele electrice sunt construite direct pe axe, sub capotă mai rămâne spaţiu ce poate fi folosit, şi care măsoară aproximativ alţi 150 de litri.