- Pagină de start
- Auto
- Toyota
- Toyota Celica
Toyota Celica Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Toyota Celica, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Toyota Celica
-
Toyota Celica GT4 Turbo 4x4 JDM 3S-GTE LHD
€ 28.990,-- 80.950 km
- 08/1998
- 188 kW (256 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
9,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-89537 Giengen an der Brenz -
Toyota Celica Celica GT
€ 1.000,-- 300.000 km
- 01/1998
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
9,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, DE-73760 Ostfildern -
Toyota Celica 1.8 I-16V S
€ 1.550,-- 179.741 km
- 08/2001
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
185 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-07613 Heideland OT Etzdorf -
Toyota Celica 1.8i NIEUWE APK
€ 4.250,-- 306.000 km
- 07/1998
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, NL-1991 RV Velserbroek -
Toyota Celica Turbo 4WD Carlos Sainz
€ 29.990,-- 108.000 km
- 08/1991
- 153 kW (208 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-46930 QUART DE POBLET -
Toyota Celica GT
€ 8.300,-- 181.600 km
- 01/1995
- 129 kW (175 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-5612 DZ Eindhoven -
Toyota Celica 1.8
€ 4.500,-- 233.623 km
- 09/2004
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, NL-6701BC Wageningen -
Toyota Celica 1.8 VVT-i
€ 4.450,-- 291.211 km
- 05/2000
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-2351az Leiderdorp -
Toyota Celica 4WD Carlos Sainz
€ 12.000,-- 276.200 km
- 04/1992
- 153 kW (208 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
1 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, ES-24009 San Andrés del Rabanedo
Toyota este primul constructor de automobile din lume care a reușit să realizeze 10 milioane de vehicule într-un singur an. Ștacheta cantitativă este susținută de cea calitativă, brandul Toyota fiind recunoscut pentru autovehiculele superioare pe care le produce. Standardele au fost impuse de Kiichiro Toyoda, fondatorul brandului, încă de la începuturile poveștii Toyota, în anii 1930, în cadrul companiei tatălui său. Niponul a construit primul motor în 1934, acesta fiind punctul de plecare pentru prototipurile primului vehicul A1 şi primului camion G1, precum și pentru producția în serie a acestor autovehicule în 1936. La început a produs modelele Toyoda AA sedan, cu patru uși și volan pe partea dreaptă, şi AB cabriolet, pentru care a conceput inclusiv o versiune militară. Peste 1.700 de autovehicule AA și AB au fost construite în perioada 1936 - 1942. În perioada postbelică, Toyota Motor Company și-a diversificat producția cu automobilul de familie Toyota SA, camioanele uşoare – Toyopet SB şi Toyota Stout, sedanul de lux Toyota Crown, autovehiculul – taxi Toyopet Master și un automobil de mari dimensiuni - Toyota Corona, competitor pentru Nissan Bluebird. Intrarea pe piața europeană și cea americană, deschiderea unei fabrici în Statele Unite ale Americii, Premiul pentru Controlul Calităţii, diversificarea gamei de autovehicule prin introducerea de pick-up, SUV și mașini sportive, asocierile cu General Motors, iar mai apoi cu Peugeot și Citroën – toți acești factori au contribuit la succesul companiei și situarea în topul firmelor de profil. Toyota este listată la bursele nipone încă din anul 1954, iar la cele internaționale din Londra și New York din anul 1994. Dezvoltarea segmentelor de inteligenţă artificială şi robotică sunt puncte de interes pentru conducerea actuală a companiei.
Prima generație Toyota Celica
Prima Toyota Celica a ieşit pe porţile fabricii în anul 1970, ca mașina sport ce trebuia să umple golul lăsat pe piață de Toyota Sport 800. La lansare, Toyota Celica a fost disponibilă doar în versiune de coupe hardtop cu două uși, dar, după un an, a fost introdusă și varianta liftback cu trei uși. Gama de motorizări cuprindea motoare de 1.4 litri, 1.6 litri, 1.9 litri, 2.0 litri, 2.2 litri și cutie de viteză în trei trepte automată, în patru și cinci trepte manuală. Răspunzând cerințelor și regulamentelor de pe diferite piețe, Toyota Celica a avut versiuni diferite pentru americani, niponi și europeni. În anul 1975 a avut loc un facelift pe întreaga serie, acesta vizând în special bara de protecție din față și aranjamentul grilajului.
Până la a șaptea generaţie
Între anii 1977 și 2006, alte șase generații Toyota Celica au fost lansate, această serie înscriindu-se printre marile succese ale companiei. Niponii au rămas fideli conceptelor de coupe cu două uși, decapotabilă cu două uși și liftback cu trei uși, dar o dată cu cea de-a cincea generație au introdus o variantă liftback îngustă și una mai mare, pentru a oferi un spațiu interior generos. Ultima generație a seriei a mai fost disponibilă doar în varianta liftback. Pentru dezvoltarea seriei, niponii au colaborat cu American Speciality Cars, alături de care au creat GT-s convertibil; apoi au dotat automobilele cu motoare turbo, au schimbat platforma Toyota A cu platforma Toyota C, au construit varianta de raliu - ST165 GT-Four, au modificat designul optând pentru unul mult mai rotund odată cu a cincea generație, au dotat autovehiculele cu tehnologia Toyota Active Control Suspension și sistem ABS. Toate aceste elemente au contribuit la rezistența seriei în fața unor competitori direcți precum Porsche 911 și Mazda RX-8. Pentru orice pasionat al condusului, o Toyota Celica rulată poate însemna plăcerea de a conduce cu viteză, în siguranță, într-o mașină confortabilă și modernă.