Ford B-Max autovehicule second-hand cumpărați pe AutoScout24

Găsiți-vă autovehiculul de vis

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Oferte pentru căutarea dumneavoastră

Ford B-Max

Ford of Europe AG este o companie fondată în anul 1967 cu sediul în Koln, Germania, reprezentând, de fapt, fuziunea diviziilor britanice și germane ale grupului Ford Motor Company. Prima serie la care Ford of Europe a început să lucreze a fost Ford Tranzit, care era deja pe piață cu doi ani înainte de înființarea companiei. Însă primul model conceput în totalitate de Ford of Europe a fost Ford Escort, fabricat în Anglia începând cu luna octombrie a anului 1967. Cea de-a doua mașină ieșită de pe porțile fabricilor a fost coupe-ul sport Capri, care a moștenit elemente de la modelul Ford Mk II Cortina. În anii care au urmat, producătorul a dezvoltat și lansat numeroase serii de succes precum Noul Fiesta sau următoarele generații Escort. În anii ‘80, marea majoritate a modelelor Ford europene au trecut printr-o transformare radicală ce a început în anul 1980 cu trecerea la tracțiune pe față în noile versiuni Escort, împreună cu lansarea variantei hatchback. Unul dintre modelele mai recente lansate de Ford of Europe este Ford B-Max, un mini MPV ce a reușit să impresioneze piața mondială cu dotările și performanțele specifice. Astăzi, vom face o scurtă analiză a acestui model, încercând să scoatem în evidență elementele cele mai semnificative.


Caracteristici Principale

Modelul Ford B-Max a fost prezentat pentru prima oară publicului larg în cadrul Salonului Auto Internațional de la Geneva din anul 2011, fiind lansat pe piață un an mai târziu. Designul acestei mașini a fost gândit în special pentru familii ce au nevoie de o mașină pentru oraș. Printre elementele definitorii se numără și portierele glisante, care datorită dimensiunilor generoase permit părinților să-și instaleze cu ușurință scaunele de protecție pentru copiii. Seria a beneficiat încă de la lansare de o gamă variată de motoare. Cel mai reprezentativ dintre acestea era motorul turbo EcoBoost de 1.0 litri pe benzină, cu 99, respectiv 118 cai putere. Toate modelele veneau echipate cu o perfomantă cutie de viteze manuală cu șașe trepte, iar cei care preferau transmisia automată o puteau obține doar achiziționând modelul dotat cu motorul de 1.6 litri cu 104 cai putere. Un alt element caracteristic seriei B-Max era interiorul ce beneficia de un design stilat, funcțional și foarte incăpător. Portbagajul avea un volum de 318 litri, dar putea fi extins până la 1386 de metri cubi prin plierea scaunelor din spate.


Alte Informații

Ford B-Max era disponibil în versiunile Studio, Zetec, Titanium Titanium X. Modelele Studio aveau ca dotări standard un radio DAB, oglinzi și geamuri electrice, în timp ce versiunile Zetec aveau în plus jante de aluminiu, aer condiționat sau parbrizul cu încălzire electrică. Modelele Titanium beneficiau de control climatic sau faruri automate, în timp ce versiunea Titanium X le conținea pe toate, împreună cu un acoperiș de sticlă, tapiserie din piele, scaune încălzite sau sistemul de pornire fără cheie.Pentru pasionații de autoturisme diesel, cei de la Ford au lansat în anul 2015 un nou motor TDCi de 1.5 litri disponibil în variantele cu 73 sau 93 de cai putere. Faptul că B-Max a folosit aceeași platformă mecanică pe care a fost dezvoltat modelul Ford Fiesta devine evident în momentul în care te afli la volan. Direcția este foarte bine reglată, controlul este excelent, iar aderența este puternică, mașina atacând fără nici o dificultate virajele dificile. Inginerii de la Ford of Europe continuă să investească masiv în dezvoltarea și îmbunătățirea seriei, fiind conștienți de faptul că B-Max ocupă în momentul de față o poziție privilegiată pe piața pe care concurează.


Mehr anzeigen