- Pagină de start
- Auto
- Aixam
Oferte actuale pentru Aixam
-
Aixam City dci
€ 6.650,-- 24.008 km
- 03/2012
- 4 kW (5 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-93444 Bad Kötzting -
Aixam City Ambition City -Pack,Tab/Cam/Modell2024
€ 13.955,-- 0 km
- - (Prima înmatriculare)
- 6 kW (8 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
-
3,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
85 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-66839 Schmelz -
Aixam City Aixam City CITY PACK
€ 11.800,-- 10 km
- 10/2023
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- - (Carburant)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-02006 ALBACETE -
Aixam City
€ 12.800,-- 10 km
- 03/2024
- 6 kW (8 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-24127 Bergamo - Bg -
Aixam GTI AIXAM GTI
€ 12.900,-- 14.950 km
- 02/2019
- 8 kW (11 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- - (Carburant)
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-08020 Barcelona -
Aixam Crossline XXL Mopedauto Leichtmobile Microcar 45
€ 5.950,-- 55.100 km
- 09/2009
- 4 kW (5 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-48691 Vreden -
Aixam City 482 Ambition GTO E5
€ 16.300,-TVA deductibil - 0 km
- - (Prima înmatriculare)
- 4 kW (5 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
-
3,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
80 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-58100 Grosseto - Gr -
Aixam Crossline XXL S8 Mopedauto Leichtmobile Microcar
€ 7.950,-- 12.100 km
- 02/2012
- 4 kW (5 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-48691 Vreden -
Aixam GTO PERFORMANCE
€ 17.990,-- 1 km
- 09/2024
- 6 kW (8 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-00142 Roma - RM
Producătorul francez Aixam ocupă, începând cu mijlocul anilor 1980, o nişă în industria auto, cu maşinile lor cu trei roţi şi puţini cai putere – maşini mini care pot fi conduse fără a fi nevoie de un permis de conducere. Ideea companiei: maşina în două locuri ar trebui să le ofere mobilitate oamenilor pentru care o maşină convenţională nu intră în discuţie. Condiţii prealabile: maşinile trebuie să nu poată să atingă viteze mai mari de 45 km/h şi să cântărească maxim 350 kg. Dacă aceste condiţii sunt împlinite, atunci aceste autoturisme pot fi conduse în Germania cu carnet de conducere categoria S, fără a fi nevoie să fie omologate sau taxa să fie plătită.
Seriile Aixam
Primul model cu patru roţi ce atingea maxim 45 km/h a fost Aixam 325 D, D vine de la diesel. În anii 1990 urmează sedanele din seria Aixam Revolution, Evolution, Innovation şi în 2010 seria Impulsion. Pe acestea se bazează şi decapotabilele Aixam, care, odată cu seria de autoutilitare Aixam Mega din 2003, extind gama de produse oferite de către Aixam. Noua orientare a companiei: maşinile trebuie să fie percepute ca maşini de oraş practice. Pe lângă modelele destinate utilizării cu carnet de conducere categoria S, Aixam se concentrează şi asupra unor modele mai puternice.
Sedanele şi decapotabilele Aixam care pot fi conduse cu permis categoria S
Francezii de la Aixam oferă, din 2010, o serie actualizată cu modelele Aixam City şi Aixam Crossline. În afară de acestea, în program mai este hardtop-cabrioletul Aixam Scouty. Autoturismele sunt dotate cu motoarele diesel ale producătorului japonez Kubota şi cu cutii de viteze automate. Consumul este, conform producătorului, de 2,9 l/100km, ceea ce corespunde emisiilor CO2 de 78 g/km.
Benzinarele Aixam destinate uzului cu permis categoria B
Producătorul extinde gama de modele oferite cu Aixam Crossline GT şi decapotabilul Aixam Scouty GTR, modele care pot fi conduse doar dacă şoferul posedă permis categoria B. Benzinarele atingeau o viteză maximă de 93 km/h.
Maşini sport şi autoutilitare Aixam-Mega
În 1992, francezii au intrat cu marca lor Mega într-o cu totul altă clasă: sub numele Mega Track, Aixam oferă maşini sport dotate cu motoare V12 de provenienţă Mercedes, ce produc 395 CP. Patru ani mai târziu are loc prezentarea coupé-ului sportiv Aixam Mega Monto Carlo. După, brand-ul Mega este folosit pentru a comercializa autoutilitarele Aixam. Erau oferite trei versiuni de caroserie: Mega Minivan, Mega-ul cu platformă, precum şi versiunea pick-up. Toate trei modelele puteau fi utilizate fără înregistrare şi necesitau doar un permis categoria S.
Maşinile electrice Aixam
Aixam oferă un vehicul electric cu modelul Mega Charly, care atingea o viteză maximă de 15 km/h. Pe lângă acest model mai există şi o variantă decapotabilă, Mega Elektro Scooter. În timp ce grupul ţintă pentru aceste vehicule este alcătuit din persoane în vârstă şi persoane cu dizabilităţi, Aixam şi-a folosit cunoştiinţele pentru a dezvolta o versiune electrică a micului sedan Aixam City. În 2007, pe atunci doar cu volan pe dreapta, a apărut modelul Mega e-City, iar în 2011 apare şi versiunea cu volan pe stânga.