Salt la conținutul principal

Găsește autovehicule HUMMER H1 second hand pe AutoScout24

HUMMER H1

Hummer H1 este dezvoltat pe baza unui vehicul comercial pentru armata SUA

Ca producător specializat de vehicule utilitare militare, compania americană AM General nici măcar nu era cunoscută majorității americanilor până la începutul anilor ’90. Acest lucru s-a schimbat numai după ce producătorul a lansat în producție un SUV în 1992, dezvoltat pe baza High Mobility Multi Purpose Wheeled Vehicle – prescurtat HMMWV sau Humvee (Vehicul cu Multiple Utilizări de Înaltă Mobilitate pe Pneuri), construit la începutul anilor ’80. Cu aspect de homar și botezat vehicul de teren, echipat cu dotări menite să asigure confortul civil, SUV-ul a fost comercializat în primii ani de AM General însuși. Totuși, din moment ce AM General nu avea deloc experiență în marketing și distribuție dincolo de sectorul militar, o cooperare cu General Motors (GM) – care dispunea și de canalele de distribuție adecvate, a fost demarată în anul 1999. HUMMER H1 vedere din fata

GM va distribui Hummer H1 începând cu anul 1999

Rețeta succesului: în timp ce GM, prin distribuitorii săi vindea Hummer și folosea numele de marcă în scopul de a dezvolta noi modele proprii mai mici, cum ar fi Hummer H2 și Hummer H3, autovehiculele erau produse în fabricile AM General. Odată cu apariția modelului propriu Hummer H2, GM a continuat cu acest mod de a-și denumi următoarele produse pentru a le distinge de modelul original în Hummer H1, față de parteneri și apoi față de ceilalți membri ai familiei în curs de dezvoltare. HUMMER H1 vedere din spate

Tehnologia militară face din Hummer H1 un autentic autovehicul de teren

Nu doar istoria modelului și denumirea sugerează descrierea lui Hummer H1 ca fiind modelul primordial. Cu o lungime de 4,68 metri, o lățime de 2,19 metri și o înălțime puțin peste doi metri, Hummer H1 a fost literalmente o apariție insolită pe străzi, ca și pe terenuri grele. Acolo Hummer H1 s-a putut mișca în voie, în ciuda mărimii sale și a greutații sale de peste 3,5 tone, întocmai ca un SUV adevărat. Acest lucru s-a datorat faptului că tehnologia și designul Humvee au fost bazate și concepute pentru utilizări militare. Cu 40 de centimetri garda la sol și stabilitatea laterală garantată de ecartamentul de aproximativ 1,80 metri, Hummer H1 poate traversa prin vaduri cu adâncimi de până la 75 de centimetri si ataca pante de 72 de grade. Pentru aceasta, dispune de tracțiune integrală permanentă, diferențial cu blocare și controlul și reglarea presiunii pneurilor, în funcție de sol, ca echipament opțional.

Versiunile de caroserie si motorizări ale Hummer H1

Hummer H1 a fost oferit în patru versiuni diferite de caroserie; cu o structură închisă, ca un pick-up cu spațiu de marfă deschis, ca hatchback si un model decapotabil, cu capotă din plastic sau opțional metalică. Hummer H1 a fost echipat cu un motor diesel cu aspirație naturală de 6,2 litri, cu 110 kW (150 CP), care a fost înlocuit în anul 1996 cu un motor turbo mai modern, de 6,5 litri și 147 kW (200 CP). O versiune pe benzină cu 5.7 litri și performanțe identice a fost disponibilă doar pentru scurt timp, între anii 199596. Lansat în 2005, cu puțin timp înainte de încheierea producției, modelul de top Hummer H1 Alpha a primit un motor diesel V8 cu supraalimentare care dezvolta 221 kW (300 CP). În anul 2006 AM General a întrerupt producția de Hummer H1.