Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
hyundai-accent-l-01.jpg

Hyundai Accent

Hyundai ACCENT Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Hyundai ACCENT, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Producătorul sud-coreean Hyundai și-a definitivat locul în topul celor mai de succes companii din industria auto prin intermediul seriei Hyundai Accent. Mașina de mici dimensiuni a reușit să impresioneze la toate capitolele și a intrat în topul vânzărilor pe multe piețe internaționale. Proiectată pentru a înlocui seria Excel, Hyundai Accent a depășit cu mult așteptările sud-coreenilor, devenind una dintre cele mai bine vândute modele ale companiei. Astăzi vom parcurge stufoasa istorie a acestei mașini, analizând cele mai importante momente din evoluția sa. Hyundai Accent privita din lateral

Prima Generație

Prima generație Hyundai Accent și-a făcut debutul pe piața internațională în anul 1994 cu numele de cod X3. Deși ideea de bază a fost să înlocuiască seria Excel, această denumire a fost păstrată în anumite țări precum Australia, Belgia sau Olanda. În Venezuela a fost lansată sub numele de Dodge Brisa, în timp ce în Franța era cunoscută drept Hyundai Pony. Dincolo de diferența de nume, mașinile din prima generație erau disponibile inițial în variantele hatchback cu trei uși, sedan cu patru uși sau hatchback cu cinci uși, beneficiind totodată de o pleiadă de dotări opționale. Modelele erau echipate cu următoarele variante de motor: 1.3 litri cu 12 valve și 85 de cai putere, 1.5 litri cu 12 valve și 92 de cai putere sau 1.5 litri cu 16 valve și 105 cai putere. Producția modelelor din prima generație a fost oprită în anul 2000 în Koreea de Sud, cu toate că în China și Egipt a continuat până în 2006. interiorul Hyundai Accent

Generațiile Ulterioare

Cea de-a doua generație a apărut în anul 1999 cu un design nou și dimensiuni puțin mai mari. Ca și în generația precedentă, modelele erau disponibile în variantele hatchback cu trei sau cinci uși, respectiv sedan cu patru uși. În ceea ce privește motorizarea, seria a primit un nou motor SOHC de 1.5 litri disponibil în variantele cu 12 sau 16 valve. Un an mai târziu, a fost introdus un nou motor de 1.6 litri. Totodată, în anul 2000 a apărut prima versiune diesel pentru Accent. Aceasta dispunea de un motor turbo de 1.5 litri cu trei cilindri și injecție directă, denumit CRDi. În anul 2005, apare cea de-a treia generație Hyundai Accent, denumită MC. Aceasta a fost prezentată în cadrul Salonului Auto Internațional de la New York din același an, iar dintre modificările cele mai importante putem aminti de designul exterior îmbunătățit, un spațiu interior mult mai încăpător precum și noile motoare CVVT. Pe piețele internaționale, modelele din această generație erau disponibile fie în varianta sedan cu patru uși, fie hatchback cu trei uși. Printre dotările cele mai importante se numărau cutia de viteze automată cu patru trepte, airbag-urile opționale, aerul condiționat, servodirecția cu sistemul electronic de distribuție a forței de frânare sau oglinzile cu încălzire încorporată. În cadrul Expoziției Auto Internaționale din Guangzhou, Hyundai a prezentat o variantă hibrid a modelului Accent, dotată cu un motor de 1.4 litri cu 90 de cai putere și un motor electric de 16 cai putere prin intermediul căruia se realiza o economie de combustibil de 44%. În anul 2010 a debutat și cea de-a patra generație Accent, denumită RB. Noile modele beneficiau de un design modern, precum și de noi motoare și sisteme performante. Totodată, producătorul sud-coreean a pus un accent important pe factorul de siguranță, obținând astfel rating-uri foarte bune în majoritatea testelor internaționale. Seria Hyundai Accent a demonstrat că o mașină poate deveni un simbol internațional atâta timp cât îndeplinește întru totul nevoile consumatorilor. Fiabilitatea excelentă, prețul rezonabil și calitatea finisajelor au fost cauzele principale ale succesului. Iar viitorul seriei rămâne în continuare foarte promițător.