Salt la conținutul principal
Hyundai i40

Hyundai i40 este prezentat în 2012 ca sedan şi combi

Majoritatea producătorilor, la prezentarea unui model nou, se orientează după regula „întâi sedan, iar mai apoi combi”, sau ambele versiuni de caroserie sunt introduse pe piaţă în acelaşi timp. În 2011, în Europa, producătorul auto sud-coreean, Hyundai, a ales o altă ordine pentru noua serie Hyundai i40. Seria a început în vara anului 2011 cu Hyundai i40 combi, iar la mai bine de jumătate de an a fost introdusă şi varianta sedan. Cu atât mai remarcabil este faptul că producătorul coreean nu a oferit şi o variantă combi a predecesorului Hyundai Sonata, ci s-a mulţumit pentru acest model doar cu varianta sedan. Schimbarea politicii pare a fi semnificativ influenţată de combi-urile mari care joacă un rol din ce în ce mai mare pe pieţele europene, în special pe piaţa nemţească, fapt ce se poate deduce din cifrele de vânzări. Strategia Hyundai ţinteşte mai ales pieţele europene, iar Hyundai i40 este perceput ca un vehicul european. Hyundai i40

Design „Lifestyle” şi downsizing pentru Hyundai i40

Conceptul nou, Hyundai i40, a fost gândit pentru pieţele europene, nu doar în ceea ce priveşte design-ul şi conceptul coreenilor. Producţia de combi-uri şi sedane este localizată tot în Europa, în fabrica producătorului din Cehia. Direcţia producătorului coreean: doreau să completeze gama Hyundai i40 combi cu o variantă combi Lifestyle, care, cu un design dinamic şi o lungime de 4,77 metri, dispune de un volum al portbagajului de până la 1700 litri. Pe lângă asta, noul i40, ca succesor al modelului mai puternic Hyundai Sonata, se orientează cu motorul său mic unui public conştient de impactul consumului de combustibil asupra mediului înconjurător. bordul Hyundai i40

Motorizările Hyundai i40

La introducerea pe piaţă, Hyundai i40 era oferit în două versiuni pe benzină şi două pe motorină. Benzinarul de bază operează cu un motor de 1,6 litri, care-i pune i40-ului 99 kW (135 CP) la dispoziţie. Motorul de 2,0 litri produce 130 kW (177 CP). În categoria diesel avem motoare Common-Rail de 1,7 litri. Cel mai slab i40 diesel are 85 kW (115 CP). Varianta mai puternică este mobilizată de 100 kW (136 CP). Pe lângă asta, coreenii de la Hyundai lucrează să aducă pe piaţă un Hyundai i40 diesel-hybrid, care va consuma doar 3 l/100km.