Oferte actuale pentru TVR
-
TVR 280i Moteur V6 2,8L Injection Ford 160CV
€ 9.000,-- 3.240 km
- 01/1986
- 111 kW (151 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-84000 AVIGNON -
TVR 300M ford essex v6
€ 22.000,-- 103.000 km
- 05/1977
- 99 kW (135 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-8800 roeselare -
TVR Griffith 200 *Rennfahrzeug mit Straßenzulassung*
€ 238.000,-- 500 km
- 07/1965
- 305 kW (415 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-30916 Isernhagen b. Hannover -
TVR Cerbera 4.5i V8
€ 25.000,-- 45.000 km
- 01/2000
- 313 kW (426 CP)
- Vehicul second hand
- 4 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-1150 Woluwe-Saint-Pierre -
TVR S3
€ 11.900,-- 89.000 km
- 03/1991
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-9820 merelbeke -
TVR Tuscan factory LHD, not a conversion
€ 72.000,-- 35.500 km
- 12/2004
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, FR-22100 Dinan -
TVR Tamora
€ 37.000,-- 55.000 km
- 12/2002
- 265 kW (360 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-24121 Bergamo -
TVR T350 C *BRD-FZG*HISTORIE*
€ 38.900,-- 43.598 km
- 05/2005
- 257 kW (349 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-40668 Meerbusch -
TVR Tasmin 350i Linkslenker
€ 15.900,-- 136.000 km
- 10/1983
- 140 kW (190 CP)
- Vehicul de epocă
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
10,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, DE-97688 Bad Kissingen
În anii 1940, compania britanică TVR a început producţia de maşini, beneficiind de suport tehnic din partea Morris Motors şi Ford. Specialitatea noii companii sunt maşinile sport uşoare, iniţial folosite mai mult pentru curse. La fel ca şi ceilalţi producători de pe insulă, TVR foloseşte în anii '50 materiale întărite cu fibră de sticlă. Cu ajutorul acestora, greutatea caroseriei este redusă, iar performanţele autovehicului îmbunătăţite. TVR foloseşte această tehnologie pentru coupé-urile şi roadster-ele proiectate de ei, produse doar în serii mici. Principalii cumpărători ai acestor autoturisme sunt americanii. Până în 2006, când ultimul model părăseşte linia de asamblare, coupé-urile sunt cele care au dat formă imaginii producătorului. Constructorul de maşini sport avea planuri pentru un nou început.
Coupé-urile şi roadster-ele TVR din perioada 1950-1970
Cele mai cunoscute coupé-uri ale producătorului britanic sunt cele din seria Grantura, produse între 1958 şi 1967, pe piaţă fiind disponibile diferite generaţii. Tot în anii '60, TVR oferă coupé-urile Griffith şi Tuscan, precum şi modelele cu două locuri Vixen – echipate cu motoare Ford şi Triumph. Seria M a TVR a marcat anii 70, modelele fiind disponibile în mai multe versiuni de performanţă. În perioada aceea, se produceau atât roadster-ele din seria M, cât şi coupé-urile TVR 1600M, varianta de bază, şi TVR 5000M, varianta de top.
Noile modele sport de la TVR
În anii 80, producătorul britanic prezintă noua serie Tasmin, a căror coupé-uri şi roadstere se diferenţiau prin partea frontală în formă de pană. La mijlocul anilor '80, acestea vor fi înlocuite de aspectul mai curb al seriei S. Ultimele serii produse au fost TVR Cerbera, Tamora, Tuscan, Sagaris şi TVR Typhon.