- Pagină de start
- Auto
- Citroen
- Citroen DS5
Citroen DS5 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Citroen DS5, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Citroen DS5
-
Citroen DS5 2.0 Hybrid4 Business Executive |Pano|
€ 7.999,-- 193.770 km
- 06/2013
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Motorină
- - (l/100 km)
-
88 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-4905 AA OOSTERHOUT -
Citroen DS5 1.6 THP Business Executive | Automaat | Camera | N
€ 8.950,-- 165.938 km
- 04/2013
- 115 kW (156 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
165 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-4004 JR TIEL -
Citroen DS5 HDI 165 SoChic / PANORMA, LEDER, HEAD-UP
€ 8.444,-- 169.000 km
- 07/2012
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-59077 Hamm -
Citroen DS5 1.6 e-HDi So Chic Aut. Pano|Leder|Navi|Cam|HUD|Den
€ 7.950,-- 180.943 km
- 03/2012
- 82 kW (111 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
-
114 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-8251 GM DRONTEN -
Citroen DS5 e-HDi 115cv ETG6 Style
€ 9.975,-- 102.968 km
- 08/2014
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28983 PARLA -
Citroen DS5 THP 200 Sport Chic
€ 11.990,-- 107.360 km
- 11/2012
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
155 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-2282 Markgrafneusiedl -
Citroen DS5 2.0 Hybrid4 Business Executive Aut.| Panorama | Ma
€ 9.445,-- 129.978 km
- 11/2012
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Motorină
- - (l/100 km)
-
91 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-6721 NG BENNEKOM -
Citroen DS5 2.0 bluehdi 150 so chic blanc nacre
€ 10.990,-- 141.000 km
- 06/2015
- 111 kW (151 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-69220 Belleville-en-Beaujolais -
Citroen DS5 2.0 HDI160 SPORT CHIC
€ 6.990,-- 257.622 km
- 04/2012
- 122 kW (166 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
-
128 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-30600 Vestric et Candiac
Un interior îmbunătăţit în conformitate cu un aspect dinamic și original al caroseriei ar trebui să diferenţieze modelul din seria DS de la Citroën de cele derivate din modelele de serie convenționale, impunându-l ca o alternativă a stilului de viață francez. A început în anul 2009, cu prezentarea Citroën DS3 din clasa maşinilor mici, care a apărut ca fiind derivată din Citroën C3. La acel moment, producătorii subsidiarei Peugeot Group deja anunțaseră că vor dori să extindă familia DS în continuare. Proiectantul a făcut următorul pas prin dezvoltarea modelului situat în clasa compactă Citroën DS4, care a folosit tehnologia berlinei Citroën C4. Anii ’60 au adus un impuls companiei datorită designului și tehnologiei sale hidraulice inovatoare aplicate la modelul din clasa medie Citroën DS. Prin urmare, era firesc ca tradiția DS să fie revigorată - cu un model mai mare. Acest lucru s-a întâmplat cu Citroën DS5, care ar trebui să fie introdus pe piețele internaționale începând cu 2011.
Conceptul de cross-over pentru Citroën DS5
La proiectarea Citroën DS5, inginerii au realizat propriul model de cross-over care arată ca o combinaţie de sedan, Coupés și monovolum, din care a rezultat un model propriu. Din punct de vedere tehnic, Citroën DS5 a fost într-adevăr construit pe structura monovolumului compact Citroen C4 Picasso. În comparație cu vehiculele cu structură înaltă din clasa monovolumelor, Citroën DS5 are o caroserie de doar 1,50 metri înălțime, cu liniile elegante ale unui coupé, la o lungime de aproximativ 4,50 metri, fără a avea restricții cu privire la interior. Aşa că, în Citroën DS5 există spaţiu pentru cinci pasageri și 465 de litri sunt disponibili în compartimentul pentru bagaje. În designul caroseriei sale, Citroën DS5 (introdus în 2009) a preluat elemente din familia modelului DS, caracterizat printr-o parte frontală frapantă cu prize mari de aer și o secțiune spate pronunţată.
Motor diesel hibrid pentru Citroën DS5
Imaginea inovatoare pe care producătorul a vrut să o impună în legătură cu renaşterea numelui Citroën DS trebuia să se reflecte nu numai în design. Chiar și în tehnologia motoarelor, autovehiculele Citroën DS5 au apelat la sprijin tehnologic: odată cu lansarea, francezii au prezentat cross-over-ul lor de la acel moment echipat cu un motor diesel hibrid rar construit. Motorul diesel livra până la 147 kW (200 CP) și era dublat de un mic motor electric. Avantajul tehnologiei diesel hibrid: la un consum de aproximativ 3,8 litri la 100 de kilometri, emisiile de CO2 au putut fi reduse la o valoare de mai puțin de 100 g/km. Programul a fost completat prin motoare pe benzină și diesel convenționale care au fost instalate pe Citroen C4.